Bekijk volle/desktop versie : soms denk ik aan trouwen ....



Pagina's : [1] 2

31-12-2010, 23:43
om mijn problemen thuis te ontvluchten. Echt erg

31-12-2010, 23:48


trouw als je het een potentiele kandidaat vind en niet om je problemen thuis te ontvluchten, gelukkiger wordt je er niet van

31-12-2010, 23:49

Citaat door I_ME_WED:
om mijn problemen thuis te ontvluchten. Echt erg


kom maar bij me

31-12-2010, 23:52
Er is gewoon zoveel oneerlijkheid en ik heb thuis al zoveel ellende en miserie gekend, dat ik soms denk.........wat maakt het nog uit met wie ik trouw................zolang ik uit dat huis kom denk ik wel met iedereen te kunnen (over)leven.

Soooo sieligggggggggg!!!

Ik weet alleszins dat als ik een taroemest was die haar eigen willetje heeft, dat ik al jaren geleden alleen zou gaan wonen

01-01-2011, 00:24


Meskiena, lieve schat heb geduld.
Trouwen is echt geen oplossing hoor.
De enige oplossing is studeren en een goede toekomst hebben xxxx moge Allah je bijstaan

01-01-2011, 00:31
@ Wise women, ik heb men hele leven al geduld. Ik ben het geduld hebben zo zat! Ik ben net afgestudeerd, ik heb mijn professionele bachelor gehaald. Nu wil ik gaan voor mijn master, maar dat willen men ouders niet. Ze willen dat ik nu werken ga en maandelijks minimum 500 euro aan me ouders geef, zodat zij sinterklaas kunnen spelen in marokko. Dus wil ik niet werken ...

Het is gewoon echt erg.... en het wenen helpt niet meer ...

01-01-2011, 00:32

Citaat door I_ME_WED:
om mijn problemen thuis te ontvluchten. Echt erg


Meiss laat je niet misleiden...
Verricht je gebed en doe vooral veel doea...
Allah beloont ieder persoon voor zijn sabr..
Het is makkelijker gezegt ik weet het..
Maar je zal straks een pracht leven leiden door je sabr....
Sabr is de juiste sleutel..
Khair inchallah....

01-01-2011, 00:35
thx oujdiaatje 4 the tips,

Ik moest ff mijn hartje luchten, morgen gaat het wel weer incha'allah.

01-01-2011, 00:37

Citaat door realmocro2:
Gwn sex hebben en dat soort shit, rude life spelen


gadverdamme. tfoe op jou misselijkmakende reactie..

01-01-2011, 00:41

Citaat door I_ME_WED:
thx oujdiaatje 4 the tips,

Ik moest ff mijn hartje luchten, morgen gaat het wel weer incha'allah.


Jou hart luchten moet je niet hier m.nl doen.. Er zijn veel misbruikers hier.. Je zwakheid zal misbruikt worden... Zoek een vertrouwens persoon op..Die jou een luisterend oor bied.. khair..

01-01-2011, 00:43

Citaat door I_ME_WED:
@ Wise women, ik heb men hele leven al geduld. Ik ben het geduld hebben zo zat! Ik ben net afgestudeerd, ik heb mijn professionele bachelor gehaald. Nu wil ik gaan voor mijn master, maar dat willen men ouders niet. Ze willen dat ik nu werken ga en maandelijks minimum 500 euro aan me ouders geef, zodat zij sinterklaas kunnen spelen in marokko. Dus wil ik niet werken ...

Het is gewoon echt erg.... en het wenen helpt niet meer ...



Zo ergg!! Ghirr insha'Allah. Zoals meerdere zeggen, SBARRRR!! Ik heb echt medelijden met je! Komt goed Insha'Allah!

01-01-2011, 01:28
Heb geduld lieff.

01-01-2011, 01:34


Trouwen zal niet de oplossing van je probleem zijn..
Maar kun je het met niemand in de familie mee hebben die dan met je pa zal praten?

Wens je veel succes en sbar toe meid..

01-01-2011, 01:37
Ik voel zulke shit. Got antennas checking you.

01-01-2011, 01:37

Citaat door I_ME_WED:
@ Wise women, ik heb men hele leven al geduld. Ik ben het geduld hebben zo zat! Ik ben net afgestudeerd, ik heb mijn professionele bachelor gehaald. Nu wil ik gaan voor mijn master, maar dat willen men ouders niet. Ze willen dat ik nu werken ga en maandelijks minimum 500 euro aan me ouders geef, zodat zij sinterklaas kunnen spelen in marokko. Dus wil ik niet werken ...

Het is gewoon echt erg.... en het wenen helpt niet meer ...

Wat een lef hebben ze zeg!

Pagina's : [1] 2