Bekijk volle/desktop versie : Kreeg laatst een sms van vrouwtjelief... toen dacht ik, ik kom ff niet thuis...



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10

30-12-2010, 22:34

Citaat door Boezied:
officieel wel ja. waarom?

Ik ben nieuwsgierig. Nu wil ik weten welke (zeur) vrouw hier in dit rubriek jouw vrouw is.

30-12-2010, 22:38



Citaat door Gii:
Ik ben nieuwsgierig. Nu wil ik weten welke (zeur) vrouw hier in dit rubriek jouw vrouw is.


Nee hier op de forum is zij rustig en kalm, bovendien komt zij niet meer op de forum anders had deze topic hier niet gestaan.

30-12-2010, 22:42
sommige vrouwen zeuren te snel, hebben ze een lieve man s het nog niet goed te verwend wellicht. Weetje je met het niet forceren met die complimentjes/presentjes, andeers wordt t heel moeilijk voor je. Zij moet ook accepteren dan mannen anders zijn en niet altijd haar gedachte/gevoel kunnen lezen/begrijpen. Wat doet zij om jou te begrijpen of te plezieren, ben jij wel tevreden over haar?

30-12-2010, 22:57

Citaat door Dina_lady:
sommige vrouwen zeuren te snel, hebben ze een lieve man s het nog niet goed te verwend wellicht. Weetje je met het niet forceren met die complimentjes/presentjes, andeers wordt t heel moeilijk voor je. Zij moet ook accepteren dan mannen anders zijn en niet altijd haar gedachte/gevoel kunnen lezen/begrijpen. Wat doet zij om jou te begrijpen of te plezieren, ben jij wel tevreden over haar?


inderdaad, het forceren is simpel maar simpel gedaan alleen vergeet je het en ik vind dat eigenlijk ook een soort van een holle compliment. voor wat hoort wat. Wil een vrouw dat zij complimenten krijgt, dan kan ze dat afdwingen door iets te doen wat de man niet aan zijn aandacht ontsnapt. Het kan ook iets kleins zijn. En dan heb je dat compliment ook goed verdiend. maar complimenten geven die je soms niet eens meent vind ik ongewenst.

Nou, we hebben het daar laatst nog over gehad, wat zij doet om mij te plezieren. Volgens haar doet zij dat vaak maar ze kon het niet opsommen toen ik ernaar vroeg. Toen werd zij rustig en daar bleef het even bij.

30-12-2010, 23:00



Citaat door Boezied:
Dat is wat zij elke keer weer opnieuw zegt en ze noemt die ook "kleine gebaartjes". Klein!!!! echt niet, het kost mij de grootste moeite om daar aan te denken laat staan om het te doen. juist die kleine gebaartjes ontglippen mij omdat ik druk bezig ben met de grotere gebaren, MAAR DIE ZIEN JULLIE VROUWEN NIET, en dat irriteert ons mannen ik wordt daar helemaal para van.

geloof het, ik heb het geprobeerd, die kleine gebaartjes te doen, heb heb ze zelfs in mijn gsm als alarm geprogrammeerd, of nog even en ik had buiten een bordje opgehangen die mij eraan moet herinneren om een gebaartje te maken maar walou!!! IT DOES NOT WORK, zo simpel is dat. het gaat gewoon niet en we kunnen daar niks aan doen.



oeps ben ik Het 'relatie gesprek' onbewust toch begonnen?


Ja ja.. we weten nu wel dat jullie WERKEN en het gezin onderhouden... als jullie dat nou met veel plezier deden dan hoeven wij vrouwen er niet ook onder te lijden.. Jawel wij zien het wel maar wij vinden het pas een issue als de man geen werk heeft, zolang hij werkt is het niks bijzonders omdat het gewoon zo hoort We vragen jullie niet om de rest van de dag ook te werken maar een beetje waardering voor ons kan toch geen kwaad?

En waarom kunnen jullie dat in het begin van een relatie wel zo goed? En komt dat allemaal heel natuurlijk over en zijn jullie attent, lief en zorgzaam... en van de een op de andere dag is het afgelopen daarmee en kost het ineens teveel moeite allemaal ?!


