Bekijk volle/desktop versie : ik kan daar er niet mee leven



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

01-01-2011, 12:20
ik kan er niet mee leven een om met een sloerie te trouwen ,waar anderen voor me in zijn geweest

01-01-2011, 12:22


Ben je zelf wel maagd dan?

01-01-2011, 12:39

Citaat door mister_arifi:
next


Ze vraagt je wat

01-01-2011, 12:43
De gedachte dat een ander mijn vrouw heeft aangeraakt, maakt me al gek. Een niet-maagd is iets dat zwaar gebruikt is. Alleen schone maagden komen mijn huis in.

01-01-2011, 12:43


Je moet gewoon meisjes trouwen van 16 en 17 jaar en die heel goed selecteren. Marokkaanse meisje van 23+ moet je sowieso niet nemen. Want van hun weet je dat ze zijn aangeraakt, en niet zo een klein beetje ook.

01-01-2011, 12:46
Gaat nergens over

Ben aan het schijten

01-01-2011, 12:49

Citaat door Rebel666:
Je moet gewoon meisjes trouwen van 16 en 17 jaar en die heel goed selecteren. Marokkaanse meisje van 23+ moet je sowieso niet nemen. Want van hun weet je dat ze zijn aangeraakt, en niet zo een klein beetje ook.



Open je ogen en zoek de parel uit de oceaan. Leeftijd is niet gebonden aan reinheid. Je moest eens weten wat er allemaal rond puberaal leeftijd gebeurd. Het is enkel aan jou de kunst om een halalmeid te vinden. Indien je de Islam neemt als leidraad in je zoektocht zul je Insha Allah niet teleurgesteld worden.

01-01-2011, 12:50

Citaat door lemia_100:
Open je ogen en zoek de parel uit de oceaan. Leeftijd is niet gebonden aan reinheid. Je moest eens weten wat er allemaal rond puberaal leeftijd gebeurd. Het is enkel aan jou de kunst om een halalmeid te vinden. Indien je de Islam neemt als leidraad in je zoektocht zul je Insha Allah niet teleurgesteld worden.

Wijze woorden

01-01-2011, 12:52
Zelfs eten van de belegde broodjes, totdat ze er dik van worden en dan uiteindelijk besluiten om te gaan sporten met een meid die helemaal geen belegde broodjes heeft gehad voorheen.

01-01-2011, 12:53
Die verkooppraatjes moet je niet bij mij houden. Ga je zelf bij iemand anders aanbieden.

Citaat door lemia_100:
Open je ogen en zoek de parel uit de oceaan. Leeftijd is niet gebonden aan reinheid. Je moest eens weten wat er allemaal rond puberaal leeftijd gebeurd. Het is enkel aan jou de kunst om een halalmeid te vinden. Indien je de Islam neemt als leidraad in je zoektocht zul je Insha Allah niet teleurgesteld worden.

01-01-2011, 12:54

Citaat door Rebel666:
Je moet gewoon meisjes trouwen van 16 en 17 jaar en die heel goed selecteren. Marokkaanse meisje van 23+ moet je sowieso niet nemen. Want van hun weet je dat ze zijn aangeraakt, en niet zo een klein beetje ook.

Enge gedachte!

01-01-2011, 12:58

Citaat door Rebel666:
Die verkooppraatjes moet je niet bij mij houden. Ga je zelf bij iemand anders aanbieden.


Wanneer iemand de waarheid spreekt wordt die gezien als achtelijk. Maar werkelijk waar jij bent achteloos bezig. Allah swt moedigd mensen aan om elkaar te voorzien van kennis. Dus wat jij nu verkoopt is enkel bagger . Open je ogen voor het te laat is. Als je op deze koers doorgaat zul je hard vallen.

Jij hebt nog een lange weg te gaan. De manier waarop jij reageert geeft al aan dat jij niet veel kennis bezit!

01-01-2011, 13:13


Nogsteeds is ainzohras_girls vraag onbeantwoord.

01-01-2011, 13:21

Citaat door lemia_100:
Open je ogen en zoek de parel uit de oceaan. Leeftijd is niet gebonden aan reinheid. Je moest eens weten wat er allemaal rond puberaal leeftijd gebeurd. Het is enkel aan jou de kunst om een halalmeid te vinden. Indien je de Islam neemt als leidraad in je zoektocht zul je Insha Allah niet teleurgesteld worden.


Hij heeft wel gelijk. De kans is groter dat ze niet-maagd is, naar mate ze ouder wordt.

01-01-2011, 13:21

Citaat door mister_arifi:
next

Waarom kan je daar geen antwoord op geven?


Citaat door RYB:
Ze vraagt je wat


Ze kunnen alleen maagden eisen maar zelf zijn ze het niet.
Hypocrieten dat ze er zijn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6