Bekijk volle/desktop versie : aub help



30-12-2010, 18:53
hallo,

ik ben pas getrouwd woon nog steeds bij ouders thuis.

mijn vader en mijn man heb reuzie met elkaar .mijn vader zegt dat we die huis uit moeten !! maar ik denk waar gaan we heen ??

ik sta wel ingeschreven, maar dat duurt nog jaren.

ik vroeg me af of ik naar die gemeenthuis moet gaan en dit verhaal vertel, gewoon zegen, we mogen niet in huis van mijn vader woning. dus wat moet ik doen.

wat denk jullie dat ik moet doen aub help.
aub aub

30-12-2010, 20:24


ga naar de gemeente en zeg dat je op straat bent gezet, en geen onderdak hebt, of ze een nood woning voor jou hebben..... en als ze zeggen nee je moet wachten, dan zeg je maar dat je het niet trekt en psychisch er onderdoor gaat.... en elke dag naar ze toe gaan, want ze zijn verplicht voor jou een woning te zoeken.....

30-12-2010, 20:25
Het beste meid...inshallah komt het goed zag al een goede reactie hierboven

31-12-2010, 18:54

Citaat door Dj-Ranaaaa:
ga naar de gemeente en zeg dat je op straat bent gezet, en geen onderdak hebt, of ze een nood woning voor jou hebben..... en als ze zeggen nee je moet wachten, dan zeg je maar dat je het niet trekt en psychisch er onderdoor gaat.... en elke dag naar ze toe gaan, want ze zijn verplicht voor jou een woning te zoeken.....



hallo, er bedankt voor je reactie, maar ik wil meer uitleg graag.

hoe doe ik dat en wat moet zegen ?


nogmaals bedankt

31-12-2010, 19:07


wat erg voor je meid!

ik zou dat ook zeggen dat je opstraat zijt gezet, en geen onderdak hebt en dat je nergens heen kan...ik hoop echt dat ze dan snel iets voor je gaan zoeken/vindne