Bekijk volle/desktop versie : Vriendinnen Amsterdam



29-12-2010, 19:22
Ik zoek leuke dames, om leuke dingen mee te ondernemen. Ik woon hier nog niet zolang en dacht dat dit misschien een weg kan zijn na een mooie vriendschap.

Gr

29-12-2010, 19:26


S7ab Amsterdam zijn er hier genoeg!

29-12-2010, 19:26
Hoe oud ben je?
18 of 35 jaar?

Met iemand van 18 doe je heel andere dingen, dan iemand van 35, begrijp je?

29-12-2010, 19:30
Ik ben 29 jaar en moeder van twee kinderen ! Dus met kids zou leuk zij

29-12-2010, 19:32



Citaat door Gait_Elbyad:
Ik ben 29 jaar en moeder van twee kinderen ! Dus met kids zou leuk zij

Leuk.
Ik heb geen kids, en wat ouder dan jij.
Maar hier zitten veel moeders uit Amsterdam

Succes!

29-12-2010, 19:41

Citaat door lalabuya:
Leuk.
Ik heb geen kids, en wat ouder dan jij.
Maar hier zitten veel moeders uit Amsterdam

Succes!


Soekran, dames zonder kids mogen ook zeker reageren hoor! Alleen weet ik nie of die bestand zijn tegen gezeik en gekrijs van me kinderen!

29-12-2010, 19:45

Citaat door Gait_Elbyad:
Soekran, dames zonder kids mogen ook zeker reageren hoor! Alleen weet ik nie of die bestand zijn tegen gezeik en gekrijs van me kinderen!


Is geen goede reclame hoor, als je vriendinnen zoekt

Ik weet niet in welke stadsdeel je woont, maar in West heb je genoeg mogelijkheden om nieuwe vriendinnen te vinden. Een zwembad voor vrouwenzwemmen en sportschool etc..

29-12-2010, 19:51

Citaat door lalabuya:

Is geen goede reclame hoor, als je vriendinnen zoekt

Ik weet niet in welke stadsdeel je woont, maar in West heb je genoeg mogelijkheden om nieuwe vriendinnen te vinden. Een zwembad voor vrouwenzwemmen en sportschool etc..

Ik overdrijf! Maar soms merk ik dat dames zonder kids minder geduld hebben met een kind die je koffie omgooit dan een mama. Wil niemand voor t hoofd stoten.

29-12-2010, 20:00

Citaat door Gait_Elbyad:
Ik overdrijf! Maar soms merk ik dat dames zonder kids minder geduld hebben met een kind die je koffie omgooit dan een mama. Wil niemand voor t hoofd stoten.

Dat klopt. Ik kijk ze altijd weg die krengen..