Bekijk volle/desktop versie : Ruzie over camera op bruiloften



Pagina's : [1] 2 3

13-09-2004, 10:47
Hallo lieden,

Ok, wie heeft dit ook? Dat er op bruiloften altijd gezeik is over de camera!! Nou, in mijn familie dus wel. Het is echt altijd zo dat we bij de voorbereidingen voor een bruiloft stoer denken dat onze patriarchen (de vaders en moeders) mettertijd ruimdenkender zijn geworden en dat ze niet moeilijk gaan zitten doen. Maar helaas op elke bruiloft komen we weer van een koude kermis thuis, en moeten we gewoon toegeven dat we stinken!!
Want...vorige zaterdag ging mijn nicht trouwen. Mannen en vrouwen apart natuurlijk. Bij de mannen is er niks gebeurd, maar bij de vrouwen werd mijn zus bijna geliquideerd omdat ze de camera bediende. Mijn tantes en een aantal andere vrouwen waren er heilig van overtuigd dat ze op de camera stonden. Nou, mijn zus uitleggen dat dat absoluut niet zo was, maar zij geloofden dat natuurlijk niet. Echt allemaal hysterich gedoe. Zowel de vrouwen als hun mannen die denken volgens mij echt dat ze dan bij NOVA komen of zo, als ze op de band staan.
Mijn arme zus kreeg ook nog eens later de wind van voren van mijn vader. Je weet wel, foto's en camera zijn haram. Toen ik haar begon te verdedigen, kreeg ik er ook van langs. Ejegjoer, stel dat die tape of die foto's in verkeerde handen vallen, dan kan iedereen onze vrouwen zien, en dan gaan andere mannen je later uitlachen. Nou, ik keek mijn vader aan alsof er ineens gras uit zijn oren groeide. Ik had echt zoiets van, waar haal je die gedachte vandaan??!!!
Dus helaas, het is weer niet gelukt om lekker modern te filmen hahaha.
Wie weet, met mijn bruiloft misschien.....

13-09-2004, 10:49


Echte berg geiten! Lekker boeiend je bent op een bruiloft verdomme, al wordt je gefilmd is toch normaal. Ik ken dit soort situatie´s en wallah ik film ze allemaaaaaaal dikke schijt aan wat ze vinden. Ik laat ze de tape alleen niet zien hahahahaha.

13-09-2004, 10:49
Ja daar heb ik ook altijd last van
jongen, jullie zijn niet de enigen die stinken

13-09-2004, 11:16
Selaam oe aleikom,
Ik geef die mensen aan de ene kant wel gelijk. Want ik heb t vaak meegemaakt dat die videoband aan heel veeel mensen word gegeven, en de meestal krijg je dan als gevolg dat die over die gaat praten enz. Dus geroddel. En meestal willen die vrouwen er niet op omdat ze niet ergens anders mogen worden gezien van hun man. Ja ik begrijp je maar, het is gewoon zo.
Ikzelf vind t geen punt om er een te gebruiken. Maar ja als iemand t niet wil dan wil hij t niet. Iedereen gewoon in zn waarde laten.

wa selaam oe aleikom

13-09-2004, 11:22



Citaat:
Origineel gepost door sahraouiaa
Selaam oe aleikom,
Ik geef die mensen aan de ene kant wel gelijk. Want ik heb t vaak meegemaakt dat die videoband aan heel veeel mensen word gegeven, en de meestal krijg je dan als gevolg dat die over die gaat praten enz. Dus geroddel. En meestal willen die vrouwen er niet op omdat ze niet ergens anders mogen worden gezien van hun man. Ja ik begrijp je maar, het is gewoon zo.
Ikzelf vind t geen punt om er een te gebruiken. Maar ja als iemand t niet wil dan wil hij t niet. Iedereen gewoon in zn waarde laten.

wa selaam oe aleikom
tsjaaa..als je het van die kant bekijkt....ja..dan vind ik dat geruzie wel terecht

