Bekijk volle/desktop versie : uitnodiging geweigerd oud en nieuw



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

31-12-2010, 12:11
Mijn schoonzus belde net om me uit te nodigen voor vandaag. Oud en nieuw te vieren. Heb zo geen zin in. Oud en nieuw intereseert me geen bal en vier het nooit. Zij wel, elk jaar.
Heb gezegd dat iik daar niet aan mee doe. Blijf gewoon lekker thuis.
Heb ik altijd al gedaan met oud en nieuw , begrijp niet waarom mgarba meedoen met de iromiyen. Zo ken ik er meer die dat doen.
Ze vond me saai. Ewa dan ben ik maar saai intereseert me geen reet.

31-12-2010, 12:12


ja je bent saai

31-12-2010, 12:13

Citaat door Snoepiet:
ja je bent saai


Dat weet ik.

31-12-2010, 12:16
Als je het n iet wilt vieren is dat je groot recht.

Mijn moeder wil ook graag gezelligheid op de avond maar vor mij hoeft het niet zo.

31-12-2010, 12:16


Ieder z'n ding. De een viert het de ander weer niet. Als je er geen zin in hebt, gewoon niet gaan. Al zou ik me niet kunnen voorstellen om alleen thuis te zitten en tv te kijken.

31-12-2010, 12:19

Citaat door Lekii:
Ieder z'n ding. De een viert het de ander weer niet. Als je er geen zin in hebt, gewoon niet gaan. Al zou ik me niet kunnen voorstellen om alleen thuis te zitten en tv te kijken.


Ik zal inderdaad wel alleen zitten vanavond, daarom heb ik net mijn beste vriendin gebeld. Zij komt me gezelschap houden. Ik zie mijn man weer heel laat in de avond. Die is dan bij mijn schoonzus(zijn zus).

31-12-2010, 12:20
Ik vind het ook niets, ons eigen nieuwjaar vergat iedereen. Maar dit willen ze wel allemaal vieren.

31-12-2010, 12:20

Citaat door l7obl3mar:
Mijn schoonzus belde net om me uit te nodigen voor vandaag. Oud en nieuw te vieren. Heb zo geen zin in. Oud en nieuw intereseert me geen bal en vier het nooit. Zij wel, elk jaar.
Heb gezegd dat iik daar niet aan mee doe. Blijf gewoon lekker thuis.
Heb ik altijd al gedaan met oud en nieuw , begrijp niet waarom mgarba meedoen met de iromiyen. Zo ken ik er meer die dat doen.
Ze vond me saai. Ewa dan ben ik maar saai intereseert me geen reet.


Je zus moet begrijpen dat je bepaalde grenzen hebt. En dat ze je moet accepteren zoals je bent. Saai noemen omdat je niet voldoet aan wat zij wilt, is geen manier. Maar misschien kun je het haar op een rustige en vriendelijke, maar toch directe manier uitleggen. Leg haar uit dat je eenmaal zo bent. En zoals jij respect hebt voor haar manier van leven, verwacht je dat ze dat ook voor die van jou heeft. Zo blijven jullie een hechte relatie houden, zonder dat er irritaties komen.

Heb ik ook met mijn zus. We zijn totaal verschillende werelden. Maar we hebben respect aan elkaar. En we houden gewoon rekening met de verschillen tussen ons.

31-12-2010, 12:21
Wij hebben het nog nooit in mijn ouderlijk huis gevierd. Ook nu vieren mijn man en ik het niet. Ieder zijn ding.

31-12-2010, 12:24

Citaat door l7obl3mar:
Ik zal inderdaad wel alleen zitten vanavond, daarom heb ik net mijn beste vriendin gebeld. Zij komt me gezelschap houden. Ik zie mijn man weer heel laat in de avond. Die is dan bij mijn schoonzus(zijn zus).



Waarom gaat jouw man dan wel weg? Is toch leuker als jullie saampjes deze avond zijn?

31-12-2010, 12:26
Ik heb alle uitnodigingen ook over geslagen.
Wil dit jaar gewoon met mijn man en kinderen, gezellig voor de buis hangen.

31-12-2010, 12:26

Citaat door Limburgse_:
Ik vind het ook niets, ons eigen nieuwjaar vergat iedereen. Maar dit willen ze wel allemaal vieren.


Dat klopt, dat was 3ashora. Paar weken terug. Ik ben die dag naar mijn moeder gegaan. Mijn moeder heeft er een gezeligge avond van gemaakt. samen met onze buurvrouwtjes, tantes, schoonmoeder, schoonzussen, zussen.

31-12-2010, 12:27



Citaat door MamaVanM:
Je zus moet begrijpen dat je bepaalde grenzen hebt. En dat ze je moet accepteren zoals je bent. Saai noemen omdat je niet voldoet aan wat zij wilt, is geen manier. Maar misschien kun je het haar op een rustige en vriendelijke, maar toch directe manier uitleggen. Leg haar uit dat je eenmaal zo bent. En zoals jij respect hebt voor haar manier van leven, verwacht je dat ze dat ook voor die van jou heeft. Zo blijven jullie een hechte relatie houden, zonder dat er irritaties komen.

Heb ik ook met mijn zus. We zijn totaal verschillende werelden. Maar we hebben respect aan elkaar. En we houden gewoon rekening met de verschillen tussen ons.



Het is mijn schoonzus. Ze moet er begrip voor hebben. Anders is dat haar probleem, ik zit er niet mee.

31-12-2010, 12:32

Citaat door Lekii:
Waarom gaat jouw man dan wel weg? Is toch leuker als jullie saampjes deze avond zijn?


Dat wel. Hij zegt dat hij niet mee doet maar gewoon voor visite gaat. Iedereen komt. Hij zat ook zo toen ik vertelde dat ik geen zin heb om te gaan.
Ik maak er geen drama van. Als hij daarnaar toe wil hou ik hem niet tegen. Voor 1 avondje alleen is het niet erg.

31-12-2010, 12:33
Ik ga straks nog ff naar de supermarkt. Allemaal lekkernijen halen voor de kindjes van mijn vriendin. Ze heeft er 3.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9