Bekijk volle/desktop versie : Gekke mensen..



23-12-2002, 22:15
23/12 Filipijnse politie redt tientallen honden uit de kookpot
In het noorden van de Filipijnen heeft de politie meer dan negentig honden van de dood gered. Tijdens de feestdagen zouden ze als lekkernij worden opgediend, maar daar staken de agenten een stokje voor. Zeven mensen zijn aangehouden, zo deelt de politie maandag mee.

De verdachten werden zaterdag in het vakantieoord Baguio City gevat. Ze zijn ervoor verantwoordelijk dat bijna 180 honden samengepakt in veel te kleine hokken zaten. Vermoedelijk zouden de dieren naar diverse restaurants gebracht worden. Slechts 91 honden bleken nog in leven te zijn.

Op de Filipijnen is het gerecht 'hond' sinds 1999 verboden in restaurants. Hondenvlees geldt er echter nog altijd als een ware delicatesse. Bijgevolg belandden nog altijd heel veel viervoeters in de kookpot.



Mensenvlees is straks ook een delicatesse..en is niet meer ver af...niet te geloven..

23-12-2002, 22:50


hoezo gek ?

Omdat die mensen honden lekkerder vinden dan schapen zijn ze gek ?


Waren het schapen geweest dan was het opeens doodgewoon ?

24-12-2002, 10:27

Citaat:
Origineel gepost door Mohammed Justice
23/12 Filipijnse politie redt tientallen honden uit de kookpot
In het noorden van de Filipijnen heeft de politie meer dan negentig honden van de dood gered. Tijdens de feestdagen zouden ze als lekkernij worden opgediend, maar daar staken de agenten een stokje voor. Zeven mensen zijn aangehouden, zo deelt de politie maandag mee.

De verdachten werden zaterdag in het vakantieoord Baguio City gevat. Ze zijn ervoor verantwoordelijk dat bijna 180 honden samengepakt in veel te kleine hokken zaten. Vermoedelijk zouden de dieren naar diverse restaurants gebracht worden. Slechts 91 honden bleken nog in leven te zijn.

Op de Filipijnen is het gerecht 'hond' sinds 1999 verboden in restaurants. Hondenvlees geldt er echter nog altijd als een ware delicatesse. Bijgevolg belandden nog altijd heel veel viervoeters in de kookpot.



Mensenvlees is straks ook een delicatesse..en is niet meer ver af...niet te geloven..
Zou me nix verbazen

24-12-2002, 11:37
wahahahahahahahahaa dan moet je eens naar brazilie gaan en kijken wat je daar voorgeschoteld krijgt.

25-12-2002, 02:14



Citaat:
Origineel gepost door Corrie

MAAR.........
Om het hondenvlees "lekker" te maken worden deze dieren uitvoerig mishandeld voor hun dood.
Verbrandingen aanbrengen, ledematen breken/uit de kom trekken, ruggen breken, slaan, schoppen, prikken enz. enz.

Bedenk je het meest gruwelijke wat je kan doen en het gebeurt, zoalng het dier er maar niet in korte tijd van sterfd, het moet lang duren, zo lang mogelijk, het liefst bij kennis.
Is het dier buiten bewustzijn dan wachten ze even.......

Deze mishandelingen duren uren.
ik heb nog nooit zoiets gehoord.. ik wist wel dat ze dat aten.. maar op die manier?? ik weet niet of het waar is..
maar als het echt zo is, dan vind ik dat echt zielig.. wallah `t is `n hond, maar toch.. het is wel een schepsel van god met een ziel en gevoel(pijn en dat soort dingen)

sjoo man.. in china of zuid-korea(ik weet niet precies) eten ze ratten man.. van mij mogen ze dat wel.. maar damn.. dat is echt goor man.. alleen het idee al..

25-12-2002, 21:49
Onbeschrijfelijk wreed als ik dit lees wat corrie heeft gepost..

25-12-2002, 22:48
zo man.. dat is wel erg wreed ja..