Bekijk volle/desktop versie : Ik ben een beetje verliefd



26-12-2010, 18:50
Maar ik weet niet of hij me ook ziet zitten. Hoe moet ik hem versieren?

Ik heb al geprobeerd zo lachend naar hem te kijken en dan te giechelen enzo. Heb mijn haar al alle kanten op laten zwaaien..heb mijn veters al gestrikt.


Wat kan ik nog meer proberen. HELP!


Serieuze reacties aub.

26-12-2010, 18:54


probeer niet teveel met je haren aan alle kanten te laten zwaaien en aub hou op met giechelen,
Maar ff serieus, in zijn beurt komen er superleuk uitzien, en maar hopen dat hij zelf de move zet

26-12-2010, 18:55
Wanneer hij langsloopt, dan moet je heeeeeeeeeel hard 'STOP' roepen. Dan doe je de handstand en blijf je zolang mogelijk ondersteboven staan. Wanneer het bloed naar je hoofd stijgt.. draai je weer om. Dan sta je op en zeg je: 'Pure nature rode wangen'..

En geef je hem zo'n illie knipoog x3mezzzx

26-12-2010, 18:58

Citaat door Butterfly_B:
probeer niet teveel met je haren aan alle kanten te laten zwaaien en aub hou op met giechelen,
Maar ff serieus, in zijn beurt komen er superleuk uitzien, en maar hopen dat hij zelf de move zet


Ik heb een heel leuk outfitje, die heb ik 3 dagen aangehad op de dagen dat hij er ook was. Hij zette een move naar links, wat betekend dat?

Citaat door VirtualNerd:
Wanneer hij langsloopt, dan moet je heeeeeeeeeel hard 'STOP' roepen. Dan doe je de handstand en blijf je zolang mogelijk ondersteboven staan. Wanneer het bloed naar je hoofd stijgt.. draai je weer om. Dan sta je op en zeg je: 'Pure nature rode wangen'..

En geef je hem zo'n illie knipoog x3mezzzx


Hahahahahhahahahaah
Maar ik kan maar 10 seconde op me handen staan.

26-12-2010, 18:59



Citaat door VirtualNerd:
Wanneer hij langsloopt, dan moet je heeeeeeeeeel hard 'STOP' roepen. Dan doe je de handstand en blijf je zolang mogelijk ondersteboven staan. Wanneer het bloed naar je hoofd stijgt.. draai je weer om. Dan sta je op en zeg je: 'Pure nature rode wangen'..

En geef je hem zo'n illie knipoog x3mezzzx

HAHAHhaahhahhahHAhahahhahahhahhahahha leukste reactie van vandaag gaat naar VirtualNerd!!


Die was lauwk

26-12-2010, 19:00

Citaat door Oases:
Ik heb een heel leuk outfitje, die heb ik 3 dagen aangehad op de dagen dat hij er ook was. Hij zette een move naar links, wat betekend dat?


Hahahahahhahahahaah
Maar ik kan maar 10 seconde op me handen staan.



Hmm dan moet je even je gezicht van hem afwenden, heel erg hard knijpen in je wangen, met je tong je lippen bevochtingen en dan met je vingers je wimpers krullen.. en dan weer opdraaien en zeggen 'Poer natooerr'

26-12-2010, 19:04

Citaat:

Citaat door VirtualNerd:
Hmm dan moet je even je gezicht van hem afwenden, heel erg hard knijpen in je wangen, met je tong je lippen bevochtingen en dan met je vingers je wimpers krullen.. en dan weer opdraaien en zeggen 'Poer natooerr'


Wauw, echt een goed idee. Maar kijk he VN, ik heb geen dikke billen, zal ik dan met me bibs zo naar achteren lopen?

26-12-2010, 19:05

Citaat door Oases:
Wauw, echt een goed idee. Maar kijk he VN, ik heb geen dikke billen, zal ik dan met me bibs zo naar achteren lopen?


Je kan ook die harde kussens van de sederia in je ondergoed stoppen.

26-12-2010, 19:13

Citaat door VirtualNerd:
Je kan ook die harde kussens van de sederia in je ondergoed stoppen.


Qaath shem lekker ''hard'' strak kontje?

27-12-2010, 02:09
Meid, daar hebben wij weinig invloed op.. Je merkt het vanzelf wel..