13-09-2004, 11:24
Salamoe alaykoem

hahahaha mensen zeg op een bruiloft moet worden gefilmd en foto's worden gemaakt en iedereen die naar een bruiloft gaat die weet dat en die moet gewoon niet zitten klagen en de pret niet bederven en wil je niet op de camera dan moet je niet naar een bruiloft gaan en die vervielen voor degene die wel op de camera willen wallah baaaaaaaah wat een gezeikt zeg je moest dan eens weten hoe de bruid zich voelt ik weet het wel want het is mijn nicht ook overkomen dus mensen die bang zijn voor de camera ga niet naar een bruiloft want de camera vreet je op hahahaha wat een gezeik zeg

Asalam oe alaykoem

13-09-2004, 12:02

Citaat:
Origineel gepost door Abdel0095
Hallo lieden,

Ok, wie heeft dit ook? Dat er op bruiloften altijd gezeik is over de camera!! Nou, in mijn familie dus wel. Het is echt altijd zo dat we bij de voorbereidingen voor een bruiloft stoer denken dat onze patriarchen (de vaders en moeders) mettertijd ruimdenkender zijn geworden en dat ze niet moeilijk gaan zitten doen. Maar helaas op elke bruiloft komen we weer van een koude kermis thuis, en moeten we gewoon toegeven dat we stinken!!
Want...vorige zaterdag ging mijn nicht trouwen. Mannen en vrouwen apart natuurlijk. Bij de mannen is er niks gebeurd, maar bij de vrouwen werd mijn zus bijna geliquideerd omdat ze de camera bediende. Mijn tantes en een aantal andere vrouwen waren er heilig van overtuigd dat ze op de camera stonden. Nou, mijn zus uitleggen dat dat absoluut niet zo was, maar zij geloofden dat natuurlijk niet. Echt allemaal hysterich gedoe. Zowel de vrouwen als hun mannen die denken volgens mij echt dat ze dan bij NOVA komen of zo, als ze op de band staan.
Mijn arme zus kreeg ook nog eens later de wind van voren van mijn vader. Je weet wel, foto's en camera zijn haram. Toen ik haar begon te verdedigen, kreeg ik er ook van langs. Ejegjoer, stel dat die tape of die foto's in verkeerde handen vallen, dan kan iedereen onze vrouwen zien, en dan gaan andere mannen je later uitlachen. Nou, ik keek mijn vader aan alsof er ineens gras uit zijn oren groeide. Ik had echt zoiets van, waar haal je die gedachte vandaan??!!!
Dus helaas, het is weer niet gelukt om lekker modern te filmen hahaha.
Wie weet, met mijn bruiloft misschien.....
hahahaha het oude bekende verrotte liedje, ja komt bij ons ook voor, maar ik zeg altijd heel duidelijk (als ik de camera bedien) wie niet naar een andere kamer gaat of ergens naartoe gaat waar de camera niet is.
die komt 100% op de camera, ik bedoel als je niet op de camera wil ga er dan ook niet voor zitten en keihard schreeuwen dat je er niet op wilt!

sommige mensen denken echt dat het op internet komt
maargoed ikzelf dans en spring en zing of er nou camera is of niet, ja doei ben ik op een feest moet ik me ook nog inhouden

13-09-2004, 12:12
Als 't in de familie blijft is 't geen probleem maar áls 't door de hele stad gaat dan begrijp ik wel dat men 't nie op prijs stelt..ik was zelf laatst op een bruiloft geen leve die gasten die die camera bedienden zeg maar die zaten gewoon echt in te zoomen in je gezicht ik had ze gepakt want ik deed me bril op en keek midden in de camera en wallah die jongen die dat zat te doen schrok want ik keek xxxxing midden in de lens en hij ging meteen ergens anders heen met de camera :melig: ik wil die video nooit zien in me leven tfoe

13-09-2004, 12:51
Wanneer mensen naar een bruiloft gaan moeten ze het accepteren dat men dit vast wil leggen. Ze zijn helemaal over de toeren als de camera in een fractie van een seconde aan hen voorbij gaat. Waarom willen ze niet gefilmd worden? Ze willen niet dat andere mensen over hen gaan praten....sorry wat een laffe excuus. Onder tussen gaan ze wel de sfeer verpesten en trekken ze alsnog de aandacht...en zal emn zeer zeker over hen gaan praten. Gelukkig maak ik die dingen in mijn familie en kenniskringen niet mee. Maar als ik erover hoor dan denk ik echt wat een aanstellers. Willen ze niet gefilmd worden dan moeten ze niet naar die bruiloft gaan.

