Bekijk volle/desktop versie : altijd grappig



01-01-2011, 20:08
Altijd grappig om te zien hoe nederlanders reagereen op de techniek van afellay in mijn ogen techniek die ik zelf ook gwn op straat gebruik enso en meerdere waarschijnelijk onder ons .
Van hieruit blijkt ook gwn hoe minder technisch nederlanders zijn dan marokkanen

01-01-2011, 20:09


Nederlanders zitten liever thuis achter de pc, dan op straat te leren voetballen, dan schrijven ze zich in bij voetbalclubs en spelen ze f7al stijve harken.

01-01-2011, 20:12
Techniek van Afellay valt mee man. Komt denk ik ook omdat hij niet echt van straat komt... speelt al vanaf zn 10e bij PSV ofzo.

Kijk naar Assaidi... deze man komt van straat en heeft gruwelijke techniek

01-01-2011, 20:12
juist want om eerlijk te zijn het is altijd mooi om te zien wat afellay doet qua trucjes enso mr k kijk nooit echt van huuuuuuh wat deed ie nou . Voor de nederlanders is t magic

01-01-2011, 20:15


jaah aissadi ook een mooie techniek ja:d klopt wat k in mezelf echt niet normale techniek vond was van ronaldinho nu erg ingezakt mr ik vond em vroeger zonder meer een tovenaar

01-01-2011, 20:32

Citaat door -IBI-:
Altijd grappig om te zien hoe nederlanders reagereen op de techniek van afellay in mijn ogen techniek die ik zelf ook gwn op straat gebruik enso en meerdere waarschijnelijk onder ons .
Van hieruit blijkt ook gwn hoe minder technisch nederlanders zijn dan marokkanen



het gaat niet alleen om trucjes vriend , als je slim wegdraait dan geldt dat ook als een ''techniek'' , balaanames , schoten met je buitenkant , balcontrole ,, dit is techniek voor veld voetbal .

als het daadwerkelijk om straat techniek gaat, dan was Soufiane Touzani de beste voetballer ter wereld.

het gaat om de combinatie van snelheid en balcontrole , Afellay is daar zeer goed in.

01-01-2011, 20:42
balaanames = gwn voetbal schieten met buitenkant = traptechniek balcontrole is gwn voetbal hier wordt allemaal op getraind dus kans da tje t foutloos doet is ook groter

01-01-2011, 22:55
van persie heeft een zieke techniek voor een nederlander maarja hij is dan ook met mghrba opgegroeid