Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse eettent!



29-12-2010, 18:12
Er bestaat een Marokkaanse eettent waar ik erg verslaafd aan was. Tijdens mijn verslaving was er 90 kilometer afstand tussen mijn woning en de eettent.

De afstand boeide mij niet en ik was er minimaal 1x per week. En ik ging toen alleen daar eten, en weer terug rijden naar huis. Verder deed ik helemaal niets.

Nu woon ik op nog geen 5 kilometer van de eettent vandaan en ik ben er al 3 maanden niet geweest.

Als iets ver is, dan is het voor mijn gevoel altijd spannender.

29-12-2010, 18:14


Wat wil je hier mee zeggen? "ik heb een GPS"

29-12-2010, 18:15

Citaat door CHEBALEILA:
Wat wil je hier mee zeggen? "ik heb een GPS"


Ja, ik heb een GPS op mijn telefoon, op mijn laptop, op mijn externe navigatiesysteem en ook in mijn auto.

29-12-2010, 18:16
Heel spannend allemaal

29-12-2010, 18:41


Ik heb een favourite eettent, maar wel een Egyptisch, in denhaag. Ik ga er ook vaak eten omdat het eten daar gewoon heerlijk is..!!

29-12-2010, 18:47

Citaat door TYGER:
Er bestaat een Marokkaanse eettent waar ik erg verslaafd aan was. Tijdens mijn verslaving was er 90 kilometer afstand tussen mijn woning en de eettent.

De afstand boeide mij niet en ik was er minimaal 1x per week. En ik ging toen alleen daar eten, en weer terug rijden naar huis. Verder deed ik helemaal niets.

Nu woon ik op nog geen 5 kilometer van de eettent vandaan en ik ben er al 3 maanden niet geweest.

Als iets ver is, dan is het voor mijn gevoel altijd spannender.


en wat is de naam van dat eettentje en waar is het gevestigd ben benieuwdd

29-12-2010, 18:47

Citaat door _DiepOngelukkig:
Ik heb een favourite eettent, maar wel een Egyptisch, in denhaag. Ik ga er ook vaak eten omdat het eten daar gewoon heerlijk is..!!


El Basha zeker.