Bekijk volle/desktop versie : mannen zijn vies



Pagina's : [1] 2 3 4 5

24-12-2002, 00:00
wat mij opvalt aan mannen het gaat altijd weer terugkomend
over de toeter en het seksleven als het op vrouwen neerkomt wajoooooow kan je het wel schudden.......terwijl het eigenlijk precies hetzelfde is met dezelfde regels terwijl het voor mannen normaal
word gevonden allemaal dat vind ik dus niet

dus vertel me eens even hoe belangrijk is het allemaal voor je meneer?

24-12-2002, 00:53


heee VIEZE VROUWEN TREKKEN EENMAAL VIEZE MANNEN AAN....

24-12-2002, 00:56

Citaat:
Origineel gepost door xxTigerxx
heee VIEZE VROUWEN TREKKEN EENMAAL VIEZE MANNEN AAN....
hahahahahhahahahahahahahha

24-12-2002, 00:57

Citaat:
Origineel gepost door xxTigerxx
heee VIEZE VROUWEN TREKKEN EENMAAL VIEZE MANNEN AAN....
,die was wel goe!!!

24-12-2002, 00:58


moet er nou altijd beledigd worden..

ik snap mensen niet...

24-12-2002, 01:02

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
moet er nou altijd beledigd worden..

ik snap mensen niet...
wie snap jij niet?

mannen zijn VIES....weet niet of jij eruit bent wat voor geslacht jij hebt maar ik ben een man en voel me aangesproken!!

24-12-2002, 01:05

Citaat:
Origineel gepost door xxTigerxx
wie snap jij niet?

mannen zijn VIES....weet niet of jij eruit bent wat voor geslacht jij hebt maar ik ben een man en voel me aangesproken!!
Ik voel me hier nooit aangesproken...

al komt hier iemand zeggen dat marokkanen stinken.. boeien

Het gaat erom hoe ik erover denk.. dus ga ik er niet op in.

En met het ene kwade praat je niet het andere goed

24-12-2002, 01:18

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
Ik voel me hier nooit aangesproken...

al komt hier iemand zeggen dat marokkanen stinken.. boeien

Het gaat erom hoe ik erover denk.. dus ga ik er niet op in.

En met het ene kwade praat je niet het andere goed
blijkbaar voel jij je wel aangesproken anders had jij hier niet gereageerd op mn antwoord....het gaat hier niet om het kwade of wat dan ook het gaat hier strax om een keiharde discussie en ik ga die meid duidelijk maken dat zij het mis heeft wat zij over ALLE mannen heeft te zeggen!! weet je nou wat het is...een bepaalde jongens hier dekken de vrouwelijke leden om een kans bij ze temaken ook al heeft de vrouw ongelijk ....but Bro! No hard feelings OK!

24-12-2002, 01:21

Citaat:
Origineel gepost door xxTigerxx
blijkbaar voel jij je wel aangesproken anders had jij hier niet gereageerd op mn antwoord....het gaat hier niet om het kwade of wat dan ook het gaat hier strax om een keiharde discussie en ik ga die meid duidelijk maken dat zij het mis heeft wat zij over ALLE mannen heeft te zeggen!! weet je nou wat het is...een bepaalde jongens hier dekken de vrouwelijke leden om een kans bij ze temaken ook al heeft de vrouw ongelijk ....but Bro! No hard feelings OK!
ach zo....




Tigerke,say what you think!!!

24-12-2002, 01:45

Citaat:
Origineel gepost door xxTigerxx
blijkbaar voel jij je wel aangesproken anders had jij hier niet gereageerd op mn antwoord....het gaat hier niet om het kwade of wat dan ook het gaat hier strax om een keiharde discussie en ik ga die meid duidelijk maken dat zij het mis heeft wat zij over ALLE mannen heeft te zeggen!! weet je nou wat het is...een bepaalde jongens hier dekken de vrouwelijke leden om een kans bij ze temaken ook al heeft de vrouw ongelijk ....but Bro! No hard feelings OK!
he ik weet niet wat er met jou is maar met beledigen bedoelde ik beide. Ik dek iedereen die beledigd word. Maar als er staat mannen hoef ik niet te dekken stond er Tigerxx dan had ik het ook niet goed gevonden.

En aangesproken he meneer ik-kan-niet-begrijpend-lezen ik voel me niet aangesproken want je had het niet tegen mij maar de topicstarter en dat wist ik. Shit jij ben dom en snel op je teentjes getrapt. Hoe kom het? Probleempjes? Ik heb meer discussies hier met de meiden gehad dan jou.
Dus stel je niet aan. je jankt teveel.

Ga terug naar basisschool en leer begrijpend lezen en niet teveel fanta drinken want je verzint te veel.

En succes met het haar duidelijk maken jongen

24-12-2002, 01:47
I can't live without Men... Sorry...

24-12-2002, 03:29

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Tiger, je bent wel zielig bezig he. Hij zegt t heus niet, om bij haar in een goed lichtje te komen ofzo.
weet je wat zielig is? iemand die Kadir heet en alleen maar onzin uit zn snavel kraait!! en vriend waar bemoei jij je mee? ga jij nou maar eerst leren hoe jij onderscheid maakt tussen serieus en niet-serieus! vraag wel aan de beheerders of er een speciale Speeltuinhoekje voor jou komt! Damn! wat zijn turken Dom!

24-12-2002, 03:31



Citaat:
Origineel gepost door Nz_lr
SAMIRATOEN hoevaak ben je in je xxxx genomen..???Hoe ga je later trouwen..???
Waar heb jij het over?!

24-12-2002, 03:43

Citaat:
Origineel gepost door RaZer
he ik weet niet wat er met jou is maar met beledigen bedoelde ik beide. Ik dek iedereen die beledigd word. Maar als er staat mannen hoef ik niet te dekken stond er Tigerxx dan had ik het ook niet goed gevonden.

En aangesproken he meneer ik-kan-niet-begrijpend-lezen ik voel me niet aangesproken want je had het niet tegen mij maar de topicstarter en dat wist ik. Shit jij ben dom en snel op je teentjes getrapt. Hoe kom het? Probleempjes? Ik heb meer discussies hier met de meiden gehad dan jou.
Dus stel je niet aan. je jankt teveel.

Ga terug naar basisschool en leer begrijpend lezen en niet teveel fanta drinken want je verzint te veel.

En succes met het haar duidelijk maken jongen
waarom moet jij leden dekken die beledigd worden? staat er een "S" op je borst? mister SuperRazer..!! 1 ding...ik begrijp jou tekst niet eens want ik kan daar niets zinnigs uithalen..over mensen beledigen ...denk dat in jou teksten meer beledigingen zitten dan in de hele topic bij elkaar ..dus Bro.! een beter milieu begint bij jezelf! knakkertje!! wat basischool betreft beter dan dat met jou die terug moet naar een LANGZAME-LEER-SCHOOL....want jij begrijpt er echt geen moer van..

24-12-2002, 03:44

Citaat:
Origineel gepost door Kadir
Check, lees nog een keer mijn laatste reactie, en daarna nog s goed jouw reactie. En dan mag jij bepalen, wie hier nou dom is.
ga jij nou maar een LOEP erbij nemen...want je begrijpt het nog steeds niet@@!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5