Bekijk volle/desktop versie : Leden met poesjes



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

28-12-2010, 13:54
Wie heeft er hier een poes(je)?
En wat doen jullie met die kattenbak? Staat die IN jullie huis? Zo ja, stinkt dat niet?

Ik wil namelijk een klein poesje en dan zo’n luik plaatsen in de tuindeur. Wie heeft er zo’n luik en werkt dat goed?

28-12-2010, 13:56


Ik heb er 1, haar kattenbak staat in een slaapkamer die niet wordt gebruikt en raampje staat altijd open dus je ruikt niets

Ik woon in een flat, kan dus geen luikje plaatsen.

28-12-2010, 13:56
Erg hè..

28-12-2010, 13:57
Wij hadden een poesje en de kattenbak stond in de woonkamer. Poezen stinken veel minder dan katers, die zijn qua geur echt afschuwelijk.
Je hebt speciale poeders die je in de kattenbak kan strooien die anti-bacterieel zijn, waardoor het minder snel stinkt. Maar als je iedere dag of om de dag schept en iedere week de hele kattenbak ververst, zou er niets aan de hand moeten zijn.

28-12-2010, 14:00



Citaat door Princess24:
Ik heb er 1, haar kattenbak staat in een slaapkamer die niet wordt gebruikt en raampje staat altijd open dus je ruikt niets

Ik woon in een flat, kan dus geen luikje plaatsen.



Raam met dit weer open laten is koud......dus dat is voor ons geen optie.
heb je geen vieze afdrukken op de vloer als de kat zijn/haar behoefte heeft gedaan?

28-12-2010, 14:00

Citaat door Onzichtbaar_:
Erg hè..



Dat is inderdaad erg!
Had die zijn 9 levens allemaal verbruikt........

28-12-2010, 14:01

Citaat door Onzichtbaar_:
Erg hè..



Ja

28-12-2010, 14:05

Citaat door dutchSaliha:
Wij hadden een poesje en de kattenbak stond in de woonkamer. Poezen stinken veel minder dan katers, die zijn qua geur echt afschuwelijk.
Je hebt speciale poeders die je in de kattenbak kan strooien die anti-bacterieel zijn, waardoor het minder snel stinkt. Maar als je iedere dag of om de dag schept en iedere week de hele kattenbak ververst, zou er niets aan de hand moeten zijn.



In de woonkamer?

Wij hadden vroeger bij mijn ouders ook een kat en zijn bak stond in de keuken. Nou na een paar dagen was die bak helemaal vol. Dat beest kon schijten en pissen...niet normaal meer! En het stonk ook nog eens en liet altijd van die pootadrukjes achter op de grond..........
Aan de andere kant is zo'n klein haarbal ook wel leuk om te hebben.......
Ik twijfel ernorm...

28-12-2010, 14:05

Citaat door MoneyMonster:
Dat is inderdaad erg!
Had die zijn 9 levens allemaal verbruikt........





Citaat door Princess24:
Ja




Aan de andere kant was ik ook erg opgelucht, veel werk.. en ik ben bang dat ik dnoeb kreeg van dat beest. Hele dag werken en daar zat hij dan, alleen thuis.. Best zielig.... Maar goed, mijn man vond zijn lichaampje beneden, deed me erg pijn! Mis hem wel

28-12-2010, 14:06

Citaat door Onzichtbaar_:
Aan de andere kant was ik ook erg opgelucht, veel werk.. en ik ben bang dat ik dnoeb kreeg van dat beest. Hele dag werken en daar zat hij dan, alleen thuis.. Best zielig.... Maar goed, mijn man vond zijn lichaampje beneden, deed me erg pijn! Mis hem wel



Ah dat is wel sneu hoor. Hoe lang had je hem al?

28-12-2010, 14:06

Citaat door MoneyMonster:
Raam met dit weer open laten is koud......dus dat is voor ons geen optie.
heb je geen vieze afdrukken op de vloer als de kat zijn/haar behoefte heeft gedaan?


Het is niet echt koud, raampje is alleen in die kamer open
Nee, er zijn geen afdrukken op de vloer.
Katten zijn hele schone dieren

28-12-2010, 14:09

Citaat door MoneyMonster:
Ah dat is wel sneu hoor. Hoe lang had je hem al?


