Bekijk volle/desktop versie : Ghiezzoe & Flowergirl



Pagina's : [1] 2

11-09-2004, 20:42
Narrated 'Aisha
The Prophet used to embrace me during my menses. He also used to put his head out of the mosque while he was in Itikaf, and I would wash itduring my menses.

Narrated Maimuna:
The Prophet used to pray while I used to sleep beside him during my periods (menses) and in prostrations his garment used to touch me.

Narrated 'Aisha
The Prophet used to recite the Quran with his head in my lap while I used to be in my periods (having menses).

Narrated 'Aisha:
While in menses, I used to comb the hair of Allah's Apostle .

Narrated Um Salama:
While I was lying with the Prophet under a woolen sheet, I got my menses. I slipped away and put on the clothes for menses. The Prophet said, "Have you got your menses?" I replied, "Yes." He called me and I slept with him under the woolen sheet.

Narrated Hisham's father
Aisha said, "Allah's Apostle used to kiss some of his wives while he was fasting," and then she smiled.

Narrated 'Aisha
The Prophet used to kiss and embrace (his wives) while he was fasting,and he had more power to control his desires than any of you. Said Jabir, "The person who gets discharge after casting a look (on his wife) should complete his fast."


Narrated 'Aisha
The Prophet used to recite the Quran with his head in my lap while I used to be in my periods (having menses).

.

Salaam a'laikoem

11-09-2004, 20:45


Onze lieve Profeet vzmh, wie zou hem niet als man hebben gewild.

11-09-2004, 20:53
wat is dat voor onzin?!

je hebt toch niet zo'n website van ene Styx of Germen hebben gekregen?????? Lees dan dit: http://forums.marokko.nl/showthread.php?s=&threadid=335443



Meid, je zit er helemaal naast! Wat daar staat klopt voor geen meter!!!!!!!!!



Moge Allah je op de Rechte Pad leiden, want als je dat gelooft, ben je waarlijk afgedwaald! Vraag Allah om vergiffenis.

.

11-09-2004, 20:56
Beste zuster... Staat gewoon in sahih al-Bukhari. Je kunt het zelf zo opzoeken als je wilt...
In je eigen sahih al-Bukhari of:
http://www.islamicity.com/mosque/quran/

Kun je nagaan hoe we dom worden gehouden over onze eigen Profeet.

Salamoen a'laiki


Citaat:
Origineel gepost door Flower_Girl
wat is dat voor onzin?!

je hebt toch niet zo'n website van ene Styx of Germen hebben gekregen??????


Meid, je zit er helemaal naast! Wat daar staat klopt voor geen meter!!!!!!!!!



Moge Allah je op de Rechte Pad leiden, want als je dat gelooft, ben je waarlijk afgedwaald

.

11-09-2004, 20:57


wat bedoel je met "dom gehouden worden over onze eigen profeet"??

11-09-2004, 21:00
LEES!!! ZELF de ahadieth van Bukhari. dan kom je er vanzelf achter wat de meeste imaams voor ons verzwijgen over de Islam.....

11-09-2004, 21:02
in je dromen dat ik dat ga geloven.

dat er zulke mensen zijn, die zulke dingen plaatsen....

Allahoe Akbar!

11-09-2004, 21:05
Als je me niet gelooft, is mijn enige advies nogmaals:

LEES zelf met je eigen ogen deze hadieth in sahih al-Bukhari..... Of vraag een cyber imaam of dit ahadieth sahih zijn...

Oh enne, groet de salaam terug want dat is sunnah van de Profeet vzmh (of heeft niemand je dat ooit geleerd).

Salaam



Citaat:
Origineel gepost door Flower_Girl
in je dromen dat ik dat ga geloven.

dat er zulke mensen zijn, die zulke dingen plaatsen....

Allahoe Akbar!

11-09-2004, 21:10
Wa aleykoemoe salaam.
(maar nog steeds, ik vind dat het niet klopt)

11-09-2004, 21:26
Ghiezo dat is een link van islamiccity van de koran..
Geef ons de Exacte link van jou tekst...

(als je wat plaats is een bron (en vooral een Juiste bron altijd handig))

SoubhanaAllah

11-09-2004, 23:20
Je weet vast ook wel dat iemand beschuldigen van Kufr een grote zonde is/


Citaat:
Origineel gepost door Flower_Girl
alleen gelovige mensen groet je terug.

11-09-2004, 23:22

Citaat:
Origineel gepost door ghiezzoe
Je weet vast ook wel dat iemand beschuldigen van Kufr een grote zonde is/
dat is oud.....ik heb bij Islam& Ik je wel teruggegroet...

ik verander het wel, goed??

11-09-2004, 23:24


ffeiza, petje af! jij vraagt tenminste gewoon.

http://www.islamicity.com/hadith/action.lasso.asp?-db=services&-lay=hadith&-format=sreply.htm&-error=error.htm&-op=cn&hadith_textS=embrace+menses&-max=7&-find

http://www.islamicity.com/hadith/action.lasso.asp?-db=services&-lay=hadith&-format=sreply.htm&-error=error.htm&-op=cn&hadith_textS=prostration+menses&-max=7&-find

http://www.islamicity.com/hadith/action.lasso.asp?-db=services&-lay=hadith&-format=sreply.htm&-error=error.htm&-op=cn&hadith_textS=kiss+embrace&-max=7&-find

rest aub zelf opzoeken, gewoon trefwoorde intypen in de eerste link (onder hadieth).


P.S. van anderen verwacht ik een excuus voor het feit dat ze mijn hart hebben pijn gedaan door te denken dat ik ahadieth fabriceer. Astaghfieroe Allah.

Salaam a'laikoem




Citaat:
Origineel gepost door ffeiza
Ghiezo dat is een link van islamiccity van de koran..
Geef ons de Exacte link van jou tekst...

(als je wat plaats is een bron (en vooral een Juiste bron altijd handig))

SoubhanaAllah

11-09-2004, 23:31
als iemand Allah en dus ook over zijn Boodschapper iets zegt/plaatst wat onwaar is, dan gaat het me niks aan of diegene gekwetst is. En als je het gelooft, reken ik je ook tot die personen Als je extreem had gereageerd, dan had ik niet eens terug gereageerd.

Wa aleykoemoe salaam

11-09-2004, 23:34
Ik zeg niet dat je ahadieth fabriceert, ik zeg dat mensen dat KUNNEN doen.....niet dat jij ertoe behoort, daar kwam ik er niet EENS op...en ja, je hebt dat laatst stukje dat tussen haakje was veranderd

Wa aleykoemoe salaam.

Pagina's : [1] 2