Bekijk volle/desktop versie : Kreeg laatst een sms van vrouwtjelief... toen dacht ik, ik kom ff niet thuis...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

30-12-2010, 16:15
Was op een dag vrolijk maar druk en onder het zweet bezig met werken toen ik ineens een sms van vrouwtje lief kreeg. Ik dacht ooh wat lief een smsje... snel kijken met wat voor liefs ze mij vandaag wilt verrassen... Vol ongeduld op die knoppen van mijn gsm staan drukken en toen verscheen het berichtje... maar toen ik het zag he... het bericht was kort, krachtig en ZWAAR ONAANGENAAM!!!! Totaal niet wat ik had verwacht maar ergens vreesde ik wel voor zo'n bericht. eigenlijk altijd als ik een sms van vrouwtje lief krijg. Dan wil ik die eigenlijk niet lezen uit angst dat daar iets staat wat ik niet wil weten.

Weet je, als ik thuis kom dan heb ik vaak bewust mijn gsm op stil staan, dan kan ik vrouwtjelief bewijzen dat ik haar sms niet heb gehoord, en dus niet gelezen waar door zij vervolgens geen zin meer heeft om ermee te beginnen. Best wel handig als je kort daarvoor ff een ruzie hebt gehad of euh.. als je iets tegen haar zin toch hebt gekocht, bijvoorbeeld Playstation 3 of zo, ik noem maar wat, dan is het handig om ff geen smsjes te lezen want het verleden heeft geleerd, het is altijd dezelfde boodschap die daar in staat. Een boodschap die de man de kriebels geeft boven op de kriebels van de vorige keren.

elmouhim, ik zei dus in mezelf... ik blijf gewoon even weg... misschien begrijpt ze de hint... maar nee, ik wilde toch naar huis gaan want... zoals je weet was het buiten gewoon te koud om daar ergens rond te lopen. ik moest wat anders verzinnen om vrouwtjelief de sms te doen vergeten. En ik moet je zeggen, het is gelukt, ze heeft het opgegeven en ik kon op mijn gemak thuis komen.

Dat de vrouw van tegenwoordig haar sterke man de stuipen op het lijf weet te jagen is echt vreemd. En ik zie het bij al mijn vrienden he. Een sms van hun vrouwtje lief als we gezellig bij elkaar zijn en je hoort ze slikken. Terwijl je denkt van hoe durven ze, zulke lieve mannen, dan ga je ze toch niet bang maken met zulke boodschappen.

Oh nog 1 ding, ik zeg het gewoon hier op de forum want als ik dit zo tegen vrouwtjelief zeg dan heb ik een gesprek met haar van hier tot de maan, en ik moest het gewoon kwijt... dat is het.

oh bijna vergeten, in haar sms stond namelijk: (mannen niet schrikken)
"Schatje van me, we moeten even praten, over ons"

Dus ik dacht wat nu weer? Want ja, vaak zeggen vrouwen dit als de man iets verkeerds heeft gedaan of zo... als ze hun ergens op hebben betrapt. Best wel griezellig. maar vooral als je moet gaan praten over "jullie relatie"... alles gaat toch goed? waar moet je nog over praten dan? ieeuwwsWAAAAAAGGGGGGGGGGGGHHHH het idee alleen al vreet mij op van binnen.

iwa dit moest ik even kwijt

30-12-2010, 16:15

Samenvatting? Kan dit echt niet lezen heb hoofdpijn!

30-12-2010, 16:17
kijkje in de mannenbrein.

je mag vaker posten.

30-12-2010, 16:19

Citaat door verhaalmaakster:

samengevat: wij mannen praten niet graag over "de relatie". het jaagt ons de stuipen op het lijf, alsof we iets verkeerds hebben gedaan, b7aal shi vreemd gaan of zo.

30-12-2010, 16:20

Citaat door Boezied:
samengevat: wij mannen praten niet graag over "de relatie". het jaagt ons de stuipen op het lijf, alsof we iets verkeerds hebben gedaan, b7aal shi vreemd gaan of zo.

Ik zie nu pas dat je een 'man' bent.

Maar klopt, 'jullie' zijn rare wezens.

Apart . Ze begint wel lief "Schatje van me..."

Citaat door Boezied:

Als je niks te verbergen hebt, is er ook niks om bang voor te zijn.

30-12-2010, 16:22
En waarom willen wij vrouwen dit ook alweer weten...?

30-12-2010, 16:22

Ik zie nu pas dat je een 'man' bent.

Maar klopt, 'jullie' zijn rare wezens.

Raar is goed, normaal is saai en jullie doen te vaak te veel vrouwelijknormaal. Doe eens iets geks zoals euh... niet te veel zoeken achter elk kleinigheidje, we hebben alles onder controle, wees gerust.

30-12-2010, 16:25

30-12-2010, 16:27
ik doe het wel lezen .., maar nu effe niet ..., Wellah heb hoofdpijn

tot straks

30-12-2010, 16:28

Citaat door labello:
ik doe het wel lezen .., maar nu effe niet ..., Wellah heb hoofdpijn

tot straks

30-12-2010, 16:31

Citaat door malikab:
Als je niks te verbergen hebt, is er ook niks om bang voor te zijn.

natuurlijk moet je bang zijn. Weet je, één woord met de verkeerde toon, geen hele zin, maar één woord met de verkeerd toon en safi er moet iets zijn. jullie zijn rare wezens.

tegenwoordig zeg ik alleen iets wanneer het noodzakelijk is

30-12-2010, 16:33

Citaat door Boezied:
natuurlijk moet je bang zijn. Weet je, één woord met de verkeerde toon, geen hele zin, maar één woord met de verkeerd toon en safi er moet iets zijn. jullie zijn rare wezens.

tegenwoordig zeg ik alleen iets wanneer het noodzakelijk is

Ik vind het een hele vreemde gewaarwording dat een volwassen Marokkaanse man hier dit soort topics opent. Heb je geen playstation 3-afspraak waar je nog heen moet?

30-12-2010, 16:36

Citaat door SPARKLING_:
Apart . Ze begint wel lief "Schatje van me..."

ja he, ff paaien, misschien dat hij dit keer wel rustig blijft. Nou, daar trap ik dus echt niet in. dus ik gelijk van schatje, mijn hoofd zit echt vol op dit moment. je weet toch, huur, gas electra water, al die rekeningen moeten betaald worden.

pfffieuww ben er dit keer goed vanaf gekomen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10