Bekijk volle/desktop versie : Priester bekent misbruik neefje



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

29-12-2010, 18:57
Een prominente Belgische priester heeft toegegeven veertig jaar geleden een bloedeigen neefje te hebben misbruikt. Om die reden is de priester, François Houtart, in november afgetreden als voorzitter van zijn eigen hulporganisatie.

Houtart werd door een nicht aan de schandpaal genageld. Zij kon niet verkroppen dat de viespeuk kandidaat was voor de Nobelprijs voor de Vrede, en kwam in actie.

De pedopriester heeft in een interview beaamd dat hij "de intieme delen" van zijn neefje heeft "aangeraakt", zo meldt Associated Press. Dit beschouwt hij achteraf als "onnadenkend en onverantwoord".


wij kunnen ook heel erg alles naar voren brengen over onze blanke broeders helaas op een negatieve manier dan


bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2010/12/priester_bekent_misbruik_neefj.html

29-12-2010, 18:59


Lijkt wel of alles wat met religie te maken heeft sodem en geromma is, zijn het geen terroristen dan zijn het wel pedo's

29-12-2010, 19:01

Citaat door varken:
Lijkt wel of alles wat met religie te maken heeft sodem en geromma is, zijn het geen terroristen dan zijn het wel pedo's



echt he

marokkaantjes zijn raddraaiers
blankjes zijn comazuipers
volwassen blankjes zijn pedo's
volwassen marokkaantjes zijn terroristjes

KLOTE AIVD maakt er ook een mengsel van voor niks wel grappig die gaan die somaliers moeten dokken zonder dat ze een schip hoeven te enteren

29-12-2010, 19:07

Citaat door -Sarah-:
Dit is toch geen nieuws.


Het zou inderdaad pas schokkend zijn als ze ergens een priester zouden vinden die zijn hele leven zijn handjes had thuis gehouden.

29-12-2010, 19:08


Goeie actie van die nicht; een Nobelprijs voor een pedo...

29-12-2010, 19:11

Citaat door hork:
Goeie actie van die nicht; een Nobelprijs voor een pedo...



valse nicht..

29-12-2010, 19:11

Citaat door -Sarah-:
Dan kunnen we lang wachten...


Zijn er gelukkig meer van. Bovendien worden er overal op de wereld kinderen misbruikt, ook door moslims, dus 't is een algemeen probleem - helaas.

29-12-2010, 19:11

Citaat door -Sarah-:
Dan kunnen we lang wachten...


Misschien is er ergens een priester die vanaf zijn nek verlamd is .....







.... al zal hij wel met zijn tong onzedelijke handelingen hebben verricht.

29-12-2010, 19:12
Waar is die gozer die in z'n o.t. Heeft staan stop de 1 miljoen islamitische pedofielen?

Overigens zijn we bijna niets anders van priesters/dominees gewend.


29-12-2010, 19:16

Citaat door hork:
Zijn er gelukkig meer van. Bovendien worden er overal op de wereld kinderen misbruikt, ook door moslims, dus 't is een algemeen probleem - helaas.


heb je bewijs van een moslim die pedo is???!!!

dan heb ik het niet over dat een moslim trouwt met een meisje van 9 maar echt handtastelijk wordt.

ik verneem het van je

29-12-2010, 19:20

Citaat door smartie4:
heb je bewijs van een moslim die pedo is???!!!

dan heb ik het niet over dat een moslim trouwt met een meisje van 9 maar echt handtastelijk wordt.

ik verneem het van je


Een moslim die loopt te rotzooien met een 9 jarig meisje noem je geen pedo???

M'n klomp breekt!

29-12-2010, 19:21

Citaat door smartie4:
heb je bewijs van een moslim die pedo is???!!!

dan heb ik het niet over dat een moslim trouwt met een meisje van 9 maar echt handtastelijk wordt.

ik verneem het van je


hoe noem jij dat dan?

29-12-2010, 19:25



Citaat door smartie4:
heb je bewijs van een moslim die pedo is???!!!

dan heb ik het niet over dat een moslim trouwt met een meisje van 9 maar echt handtastelijk wordt.

ik verneem het van je



Hier heb je je moslim-pedo's KLIK

29-12-2010, 19:27

Citaat door Hava_Nagila:
Hier heb je je moslim-pedo's KLIK



dat bedoel ik niks met bruiden muts!!!!!!!!!!!!!

29-12-2010, 19:28
De debiel die celibatair leven heeft verzonnen heeft een mooie erfenis achtergelaten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7