Bekijk volle/desktop versie : alles kwijt na een misgelopen huwlijkwat nu



Pagina's : [1] 2 3 4

28-12-2010, 02:25
hoe zou jij er mee omgaan als je ex jou in de shit laat ,
je hebt haar met alles geholpen en dan gaat t niet dan laat ze jou in de steek en kiest voor haar famillie , hoe zou jij er mee om gaan ?

je ben gewoon echt alles kwijt geraakt .
huis ,geld alle je bezittingen die je had .

28-12-2010, 02:26


jij bent goed genaaid!

kill that bitch

28-12-2010, 02:27
Wat verschrikkelijk! Zit jij nu in die situatie?

28-12-2010, 02:28
Alhamdoellilah, dat het gebeurde voordat je met haar vast zat. 3 keer zo hard werken om hoger om te komen en hun te laten zien wie ze buitenspel hebben gezet.

Elk verhaal heeft 2 kanten, wat heb je gedaan?

28-12-2010, 02:32


Daarom moet je ho eren zuiveren van echte vrouwen. Trouw met een bent annas kost alleen meer tijd maar dat moet je ervoor over hebben als je gelukkig wilt eindigen. 'Tot de dood ons scheid'dat raad ik aan alle marokkaanse mannen. Geduld is een schone zaak

28-12-2010, 02:34
Allah ie3awnek'
Maar een huwelijk heeft 2 verhalen, zij zal vast ook een reden hebben waarom ze je dit heeft aangedaan.

28-12-2010, 02:38
ja dat is echt t ergste wat je kan overkomen .
ik had nog nooit gedacht dat mensen zo ver kunnen gaan . ik had echt alles voor haar over ik had haar alles voor haar gedaan om t voor elkaar te krijgen .dat we gingen trouwen na 2 jaar heeft ze voor haar famillie gekozen

28-12-2010, 02:40

Citaat door ilias116:
ik zou haar slaan schopppen en nog van alles


ik zou dan bij me familieleden wonen
tot ik weer alles op de rij heb
dus zoiezo 5000 euro
dan begin ik met huis huren per maand
gewoon een klein huis met 3 kamers
en dan begin ik met goedkope auto
belastingvrije auto gaat zeker niet meer door omdat vanaf 1 januari je gewoon moet betalen ook als ze 100 jaar oud zijn

dat was het ong

Leef jij nog

28-12-2010, 02:45
ja dit is een halfjaartje geleden gebeurt ,

28-12-2010, 02:45

Citaat door dannone_85:
ja dat is echt t ergste wat je kan overkomen .
ik had nog nooit gedacht dat mensen zo ver kunnen gaan . ik had echt alles voor haar over ik had haar alles voor haar gedaan om t voor elkaar te krijgen .dat we gingen trouwen na 2 jaar heeft ze voor haar famillie gekozen


Zomaar?
Het lijkt me vrij onmogelijk dat je hoe jij jezelf beschrijft als een man die alles voor haar deed toch kiest voor je familie dan je 'perfecte' man. Dan moet je of stupid zijn of een retard..

28-12-2010, 02:45
Subhana Allah sommige mensen zijn idd heel erg hard en egoïstisch.
Al doe je nog je best voor hun, dan nog kiezen ze voor iets anders en dan zeggen ze ja is mektab pff.

Ik kende iemand ook die binnen een korte peride zijn baan, huis en verloofde was kwijt geraakt meskien. Ik had zo met hem te doen nu nog steeds ondanks was ie mij heeft aangedaan. Maar hij is er na een jaar weer boven op gekomen alhamdullilah doordat ie veel sbar had.

Dat is ook het enige wat jij kunt doen Sbar hebben, en vertrouwen hebben op Allah subhana wa ta3alah. Wie weet krijg je in plaats van dat wat beters en was dit allemaal gebeurt om een goed reden inchaAllah.

28-12-2010, 02:46

Citaat door dannone_85:
hoe zou jij er mee omgaan als je ex jou in de shit laat ,
je hebt haar met alles geholpen en dan gaat t niet dan laat ze jou in de steek en kiest voor haar famillie , hoe zou jij er mee om gaan ?

je ben gewoon echt alles kwijt geraakt .
huis ,geld alle je bezittingen die je had .

begin ,begin ,te vertellen wat er echt gebeurd is. in plaats van zielig doen.

28-12-2010, 02:51


Gekkerd! Heb je tijdje al niet hier gezien

28-12-2010, 08:13

Citaat door dannone_85:
hoe zou jij er mee omgaan als je ex jou in de shit laat ,
je hebt haar met alles geholpen en dan gaat t niet dan laat ze jou in de steek en kiest voor haar famillie , hoe zou jij er mee om gaan ?

je ben gewoon echt alles kwijt geraakt .
huis ,geld alle je bezittingen die je had .


Ik zou huilen, maar als zij jou in de steek heeft gelaten en jou in de "shit" heeft gelaten dan is zij jou niet waard...

Je moet je niet focussen op wat je had, maar wat je nu hebt en vanaf nu kijken naar de toekomst om het weer op te bouwen...?

huis,geld en bezittingen daar heb je ook aanspraak op (als je gehuwd was in gemeenschap van goederen).. Dus neem een advocaat en laat haar hier niet meer wegkomen.
Jullie hebben dat samen opgebouwd, dus delen die handel..

treur niet, na regen, donder, hagel de zon zal schijnen.
en vertrouw op ALLAh(swT)

28-12-2010, 12:11
Ah joh, jij noemt jezelf man!!!!!!

Zelfs vrouwen gaan door met hun leven! ik heb ook met torenhoge schulden gezeten... heb me uit de naad gewerkt en alles weer terug opgebouwd, ma3lisch in het hiernamaals heb je het harder nodig dan nu.

Life is a bitch, deal with it.

Pagina's : [1] 2 3 4