Bekijk volle/desktop versie : Wat is dat toch met geëpileerde wenkbrauwen!!?



25-12-2010, 05:17
Het staat zo nep en je ziet dat ze geëpileerd zijn. Walgelijk. Marokkaanse meisjes zien ze er de laatste tijd uit als mislukte barbie 's. Ik vind persoonlijk niks mooi aan een streepje als wenkbrauw. Wie is het met mij eens? Kijk als je hele brede volle Motorola wenkbrauwen hebt okeeey, dat lijkt me niet fijn, maar goed.

25-12-2010, 06:00


Nah, kijk. Mensen kunnen overdrijven. Ik vind van die dunne streepjes ook echt super lelijk. Of die met een hoge hoek zeg maar. Net een omgekeerde V, snapje? Krijg je een hoerig uiterlijk van. Als je je wenkbrauwen in een normale vorm epileert dat bij je gezicht past, staat het meestal wel mooi.

Maar dan praat ik het epileren zelf niet goed natuurlijk, het blijft haram.

25-12-2010, 10:59
Die shit is eng, in combinatie met normaal een hoofddoek dragen en hem op foto's af doen. Dan lijkt die shit gewoon eng, geeft rillingen.

25-12-2010, 11:24

Citaat door Kosmonaut:
Die shit is eng, in combinatie met normaal een hoofddoek dragen en hem op foto's af doen. Dan lijkt die shit gewoon eng, geeft rillingen.


horror nig?

25-12-2010, 11:41



1 allerseerst kwam de nederlandse vrouw haar wenkbrouwen epileren, dit was ondanks dat het haram is, nog best om ana te zien.

2 de marokkaanse vrouw ging zich op het epileren storten, en liet haar fantasie en frustraries op los.

3 tfoe a marokkaanse zwemmer

25-12-2010, 12:09
ik epileer mijn wenkies ook. And I like it

25-12-2010, 12:09
Contrarie, die bovenste is toch duidelijk een Chinees.

hebben jullie ooit babyfoto's gezien van meisjes met een streepje? Dan schrik je jezelf helemaal lam.

25-12-2010, 12:09
Freaky

25-12-2010, 12:16
En niemand die weet dat het zwaar haram is? En niemand die weet wat er in de Koran staat over het epileren? Weten jullie dan niet dat mensen die epileren de geur van het Paradijs niet eens zullen ruiken?

25-12-2010, 12:17
Als je goed kan epileren, ziet het er heel verzorgd uit.
Je bent een vrouw, geen man verzorg jezelf.

25-12-2010, 12:21

Citaat door xApartgevall:
Als je goed kan epileren, ziet het er heel verzorgd uit.
Je bent een vrouw, geen man verzorg jezelf.



of je nou goed of slecht kan epileren het blijft haram dus praat geen onzin

25-12-2010, 12:24

Citaat door mis-krulenbol:
of je nou goed of slecht kan epileren het blijft haram dus praat geen onzin


Ja dus?
Meiden blijven het toch wel doen haram of niet.

25-12-2010, 12:24


Ik epileer en ik vind het mooier staan dan wat ik vroeger had, ziet er verzorgder uit. Een dunne streeptje vind ik persoonlijk ook niet mooi, komt beetje ordinair over, maarja ieder zijn eigen style en smaak.