Bekijk volle/desktop versie : Internet White Knights



01-01-2011, 15:16
Pukkelige internethelden ddie op fora de gevoelige boyz uithangen en sletjes beschermen met 'het is heus niet erg als je 1001 man geneukt hebt hoor ik huw wel met je' in de hoop dat ze een beurt krijgen

Gasten die dure woorden gebruiken om meisjes te proberen verleiden en hyperemotioneel gedragen als iemand het o zo slecht praat over de jonge maagden van nu aka breezersletjes, wat een averechtse werking heeft, want een beurt krijgen ze toch niet. Forumvervuilers.

DAT zijn internet white knights! en er zijn een heleboel van op dit forum

01-01-2011, 15:18


Alsof jij er wel één krijgt.

01-01-2011, 15:18
De Bigboss Is Nu Zelf Aan Het Woordd!!!

Maar Goed Met Je Steenpuistje Kom Je Niet Eens In Aanmerking Voor Een Beurt... Good Luck With It

01-01-2011, 15:20
je weet goed, waar je over praat he

kraterkop

01-01-2011, 15:20



Citaat door melkisheerlijk:
Pukkelige internethelden ddie op fora de gevoelige boyz uithangen en sletjes beschermen met 'het is heus niet erg als je 1001 man geneukt hebt hoor ik huw wel met je' in de hoop dat ze een beurt krijgen

Gasten die dure woorden gebruiken om meisjes te proberen verleiden en hyperemotioneel gedragen als iemand het o zo slecht praat over de jonge maagden van nu aka breezersletjes, wat een averechtse werking heeft, want een beurt krijgen ze toch niet. Forumvervuilers.

DAT zijn internet white knights! en er zijn een heleboel van op dit forum


Ik zou zeggen neem nog een glas melk. Of heb je te diep in het glaasje gekeken?

01-01-2011, 15:24
Ik zeg het niet graag, maar ergens daarin zie ik toch wel een kern van waarheid..

01-01-2011, 15:26

Citaat door Miss_Elwafa:
Ik zeg het niet graag, maar ergens daarin zie ik toch wel een kern van waarheid..


umm jihad ?

mag je je kind dan gwn jihad noemen?

01-01-2011, 15:29

Citaat door melkisheerlijk:
Pukkelige internethelden ddie op fora de gevoelige boyz uithangen en sletjes beschermen met 'het is heus niet erg als je 1001 man geneukt hebt hoor ik huw wel met je' in de hoop dat ze een beurt krijgen

Gasten die dure woorden gebruiken om meisjes te proberen verleiden en hyperemotioneel gedragen als iemand het o zo slecht praat over de jonge maagden van nu aka breezersletjes, wat een averechtse werking heeft, want een beurt krijgen ze toch niet. Forumvervuilers.

DAT zijn internet white knights! en er zijn een heleboel van op dit forum


Citaat door Miss_Elwafa:
Ik zeg het niet graag, maar ergens daarin zie ik toch wel een kern van waarheid..


Kern van leugen is de waarheid hier je moet Ze alleen een kern geven

01-01-2011, 15:32

Citaat door ijskl0ntje:
umm jihad ?

mag je je kind dan gwn jihad noemen?



Je mag je kind Jihaad noemen ja, alleen weigert de Marokkaanse consulaat dat, omdat het een 'terror' naam is.

03-01-2011, 16:43

Citaat door NathoulaMajid:
Wat is eigenlijk het punt?


dit.