Aan een relatie moet je beiden blijven werken

30-12-2010, 23:02

Citaat door Boezied:
inderdaad, het forceren is simpel maar simpel gedaan alleen vergeet je het en ik vind dat eigenlijk ook een soort van een holle compliment. voor wat hoort wat. Wil een vrouw dat zij complimenten krijgt, dan kan ze dat afdwingen door iets te doen wat de man niet aan zijn aandacht ontsnapt. Het kan ook iets kleins zijn. En dan heb je dat compliment ook goed verdiend. maar complimenten geven die je soms niet eens meent vind ik ongewenst.

Nou, we hebben het daar laatst nog over gehad, wat zij doet om mij te plezieren. Volgens haar doet zij dat vaak maar ze kon het niet opsommen toen ik ernaar vroeg. Toen werd zij rustig en daar bleef het even bij.


dat bedoel ik, ga de discussie met haar aan en leg haar een spiegel voor, zodat ze ziet dat ook zij niet perfect is en ook wat water bij de 'thee' moet doen. Verder kun je dit stimuleren door inderdaad haar te complimenteren wanneer ze dit wel doet en zo kunnen elkaar blijven stimuleren en wordt jullie relatie beter

30-12-2010, 23:11

Citaat door Boezied:
inderdaad, het forceren is simpel maar simpel gedaan alleen vergeet je het en ik vind dat eigenlijk ook een soort van een holle compliment. voor wat hoort wat. Wil een vrouw dat zij complimenten krijgt, dan kan ze dat afdwingen door iets te doen wat de man niet aan zijn aandacht ontsnapt. Het kan ook iets kleins zijn. En dan heb je dat compliment ook goed verdiend. maar complimenten geven die je soms niet eens meent vind ik ongewenst.

Nou, we hebben het daar laatst nog over gehad, wat zij doet om mij te plezieren. Volgens haar doet zij dat vaak maar ze kon het niet opsommen toen ik ernaar vroeg. Toen werd zij rustig en daar bleef het even bij.


Nee je moet een compliment wel menen anders betekent het niks. Hoezo forceren, je houd toch van je vrouw waarom is het dan zo moeilijk om haar positieve aandacht te geven?
Wat is datgene wat niet aan de aandacht van een man ontsnapt, geef eens voorbeelden?

Het moet zeker wel van beide kanten komen als zij ook passief is dan mag ze niks anders van jou verwachten..

Komt goed inshaAllah

30-12-2010, 23:14

Citaat door ikbenik_:
oeps ben ik Het 'relatie gesprek' onbewust toch begonnen?


Ja ja.. we weten nu wel dat jullie WERKEN en het gezin onderhouden... als jullie dat nou met veel plezier deden dan hoeven wij vrouwen er niet ook onder te lijden.. Jawel wij zien het wel maar wij vinden het pas een issue als de man geen werk heeft, zolang hij werkt is het niks bijzonders omdat het gewoon zo hoort We vragen jullie niet om de rest van de dag ook te werken maar een beetje waardering voor ons kan toch geen kwaad?

En waarom kunnen jullie dat in het begin van een relatie wel zo goed? En komt dat allemaal heel natuurlijk over en zijn jullie attent, lief en zorgzaam... en van de een op de andere dag is het afgelopen daarmee en kost het ineens teveel moeite allemaal ?!


Aan een relatie moet je beiden blijven werken


Je praat net als haar en dat maakt mij een beetje bang hahahaha. je voert dezelfde argumenten aan en je zit ons te verkleinen, kifash ja ja jullie WERKEN. dat is het met jullie vrouwen, omdat het een plicht is en omdat het erbij hoort is het ineens iets vanzelfsprekends waar we verder geen aandacht aan hoeven te besteden? Toevallig staat alles door dat werk wat wij doen en valt alles als dat werk niet gedaan wordt. het is echt niet niks hoor en wij doen het met de grootste plezier voor jullie zonder dat jullie daar naar hoeven te vragen. Een vrouw zou haar man elke dag moeten bedanken wanneer hij thuis komt, een beetje waardering voor dat werk wat wij doen mag ook wel hoor.

lmoehim, het zij zo, de man moet tamara doen zodat zijn vrouwtje het niet te koud krijgt thuis. jullie hebben er niet om gevraagd maar wij doen het toch hahaha ... hey ff off the record, wat ik hier boven zeg is misschien waar maar je moet het niet te serieus nemen.