Niet eens zo erg lang, maar je raakt er toch aan gewend! En het huis was ook behoorlijk klein, dus deden we de deur van de gang dicht.. Hij kon alleen in de woonkamer zitten als we werkten. En als we thuiskwamen, dan kwam hij rennen naar ons. Soms werd hij ook agressief, maar dat begrijp ik van heel de dag thuis zitten!


Eén keer, man en ik op bed.. HAHAHAHAHA INEENS DE KAT ER BOVENOP!!!

28-12-2010, 14:10



Citaat door MoneyMonster:
In de woonkamer?

Wij hadden vroeger bij mijn ouders ook een kat en zijn bak stond in de keuken. Nou na een paar dagen was die bak helemaal vol. Dat beest kon schijten en pissen...niet normaal meer! En het stonk ook nog eens en liet altijd van die pootadrukjes achter op de grond..........
Aan de andere kant is zo'n klein haarbal ook wel leuk om te hebben.......
Ik twijfel ernorm...
Haha ja ons huis heeft nogal een rare indeling dus we hadden geen andere keus..

Schepten jullie ook iedere dag alles eruit dan? Dat scheelt hoor! Over die pootafdrukken, t hangt er vanaf wat voor grind je erin doet. Je hebt speciale anti-stuif, maar ook een soort van houtkorrels.. Zelf beetje uitzoeken wat t best werkt voor jou.

Tja, misschien is over een jaar of 10 die kat niet meer leuk om te hebben.. En heb je erover na gedacht wat je met je katje gaat doen als je op vakantie bent? Mijn man wil ook ontzettend graag een katje maar ik niet, aangezien we t met de baby straks wel druk genoeg krijgen. En we zouden binnen een jaar ook wel hijra willen doen, dan is het ook lastig als je een katje hebt.

28-12-2010, 14:19

Citaat door olily:
De titel!


Oh zie nu pas wat je bedoelt


Citaat door Princess24:
Het is niet echt koud, raampje is alleen in die kamer open
Nee, er zijn geen afdrukken op de vloer.
Katten zijn hele schone dieren


Ok. ik heb nog wel een soort hok in huis (waar ook de CV ketel staat) maar daar is geen raam helaas. Daarnaast is die deur daarvan altijd dicht omdat ik niet wil dat mijn zoontje aan de CV ketel gaat zitten of zo.


Citaat door Onzichtbaar_:
Niet eens zo erg lang, maar je raakt er toch aan gewend! En het huis was ook behoorlijk klein, dus deden we de deur van de gang dicht.. Hij kon alleen in de woonkamer zitten als we werkten. En als we thuiskwamen, dan kwam hij rennen naar ons. Soms werd hij ook agressief, maar dat begrijp ik van heel de dag thuis zitten!


Eén keer, man en ik op bed.. HAHAHAHAHA INEENS DE KAT ER BOVENOP!!!


Ik kan me goed voorstellen dat je aan zo een beest went. Maar opgesloten zitten de hele dag in 1 kamertje vind ik wel zielig hoor.

Ondeugende kat was dat dus. Die wilde een triootje


Citaat door dutchSaliha:
Haha ja ons huis heeft nogal een rare indeling dus we hadden geen andere keus..

Schepten jullie ook iedere dag alles eruit dan? Dat scheelt hoor! Over die pootafdrukken, t hangt er vanaf wat voor grind je erin doet. Je hebt speciale anti-stuif, maar ook een soort van houtkorrels.. Zelf beetje uitzoeken wat t best werkt voor jou.

Tja, misschien is over een jaar of 10 die kat niet meer leuk om te hebben.. En heb je erover na gedacht wat je met je katje gaat doen als je op vakantie bent? Mijn man wil ook ontzettend graag een katje maar ik niet, aangezien we t met de baby straks wel druk genoeg krijgen. En we zouden binnen een jaar ook wel hijra willen doen, dan is het ook lastig als je een katje hebt.


Mijn moeder schepte toen elke dag zijn drolletjes eruit en dan alsnog stonk het al na een paar dagen. In de zomer ging zijn bak op de balkon en liet mijn moeder de balkondeur op een kier en dat viel dan mee. Maar in de winter vonden we het zielig en bleef hij binnen inclusief zijn stinkbak. En die rotkoreels kon je dan overal door het huis vinden....

Tijdens vakanties e.d. heb ik broers of mijn moeder die dan voor zo een beest kunnen zorgen. We hebben momenteel vissen in een aquarium en daar zorgen zij dan ook voor als wij er niet zijn.

28-12-2010, 14:22

Citaat door olily:
De titel!

Ik dacht ook al...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9