Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : The Best a.k.a Tupac Shakur

Pagina's : [1] 2 3

Kais
23-12-2002, 18:55

http://www.angelfire.com/rant/olsoncal21/images/PacPics/oldschool.jpg Ik zie steeds topic's over nieuwe rappers die zogenaamd the best zijn. Er zijn ook andere die wel moeilijk zijn zoals ...Nas en Eminem maar vergeet 2Pac aub niet want hij blijft wel de beste. Er zijn heel veel leden die Tupac alleen kennen bij naam want ze denken dat ie alleen harde nummers heeft waar ie andere afkraakt. Ik ken geen 1 rapper met zoveel mooie nummers die je echt laten denken........................ Ik noem er nu een paar om die ik heel mooi vind. Dit zijn dus een beetje zijn rustige nummers dus reageer aub niet met " Je bent Hit em up" vergeten .... :giechel: Dus als je ze niet kent..........download ze alsjeblieft en luister ze tenminste 1 keer. Ze zijn echt de moeite waard. - Only God Can Judge me - Life goes on - Brenda's got a baby - Thugz Mansion - Thugz Mansion (Acoustic) ftr Nas - Letter 2 my unborn - When Thugz cry - Still I Rise - I ain't mad at Cha - Do 4 Love - I wonder if heaven got a ghetto - They Don't Give a f*ck about us - Dear mama Er zijn er nog veel meer maar dit zijn mijn lievelings nummers van 2pac.(rustige nummers dan) Dit is een topic voor leden die 2Pac niet zooo goed kennen dus reageer niet met ..........Old Newssssssssssss want daar heb ik geen zin in. En begin ook geen East VS West discussie want dan moet ik andere nummers gaan plaatsen ;) . Kais :)

tha_lady
23-12-2002, 18:57
sjoow 2-pac blijft de bomb echt maar eminem doet zeker!!!!!!!! en wist je trouwens dat ik de komende 3 weken geen internet heb thuis!!!! :( laterz :blauwkus:

tha_lady
23-12-2002, 18:59
en changes!!! wajoow ik hou echt van dat nummer!!! laterZ :blauwkus:

Kais
23-12-2002, 19:00
Origineel gepost door tha_lady sjoow 2-pac blijft de bomb echt maar eminem doet zeker!!!!!!!! en wist je trouwens dat ik de komende 3 weken geen internet heb thuis!!!! :( laterz :blauwkus: Ja eminem is ook moeilijk dat heb ik ook gezegd eh ;) . Kais :)

Kais
23-12-2002, 19:01

Origineel gepost door Onslaught :zwaai: he broeder:) :eek: uh........... :zwaai: Hey :giechel:

Lady_moi
23-12-2002, 19:01
2pac blijft de vader van rapmuziek he is the king

tha_lady
23-12-2002, 19:02
Origineel gepost door Kais Ja eminem is ook moeilijk dat heb ik ook gezegd eh ;) . Kais :) hmm ja maar ik zou het nog een keer zeggen en wat vind je van kabouter plop met de plop dans!!!! laterZ :blauwkus:

Kais
23-12-2002, 19:04
Origineel gepost door PayBackTime Ja die man doet wel .............Hij is wel goed. Maar Al blijft de besteeeeeeeee :auw: Sorry Tony...............ik was jouw vergeten. Sorry :( Kais

Lady_moi
23-12-2002, 19:04
elk zn smaak zou ik zeggen

Kais
23-12-2002, 19:06
Origineel gepost door tha_lady hmm ja maar ik zou het nog een keer zeggen en wat vind je van kabouter plop met de plop dans!!!! laterZ :blauwkus: Die is wel Chill maar een beetje te old school styl voor mij snappie. Kais :giechel: :zwaai:

tha_lady
23-12-2002, 19:07
Origineel gepost door Kais Die is wel Chill maar een beetje te old school styl voor mij snappie. Kais :giechel: :zwaai: aha en wat vind je dan van k3 !!?? laterZ :blauwkus:

Kais
23-12-2002, 19:09
Origineel gepost door tha_lady aha en wat vind je dan van k3 !!?? laterZ :blauwkus: Tjah geen woorden ervoor :goedzo: Kais ;) :zwaai:

SweetRose
23-12-2002, 20:21

Als iemand een ondertekening van 2Pac wilt...take it...it's alllllll yours......:D http://www.vh1.com/shared/media/images/artist/123/2pac/canon/1021_426x104.jpg

fatimab
23-12-2002, 20:24
Origineel gepost door zin 'n midar Als iemand een ondertekening van 2Pac wilt...take it...it's alllllll yours......:D http://www.vh1.com/shared/media/images/artist/123/2pac/canon/1021_426x104.jpg :giechel:

tha_lady
23-12-2002, 20:25
kon je geen mooiere foto nemen ofzo!!!! laterZ :blauwkus:

Pagina's : [1] 2 3