Bekijk volle/desktop versie : Wie wilt mij helpen? Lees dit aub door:)



28-12-2010, 12:03
Hallo allemaal,

Hoe gaat met jullie? Hoop goed, Alhamdoulillah

Ik plaats deze topic, omdat ik een beetje hulp nodig heb.
Ik loop stage/werk bij stichting Pet'je af en wij organiseren elke maand een blok dat over een beroep gaat. Een blok ziet er als volgt uit:
1e zondag: Bezoek van expert ( degene met een bepaald beroep)
2e zondag: Bezoek naar expert
3e zondag: presentatie voor de ouders
4e zondag: uitje
Deze blok organiseren we voor kinderen (tussen de 9 en 12 jaar) die nu minder kansen hebben in de maatschappij en de stichting is er om hun kansen te vergroten.

Voor de eerste twee zondagen van de blok heb ik dus een expert nodig en ik heb zelf al de NS en KLM benaderd, alleen wil niet afhankelijk zijn van hun en ga gestaagd door met zoeken naar een expert. Mijn vraag is dus ook: Wie kent er een leuk beroep en heeft contacten met mensen die dit beroep uitoefenen en denkt dat deze mensen er open voor staan om een presentatie te geven over hun beroep?

Of wie kent er een conducteur of is zelf conducteur en wil mij helpen, want dit was eigenlijk mijn eerste keus?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en je kunt me gerust pm'en voor meer informatie.

Mvg

28-12-2010, 17:42


Ik up zeker mee!

Leuke associatie trouwens

28-12-2010, 18:04
Thanks, heel lief van je x
Leuk he, je kunt op de website kijken voor mee info: http://www.stichtingpetjeaf.nl

UPPPP!!

28-12-2010, 21:49
Succes ermee..!!! leuk dat je dat doet voor de kids. Ik zelf ken alleen leerkrachten, ben er zelf ook een. Als ik een conducteur kende zou ik je helpen.

succes.

TTP

28-12-2010, 22:34


Thanks TTP, leraar zou ook leuk zijn, alleen zijn leraren niet werkzaam op zondag en hebben de kinderen zelf al juffrouws en meesters.

UP!

28-12-2010, 22:39
Ik denk dat je vooral steun krijgt uit beroepen waar ze toch al weinig mensen hebben. Vooral ambtenaren met een publieke taak bijvoorbeeld de politie zijn altijd wel bereid om een soort voorlichting te geven.

28-12-2010, 23:01
I know, we hebben het beroep politie al behandeld en de kinderen vonden het geweldig. Ook advocaat hebben we in het vorige blok behandeld en we zijn uitgenodigd naar de rechtbank in Amsterdam.
Ik ben nu gewoon enorm aan het netwerken en ik dacht/denk dat deze site daar wel geschikt voor is.. De tijd zal het leren.. heb alleen niet veel tijd:P

28-12-2010, 23:02
Ziekenhuis?

Dan sla je meerdere vliegen in één klap.

Artsen, chirurgen en verpleegsters

28-12-2010, 23:11
Thanks Sarouche,

Heb ik een tijd geleden ook aan gedacht, maar ik twijfelde om het feit dat ik met twaalf (drukke) kinderen naar een ziekenhuis ga, waar meestal stilte wordt verwacht. Ik denk dat ik toch wel contact op ga nemen morgen.. Is het proberen waard.

x

04-01-2011, 12:16
Uppppppp!!!!!!!! AUB HELP MIJ!