Bekijk volle/desktop versie : wie heeft ervaring met Negaffa Rihana uit Gouda??



Pagina's : [1] 2 3 4

27-12-2010, 18:39
Salaam meiden,

Ik zou graag willen weten wat jullie ervaringen zijn met negaffa Rihana??
Ik heb een afspraak met haar gemaakt.
Een vriendin van mij heeft haar meegemaakt en ze was helemaal weg van haar werk.
Nu ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met haar.

Alvast bedankt!

Gr

27-12-2010, 18:45


Ik heb haar eerder meegemaakt en vind haar werk super! Smaken verschillen, maar ze kan heel mooi opmaken en haarcreaties zetten.

27-12-2010, 19:50
Up, ik overweeg haar te nemen voor mijn verloving. Maar ze is telkens al bezet. Alleen op vrijdagen niet. Maar ja, vrijdag is voor mij geen optie.

27-12-2010, 20:51

Citaat door DIVINEFULL:
Up, ik overweeg haar te nemen voor mijn verloving. Maar ze is telkens al bezet. Alleen op vrijdagen niet. Maar ja, vrijdag is voor mij geen optie.



wanneer ga je dan verloven?
zit ze dan al helemaal vol?

27-12-2010, 20:55



Citaat door manina:
wanneer ga je dan verloven?
zit ze dan al helemaal vol?


Ik heb 3 datas doorgegeven. En alle datas zit ze vol. Ik denk dat je ruim optijd bij haar aan moet geven. Hoe en wat. Ik heb zelf met me nummer 1 data verschoven.

27-12-2010, 20:57
Is zij goed dames?

27-12-2010, 21:00
Stel dat je een cateraar in de buurt zoekt, check onze site en vul ons contactformulier in en wij zullen een vrijblijvende offerte voor je. maken.
http://www.cateringelafrahgouda.nl

Gr. Ikram

28-12-2010, 09:21

Citaat door hungry1984:
Is zij goed dames?



Ik heb gehoort dat ze echt goed is vandaar dat ik een afspraak bij haar heb gemaakt. Ben echt benieuwd!

01-01-2011, 15:23
Ik ben niet snel onder de indruk van bepaalde creaties van negaffat. Ik zag het werk van Rihana, en was egt meteen onder de indruk. Ze is ook vriendelijk in de manier van communiceren en dat vind ik al een groot pluspunt. Want een eerste indruk maak je maar een keer mee. In elk geval, you got taste en succes.

01-01-2011, 15:27
ik vind het werk van rihana en jawhar op elkaar lijken. Zien er beide goed uit.

01-01-2011, 15:28
Ik had Ziana Rihanna op mijn verloving ze is een topper!!

01-01-2011, 15:36

Citaat door alhoceima_chik:
Ik had Ziana Rihanna op mijn verloving ze is een topper!!


Hoeveel jurken had je? Ik ga gewoon voor één jurk InshaAllah.

01-01-2011, 15:40



Citaat door DIVINEFULL:
Hoeveel jurken had je? Ik ga gewoon voor één jurk InshaAllah.

ik had er 2 1 voor het eten en 1 na het eten voor bij de taart en toen me man binnen kwam

01-01-2011, 15:43

Citaat door alhoceima_chik:
ik had er 2 1 voor het eten en 1 na het eten voor bij de taart en toen me man binnen kwam


Ja, ik twijfelde om er ook 2 te doen? Maar is dit niet ma3jaak? Hield je het trouwens thuis? Ja, het is idd wel leuk om te wisselen anders zit je die 8 uur in de zelfde jurk. Ik wissel echt om de seconde van gedachtens. Mijn vriendinnen hadden er tevens ook 2.

01-01-2011, 16:07

Citaat door DIVINEFULL:
Ja, ik twijfelde om er ook 2 te doen? Maar is dit niet ma3jaak? Hield je het trouwens thuis? Ja, het is idd wel leuk om te wisselen anders zit je die 8 uur in de zelfde jurk. Ik wissel echt om de seconde van gedachtens. Mijn vriendinnen hadden er tevens ook 2.

Zekker niet ma3jaak als je 3 doet dan wel dan lijkt het op een bruiloft.
Maar ik ga echt niet met 1 jurk daar hele tijd blijven zitten een ander jurk is ook mooi als je taartsnijd met je man zelfde combi is mooier vind ik dan de hele dag met 1 zitten.
Ik heb het thuis gehouden met dichtbij familie en schoonfamilie

Pagina's : [1] 2 3 4