Bekijk volle/desktop versie : R4 kaart nintendo dsi

28-12-2010, 20:27
hallo dames,

Ik heb een r4 kaart en een micro ds 2 gb en nu wil ik spellen downloaden op de r4 kaart.

waar kan ik de software downloaden en wie kan me stapsgewijs helpen want ik snap er geen snars van.
Ik hoop dat julle me kunnen helpen want mijn zoontje begint ongeduldig te worden.
alvast bedankt

28-12-2010, 20:45

Mijn broertje zet voor 25 euro spelletjes op R4 kaarten. Je kunt ze tegenwoordig bijna nergens meer downloaden en als je een gok waagt is er een grote kans dat je een virus downloadt.

Dus als je wilt, pm me dan dan geef ik het aan hem door. Dit gebeurd in Rotterdam en voor de dames, dit kan dan via mij geschieden en dan geef ik het aan hem en krijg je het van mij weer terug.

28-12-2010, 20:48
Ik zal trouwens even een paar spelletjes opnoemen die hij erop zet.

Hello Kitty
Mr. Bean
Barbie (verschillende versies)
Mario (verschillende versies)
Cars
Spiderman
Bratz
Harry Potter
Kunfu Panda
Baby Pals
Sponge Bob

Dit is even waar ik kom wat hij heeft op zijn laptop. Hij heeft meer dan 40 spelletjes en het beste kun je een 4 GB kaart erbij hebben anders past het er niet op. Het zijn te veel spelletjes.

28-12-2010, 20:58
mocro bloemetje de r4 kaart heb ik gekregen, micro sd heb ik gekocht.

ik kan de spellen toch downloaden op de site priratebay gratis.
voordat ik de spellen kan downloaden heb ik software nodig die moet ik weer op de micro sd downloaden, ik hoop dat het duidelijk is.

rotterdam is te ver, ik woon in limburg

28-12-2010, 21:02

Citaat door Bolletrien:
mocro bloemetje de r4 kaart heb ik gekregen, micro sd heb ik gekocht.

ik kan de spellen toch downloaden op de site priratebay gratis.
voordat ik de spellen kan downloaden heb ik software nodig die moet ik weer op de micro sd downloaden, ik hoop dat het duidelijk is.

rotterdam is te ver, ik woon in limburg

Ik weet niet, heb er ook geen verstand van. Maar mijn broertje die zet er alles op. Van software tot spelletjes. Mensen sturen het ook weleens op naar hem per post en dan stuurt hij het weer terug.

28-12-2010, 21:21
Sabrae waar kan je zo een r4 kaart kopen??? Ik heb vandaag een spel voor me neefje gekocht pffff wat zijn die krengen duur zeg. 40 euro voor 1 spel... Dus zo een r4 kaart is wel handig en goedkoper