13-09-2004, 12:51
Ik vind het ook niet erg als ik op een bruiloft gefilmt wordt en mijn man ook niet. Maar ik vind dat je mensen niet zomaar uit kunt lachen die niet gefilmt willen worden. Sommige mensen krijgen er echt problemen door en dan begrijp ik dat ze niet op de camera willen. Je kan niet iemand tegen haar of zijn zin filmen. Sorry slaat nergens op!

13-09-2004, 12:54

Citaat:
Origineel gepost door Missynajat
Wanneer mensen naar een bruiloft gaan moeten ze het accepteren dat men dit vast wil leggen. Ze zijn helemaal over de toeren als de camera in een fractie van een seconde aan hen voorbij gaat. Waarom willen ze niet gefilmd worden? Ze willen niet dat andere mensen over hen gaan praten....sorry wat een laffe excuus. Onder tussen gaan ze wel de sfeer verpesten en trekken ze alsnog de aandacht...en zal emn zeer zeker over hen gaan praten. Gelukkig maak ik die dingen in mijn familie en kenniskringen niet mee. Maar als ik erover hoor dan denk ik echt wat een aanstellers. Willen ze niet gefilmd worden dan moeten ze niet naar die bruiloft gaan.
Sorry hoor maar wat egoistisch! Als ze niet gefilmt willen worden dan moeten ze niet naar de bruiloft komen??? Sorry maar bij ons op de bruiloft wilden mensen ook niet dat we ze gingen filmen, maar daar hielden we rekening mee. We hebben een hoek speciaal gemaakt voor die mensen. Zo waren er geen problemen!

13-09-2004, 13:16
Ik vind filmen op een bruiloft niet gepast, tenzij je sec alleen de bruid en bruidegom filmt. Eerlijk is eerlijk zo een band krijgt iedeeen te zien: dansende opgemaakt vrouwen die getrouwd zijn enz: Ik vind het terecht dat anderen dat niet hoeven te zien. Als een groep jongens er naar kijken: krijg je o dat is een lekekr wijf, kijk die met haar dikke Kont enz: wie wil dat er zo gepraat wordt over zijn zusjes/vrouw/ moeder.

Als er een groep meiden naar kijkt is het weer anders: geroddel, geroddel ets: en dat is haraam.

Ik zou nooit een camera toelaten.

13-09-2004, 13:55



Citaat:
Origineel gepost door xmissy_nadorx
Salamoe alaykoem

hahahaha mensen zeg op een bruiloft moet worden gefilmd en foto's worden gemaakt en iedereen die naar een bruiloft gaat die weet dat en die moet gewoon niet zitten klagen en de pret niet bederven en wil je niet op de camera dan moet je niet naar een bruiloft gaan en die vervielen voor degene die wel op de camera willen wallah baaaaaaaah wat een gezeikt zeg je moest dan eens weten hoe de bruid zich voelt ik weet het wel want het is mijn nicht ook overkomen dus mensen die bang zijn voor de camera ga niet naar een bruiloft want de camera vreet je op hahahaha wat een gezeik zeg

Asalam oe alaykoem
niet als je geen haram wil...






















die probleem hebben wij ook altijd over camera's onze vrouwen bla bla........ de vrouwen gaan zich dan verstoppen in een andere kamer...

