Bekijk volle/desktop versie : Gaaaaap: Rel om boerka's in Top Gear



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

29-12-2010, 02:17

Citaat door TheBlackJew:
van onze redactie
FILMPJE - De heren van het Britse autoprogramma Top Gear hebben zich de woede van fanatieke moslims op de hals gehaald door in boerka door de woestijn te reizen.

Dit meldt de Daily Mail. Tijdens de speciale uitzending op Tweede Kerstdag was te zien hoe Jeremy Clarkson en Richard Hammond een boerka droegen en zo in speciale sportwagens naar Bethlehem reden via Turkije, Syrië en Jordanië.

In de Britse media is door de grap veel discussie ontstaan. Fanatieke moslims in Groot-Brittannië zijn 'not amused'. "De boerka is een symbool van onze godsdienst en daar mogen geen grappen over worden gemaakt", zegt Anjem Choudary. "Dit had zelfs in een land zonder moslims niet gekund."

In de uitzending was ook te zien hoe James May werd bezocht. Hij raakte tijdens de trip gewond. De 47-jarige James probeerde de auto van co-presentator Jeremy Clarkson uit een greppel te trekken maar werd onverwacht als een katapult afgeschoten en landde met zijn hoofd tegen een rots.

Kijk hier naar de actie van Jeremy en Richard.

bron: telegraaf.nl
.

29-12-2010, 05:07


Gelukkig maken fanatieke moslims niet uit wie welke grappen mag maken. Maar je ziet hoe het gaat,eerst mogen Mohammed grappen niet, toen volgde de burkaachtigen en wat is het volgende...

29-12-2010, 06:03
ik kan er anders om lachen

29-12-2010, 09:27
ik vind het wel grappig.... ik haat het als mensen zo dom reageren op geintjes... kom op mensen, mogen er nou ook geen grappen worden gemaakt???

29-12-2010, 10:17



Citaat door Petrus:
Gelukkig maken fanatieke moslims niet uit wie welke grappen mag maken. Maar je ziet hoe het gaat,eerst mogen Mohammed grappen niet, toen volgde de burkaachtigen en wat is het volgende...


Dus je zou het niet erg vinden als er beledigende grappen werden gemaakt over Joden..?

Ontopic: ik zie er niets beladigends aan...Maar wellicht zijn er mensen die het toch ver beneden de maat vonden...Dat mogen ze vinden...Alleen snap ik niet waarom de media er zo'n heisa over maken..! Laat ze toch klagen...

29-12-2010, 10:20

Citaat door Jokerina:
Dus je zou het niet erg vinden als er beledigende grappen werden gemaakt over Joden..?

Ontopic: ik zie er niets beladigends aan...Maar wellicht zijn er mensen die het toch ver beneden de maat vonden...Dat mogen ze vinden...Alleen snap ik niet waarom de media er zo'n heisa over maken..! Laat ze toch klagen...


Wat was er beledigend aan deze grap?

29-12-2010, 10:20
Ik heb die aflevering gezien en snap totaal niet waar de ophef over is. Jeremy en Hammond gebruiken de burka als bedekking om niet herkend te worden; ze maken er totaal geen grap of belediging over. Sommige mensen hebben niets beters te doen en gaan zich richten op zaken die nog minder belangrijker zijn dan kak.

Salutem

29-12-2010, 10:22

Citaat door SamSim:
Wat was er beledigend aan deze grap?


Ik vind het gewoon een leuke grap, daar niet van...Maar er zijn nou eenmaal mensen die het anders zien..
Vrouwen die burqa dragen kunnen het als een schoffering zien...Het is nooit leuk als er de draak met iemand wordt gestoken...

29-12-2010, 10:29

Citaat door Jokerina:
Ik vind het gewoon een leuke grap, daar niet van...Maar er zijn nou eenmaal mensen die het anders zien..
Vrouwen die burqa dragen kunnen het als een schoffering zien...Het is nooit leuk als er de draak met iemand wordt gestoken...


Die kijken vast geen Top Gear

29-12-2010, 10:31
""rel"" ...sure

29-12-2010, 10:39

Citaat door Jokerina:
Dus je zou het niet erg vinden als er beledigende grappen werden gemaakt over Joden..?

Ontopic: ik zie er niets beladigends aan...Maar wellicht zijn er mensen die het toch ver beneden de maat vonden...Dat mogen ze vinden...Alleen snap ik niet waarom de media er zo'n heisa over maken..! Laat ze toch klagen...


Als jij binnen de grenzen van de wet blijft kan me dat niets schelen, ga eens naar de VS, daar maken joden de meeste grappen over joden, en die zijn ook niet altijd even mild.

Zo een krant moet toch vol hé... je betaald voor 12 pagina's zul je ze krijgen ook

29-12-2010, 10:43

Citaat door Petrus:
Als jij binnen de grenzen van de wet blijft kan me dat niets schelen, ga eens naar de VS, daar maken joden de meeste grappen over joden, en die zijn ook niet altijd even mild.

Zo een krant moet toch vol hé... je betaald voor 12 pagina's zul je ze krijgen ook


Joden die grappen maken over joden worden voor het leven uitgesloten en zijn niet welkom in Israel...
Kritiek op israel wordt niet getolereerd, dat hebben finkelstein en promimente joden wel bewezen...

12 pagina's vol pulp...Je moet dat maar willen lezen he...

29-12-2010, 10:44


sommige donkere mensen hebben ook moeite met zwarte piet en andere weer niet, en die doen gerust mee met de polonaise. Ieder mens heeft een andere manier van humor, gelukkig maar zo blijven idd zoals paulus schrijft de kranten gevuld, lang leven de teleshit!

29-12-2010, 10:49

Citaat door Jokerina:
Dus je zou het niet erg vinden als er beledigende grappen werden gemaakt over Joden..?


Ophef over een grap met een keppeltje wordt ook niet gewaardeerd inderdaad

29-12-2010, 10:51
Dat zijn geen Burka's

Wel een leuke special

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7