Bekijk volle/desktop versie : imitatie van de kuffar



Pagina's : [1] 2

25-12-2010, 14:09
Om de minste geringste handeling of product wat de mashallah zuster of broeder niet zint is het: IMITATIE VAN DE KUFFAAARRRRR harrraaaaam!..





Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer iets wel of geen imitatie van de kuffar is. En wie bepaald dat?

Ik noem even een paar dingen, en mag jij zeggen of dat imitatie van de kuffar is;

High tea
Uggs en andere westerse merken
Verjaardag
Traktatie
Spijkerbroek/rok
Kerstboom
Prinsessenkleding voor je kind
Relaties

25-12-2010, 14:16


Ben jij surfster?

25-12-2010, 14:23
Ze zouden deze acount van jouw ook moeten bannen

25-12-2010, 14:29

Citaat door smurfin25:
Ze zouden deze acount van jouw ook moeten bannen



idd!!!!!

25-12-2010, 14:30



Citaat door smurfin25:
Ze zouden deze acount van jouw ook moeten bannen

Waarom?

25-12-2010, 14:33
Ik maak toch een punt of niet?

De ene ding is wel imitatie en de ander ding niet.


Oh wacht, nu zal ik ongetwijfeld een lading 'jij bent anti islam' over mij heen krijgen. Die reactie krijg ik altijjjjd als men niks meer te zeggen heeft. Kom met iets nieuws, ga mee de dialoog aan of piss of en zoek je kontkuszusters op en draai verder in jullie beschermde wereldvreemde wereldje.

25-12-2010, 14:38
freemale, als die vrouwen geen kuffar willen imiteren, dan doen ze dat toch niet??? of t haram is of nie.. tja.. relaties in elk geval wel.

25-12-2010, 14:39
Wat kom je hier dan doen op mnl als we toch maar draaikonten zijn Zou je je niet meer op je gemak voelen met http://www.krijgnietgenoegvanslijmenbijhollanders.nl Het spijt ons marokaanse vrouwen niet om niet als een schaap achter de westerse ideeen rennen! Maar ja atataturk heeft het jullie aangedaan, echt echt jammer.

25-12-2010, 14:39

Citaat door _Ida:
freemale, als die vrouwen geen kuffar willen imiteren, dan doen ze dat toch niet??? of t haram is of nie.. tja.. relaties in elk geval wel.

Ik heb het over vingertje wijzen naar ander, in de mom van; jij bent sleeeecht bezig! imitatie van de kuffaaarr..


Ik vraag me gewoon echt werkelijk af wat de definitie is van 'een kuffar imiteren'.

25-12-2010, 14:41

Citaat door olily:
Wat kom je hier dan doen op mnl als we toch maar draaikonten zijn Zou je je niet meer op je gemak voelen met http://www.krijgnietgenoegvanslijmenbijmijn,w,esterseigen aar.nl Het spijt ons marokaanse vrouwen niet om niet als een schaap achter de westerse ideeen rennen! Maar ja atataturk heeft jullie aangedaan, echt echt jammer.



Wat is voor jou de definitie van imiteren van een kuffar?

Een jeans? Is dat imiteren?

25-12-2010, 14:46

Citaat door freemale:
Ik heb het over vingertje wijzen naar ander, in de mom van; jij bent sleeeecht bezig! imitatie van de kuffaaarr..


Ik vraag me gewoon echt werkelijk af wat de definitie is van 'een kuffar imiteren'.



ik vind ook dat hier vaak wordt overdreven wat betreft zulke zaken.. de kleinste dingen worden besproken en je wordt op t minst bekritiseert, terwijl de grootste zonden nog wel spelen. ik zou zeggen, pak eerst de grote dingen aan, daar hebben we onze handen vol aan.. want als je op oudejaar een film die ze uitzenden puur omdat t ouderjaarsavond is, doe je dan ook mee? ma goed, iedereen moet t zelf weten

25-12-2010, 14:56

Citaat door _Ida:
ik vind ook dat hier vaak wordt overdreven wat betreft zulke zaken.. de kleinste dingen worden besproken en je wordt op t minst bekritiseert, terwijl de grootste zonden nog wel spelen. ik zou zeggen, pak eerst de grote dingen aan, daar hebben we onze handen vol aan.. want als je op oudejaar een film die ze uitzenden puur omdat t ouderjaarsavond is, doe je dan ook mee? ma goed, iedereen moet t zelf weten

voila, dat bedoel ik.

Mensen pinnen zich teveel vast aan de 'zichtbare' dingen terwijl juist de niet zichtbare veel zwaarder wegen.

25-12-2010, 15:02


freemal, je hebt groot gelijk . ik begin mij nu echt te iriteren aan sommige wijven met hun lange sluier . ze doen alsof ze perfect zijn maar ondertussen rodelen, jaloezie, en gemenestreken uithalen oh ja en ze zijn zoooooooooooooooooooo lelijk om te zien en daarom roepen ze maar altijd en alles haraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

25-12-2010, 15:05

Citaat door freemale:
Om de minste geringste handeling of product wat de mashallah zuster of broeder niet zint is het: IMITATIE VAN DE KUFFAAARRRRR harrraaaaam!..





Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer iets wel of geen imitatie van de kuffar is. En wie bepaald dat?

Ik noem even een paar dingen, en mag jij zeggen of dat imitatie van de kuffar is;

High tea
Uggs en andere westerse merken
Verjaardag
Traktatie
Spijkerbroek/rok
Kerstboom
Prinsessenkleding voor je kind
Relaties

Voeg daar aan toe:

- internetten
- forummen
- televisie

25-12-2010, 15:07
Ja het is geen eenzijdig begrip 'imiteren' en de definitie is ons niet gegeven...het blijft dus altijd gissen..wat wel bij meer zaken zo is, dat is wel lastig.

Pagina's : [1] 2