13-09-2004, 13:56

Citaat:
Origineel gepost door ieffies
Ik vind filmen op een bruiloft niet gepast, tenzij je sec alleen de bruid en bruidegom filmt. Eerlijk is eerlijk zo een band krijgt iedeeen te zien: dansende opgemaakt vrouwen die getrouwd zijn enz: Ik vind het terecht dat anderen dat niet hoeven te zien. Als een groep jongens er naar kijken: krijg je o dat is een lekekr wijf, kijk die met haar dikke Kont enz: wie wil dat er zo gepraat wordt over zijn zusjes/vrouw/ moeder.

Als er een groep meiden naar kijkt is het weer anders: geroddel, geroddel ets: en dat is haraam.

Ik zou nooit een camera toelaten.
Ik begrijp jouw standpunt heel goed en daar heb ik ook begrip voor, maar aan de andere kant het is de dag van de bruid en bruidegom en het is hun feest dus als hun alles op camera vast willen leggen als herinnering voor in de toekomst dan is er eigenlijk niks mis mee? Als je niet gefilmd wilt worden ga dan niet in de buurt van het bruidspaar zitten of ga niet dansen, want als je gewoon zit en niets doet dan maakt het toch op zich niks uit dat je gefilmd wordt?

Maar natuurlijk als je niet gefilmd wilt worden dan moet dat ook gewoon gerespecteerd worden, ik vind dat het alleen een beetje teveel wordt opgeblazen door sommige mensen.

Ja mensen we komen ooit wel tot een oplossing voor dit grote probleem, net zoals martin luther king zei:
"I had a dream"........dat iedereen gefilmd gaat worden :jeweetog:

13-09-2004, 14:10

Citaat:
Origineel gepost door Abdel0095
Hallo lieden,

Ok, wie heeft dit ook? Dat er op bruiloften altijd gezeik is over de camera!! Nou, in mijn familie dus wel. Het is echt altijd zo dat we bij de voorbereidingen voor een bruiloft stoer denken dat onze patriarchen (de vaders en moeders) mettertijd ruimdenkender zijn geworden en dat ze niet moeilijk gaan zitten doen. Maar helaas op elke bruiloft komen we weer van een koude kermis thuis, en moeten we gewoon toegeven dat we stinken!!
Want...vorige zaterdag ging mijn nicht trouwen. Mannen en vrouwen apart natuurlijk. Bij de mannen is er niks gebeurd, maar bij de vrouwen werd mijn zus bijna geliquideerd omdat ze de camera bediende. Mijn tantes en een aantal andere vrouwen waren er heilig van overtuigd dat ze op de camera stonden. Nou, mijn zus uitleggen dat dat absoluut niet zo was, maar zij geloofden dat natuurlijk niet. Echt allemaal hysterich gedoe. Zowel de vrouwen als hun mannen die denken volgens mij echt dat ze dan bij NOVA komen of zo, als ze op de band staan.
Mijn arme zus kreeg ook nog eens later de wind van voren van mijn vader. Je weet wel, foto's en camera zijn haram. Toen ik haar begon te verdedigen, kreeg ik er ook van langs. Ejegjoer, stel dat die tape of die foto's in verkeerde handen vallen, dan kan iedereen onze vrouwen zien, en dan gaan andere mannen je later uitlachen. Nou, ik keek mijn vader aan alsof er ineens gras uit zijn oren groeide. Ik had echt zoiets van, waar haal je die gedachte vandaan??!!!
Dus helaas, het is weer niet gelukt om lekker modern te filmen hahaha.
Wie weet, met mijn bruiloft misschien.....
Het is werkelijk waar echt belachelijk. Ik begrijp die vrouwen niet die bang zijn voor de camera! Heb je ze wel eens gezien, meestal zijn het de wat oudere vrouwen. Van die dikke mollige vrouwen die hun schoonheid al 30 jaar geleden hebben verloren. Zijn ze bang dat iemand op hun gaat geilen ofzo? Wie wil er nou zulke uitgebluste koeien met 20 kinderen, niemand precies!

Mensen die niet van camera's houden moeten gewoon niet op je bruiloft komen, punt uit. Bij een bruiloft hoort nou eenmaal een camera. Vind je dat niet leuk, dan blijf je lekker thuis.

Pagina's : [1] 2 3