Begin van de relatie, dat zegt zij ook dus. Waarom? ja, toen waren wij mannen dol verliefd en moesten de vrouwtjes het hof maken om gekozen te worden. En dan doe je extra je best. Niet alleen op dat moment maar als de vrouwen zwanger worden en gaan bevallen dan doen we dat steeds weer opnieuw. Dan zijn we weer in staat om erg lief en aardig net als de eerste keer te zijn. Maar niet aan de lopende band want dat kost energie.

30-12-2010, 23:22

Citaat door ikbenik_:
Nee je moet een compliment wel menen anders betekent het niks. Hoezo forceren, je houd toch van je vrouw waarom is het dan zo moeilijk om haar positieve aandacht te geven?
Wat is datgene wat niet aan de aandacht van een man ontsnapt, geef eens voorbeelden?

Het moet zeker wel van beide kanten komen als zij ook passief is dan mag ze niks anders van jou verwachten..

Komt goed inshaAllah



nou ja goed je weet hoe dat gaat. De man komt thuis van zijn werk. 1 hij is ontzettend moe en 2 hij heeft een zware honger. De vrouw krijgt zeker een compliment als hij binnen komt en het eten ruikt heerlijk. Misschien niet in woorden maar hij eet het graag en dat is een gebaar toch? Daarna zal hij wel zeggen van hmm... lekker.. ook een leuk compliment. Want hoeveel vrouwen kunnen tegenwoordig nog koken? In tegenstelling tot jullie over onze werk zijn wij het koken van de vrouw wel als iets bijzonders. Tijdens het werken denken wij daar zelfs aan.

enfin, en daarna wil de man een beetje bijkomen van de rust. Als de vrouw op dat moment hem een pleziertje wil doen om voor hem te zingen, dan krijgt ze weer een compliment dat zij het mooiste kan zingen. een vrouw heeft toch een mooie stem of niet? iwa maak daar dan nuttig gebruik van, kost je alleen een dozijn van moed maar je krijgt daar een compliment of twee voor terug.

En vervolgens kijkt de man even om zich heen het het valt hem op hoe schoon de woning is.. .weer een compliment.... en wie weet schenkt Allah hun een mooi kind na die dag omdat ze allen gedaan hebben wat goed is voor hun huwelijk en hun relatie. En dan zeg ik van ja, zo kan dat ook.

30-12-2010, 23:23
mijn oma heet bouzieda

30-12-2010, 23:24

Citaat door LOULOU22:
mijn oma heet bouzieda



je weet toch wel waar die naam vandaan komt toch?

30-12-2010, 23:25

Citaat door Boezied:
je weet toch wel waar die naam vandaan komt toch?


Jeeeeesus.....zit je hier nog? Logisch dat ze je zulke smsjes stuurt!

30-12-2010, 23:25


Uhm, okedan?






30-12-2010, 23:29

Citaat door Dina_lady:
dat bedoel ik, ga de discussie met haar aan en leg haar een spiegel voor, zodat ze ziet dat ook zij niet perfect is en ook wat water bij de 'thee' moet doen. Verder kun je dit stimuleren door inderdaad haar te complimenteren wanneer ze dit wel doet en zo kunnen elkaar blijven stimuleren en wordt jullie relatie beter


Ik ga dat inshaAllah ter discussie brengen. Ik heb een lieve vrouwtje maar wel moeilijk en streng. Maar inshaAllah komt het goed.

30-12-2010, 23:30

Citaat door AlfaBeta:
Jeeeeesus.....zit je hier nog? Logisch dat ze je zulke smsjes stuurt!


ik ben gewoon thuis hoor.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10