Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Haar uitval, dun haar ect.



Pagina's : [1] 2

30-12-2010, 16:36
Ik heb heel erg dun haar :s nou ik hem me haren toen geknipt in laagjes zodat ze dan wat voller lijken, en ja ze lijken nu een beetje voller.. maar ik wil meer. Ik heb nou henna op me hoofd gedaan, en weet niet of dat helpt. Mijn moeder zegt van wel, maar ik weet het niet hoor met die marokkaanse dingetjes.. Ik moet het meerdere malen per week op me hoofd smeren, wie heeft het ook gedaan en heeft het geholpen? En wat kan ik er meer aan doen.

Alvast bedankt lieve mensen x

30-12-2010, 21:00


Draag je hoofddoek?

30-12-2010, 22:19
Je haar niet elke dag wassen, want daardoor wordt die futloos.
Shampoo voor dun haar
Niet te veel aan zitten met steiltang of wat dan ook.

Mijn vriendin doet ook henna omdat ze haaruitval heeft maar het doet haat niks dusja...

30-12-2010, 22:21
Dankje voor de tips.. maar wat helpt dan wel?

30-12-2010, 22:28


voor haaruitval had een meisje een topic geplaatst dat ze olijfolie met rozemarijnblaadjes erin deed en dan in haar haar smeren en erin laten als een masker of een dag. is maar net wat je wilt en de haaruitval was gestopt.

als je al haaruitval hebt dan helpt olijfolie met knoflook (masker). Dat brengt de haren weer terug.

30-12-2010, 22:34
probeer s'avond je hoofdhuid in te smeren met een mengsel van olijfolie, rozemarijnolie, lavendelolie en jojobaolie (laatste 3 heb ik van de Tuinen). De volgende ochtend henna gemengd met een eitje en warm water goed op je hoofdhuid en haar insmeren (pak steeds paar plukjes en wrijf het op je huid en in je haar. S'avond wassen met water en ghassoul. Volgende dag met een milde shampoo wassen.

31-12-2010, 15:20
Ghassoul is zeker een aanrader.
Verder stijltang en fohn uit het raam gooien, afblijven !
En natuurlijk het belangrijkste : goed eten.
Het komt natuurlijk van binnenuit.

06-01-2011, 23:54

Citaat door N_maroc:
voor haaruitval had een meisje een topic geplaatst dat ze olijfolie met rozemarijnblaadjes erin deed en dan in haar haar smeren en erin laten als een masker of een dag. is maar net wat je wilt en de haaruitval was gestopt.

als je al haaruitval hebt dan helpt olijfolie met knoflook (masker). Dat brengt de haren weer terug.


Waar kan ik dat halen?

06-01-2011, 23:59
Ga over op 100% natuurlijke producten.

07-01-2011, 00:53
heb toen pillen besteld toen een lid hier de naam ervan had geplaatst slik ze nu langer als 3 weken, maar weet niet of het al werkt heb namelijk afgelopen donderdag een heel stuk van mijn haar moeten afknippen.
De naam ervan is INNEOV haarvolume. het is een voedingsconcentraat en anti-haaruitval+ volume.

Je moet het drie maanden slikken.

07-01-2011, 08:55
Wat ik heb gemerkt is dat nu ik veel vis ipv vlees eet en elke dag een handvol noten op heb, mijn haar meer glanst en ik verbaas me erover hoe vol het is. Iedereen vraagt me of ik waeve in mijn haar heb ofzo..

07-01-2011, 11:14
Kardashian (fashion)style, take a look:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3624938

07-01-2011, 14:14



Citaat door Foolish.:
Waar kan ik dat halen?


ik weet niet precies waar je rozemarijn blaadjes kan kopen. probeer een Marokkaanse slagerij misschien dat ze t daar hebben. gewoon die blaadjes in en olijfolie laten en een paar dagen laten staan of een weekje en dan in je haar smeren incl. de blaadjes. Gewoon laten zitten een paar uur of een dag. dan uitspoelen met milde shampoo.

De profeet Mohamed (sallalahoe 3alaihie wassalam) gebruikte ook olijfolie voor veel kwalen.

iemand had t ook over shampoo met rozemarijn erin die je bij de tuinen kan kopen.


ik hoop dat t helpt bij jouw inchallah.

07-01-2011, 16:19

Citaat door Dina_lady:
probeer s'avond je hoofdhuid in te smeren met een mengsel van olijfolie, rozemarijnolie, lavendelolie en jojobaolie (laatste 3 heb ik van de Tuinen). De volgende ochtend henna gemengd met een eitje en warm water goed op je hoofdhuid en haar insmeren (pak steeds paar plukjes en wrijf het op je huid en in je haar. S'avond wassen met water en ghassoul. Volgende dag met een milde shampoo wassen.

Zo dat zijn er veel.. maar helpen ze ook echt? Heb je het geprobeerd..

Citaat door femme-arab:
Ghassoul is zeker een aanrader.
Verder stijltang en fohn uit het raam gooien, afblijven !
En natuurlijk het belangrijkste : goed eten.
Het komt natuurlijk van binnenuit.


Oh oke, dankje.. maar ik kan me stijltang en fohn niet weggooien hoor.

10-01-2011, 00:05
Heeey,

''Priorin'' zijn dat capsules die je kunt halen bij de apotheek.
Hoeft niet op doktersrecept. Dat is een vitamine-B complex.

Helpt super goed. Spreek uit ervaring.

Succes!

Pagina's : [1] 2