Bekijk volle/desktop versie : Geheim goed huwelijk: Wachten tot de huwelijksnacht



Pagina's : [1] 2 3

24-12-2010, 17:44
Volgens Amerikaanse wetenschappers zijn de relaties van koppels die wachten met seks tot de huwelijksnacht 22 procent stabieler.

De wetenschappers hielden een onderzoek onder 2035 gehuwden. Naast een stabielere relatie zouden de koppels ook 20 procent meer tevreden zijn, hebben ze 15 procent betere seks en 12 procent betere communicatie dan koppels die wel al in het begin van hun relatie seks hadden.

Fysieke aspect
De wetenschappers denken dat dit komt doordat seks voor het huwelijk teveel nadruk op het fysieke aspect van een relatie legt, en niet genoeg op vertrouwen, trouw en toewijding. ''Een relatie is meer dan seks, en wie lang wacht, is gelukkiger met het seksuele aspect van hun relatie. Omdat ze geleerd hebben om met elkaar te praten en problemen uit te werken'', verklaren zij.

Bron: telegraaf.nl

24-12-2010, 17:45


Ik vind dat - als je eenmaal getrouwd bent - je huwelijksnacht een halfjaar vooruit moet plannen.

24-12-2010, 17:59
Een half jaar? Dat is gewoon te absurd voor woorden. Geef me 1 reden waarom je dat zou moeten doen.


24-12-2010, 18:00

Citaat door EMINENT.:
Een half jaar? Dat is gewoon te absurd voor woorden. Geef me 1 reden waarom je dat zou moeten doen.


Ik vind dat je elkaar eerst moet kennen.

24-12-2010, 18:02



Citaat door EMINENT.:
Een half jaar? Dat is gewoon te absurd voor woorden. Geef me 1 reden waarom je dat zou moeten doen.


Bij wijze van denk ik..


Maar als je het helemaal halal doet heb je je man een maar een paar keer gezien voor de huwelijksnacht. Dus in principe ga je met een onbekende van bil.

24-12-2010, 18:12

Citaat door freemale:
Bij wijze van denk ik..


Maar als je het helemaal halal doet heb je je man een maar een paar keer gezien voor de huwelijksnacht. Dus in principe ga je met een onbekende van bil.

Precies.

Ook al zou je hem kennen. Ik denk dat het voor mij wel even tijd zou kosten om intiem te zijn met mijn man.

24-12-2010, 18:20

Citaat door Redactie:
Volgens Amerikaanse wetenschappers zijn de relaties van koppels die wachten met seks tot de huwelijksnacht 22 procent stabieler.

De wetenschappers hielden een onderzoek onder 2035 gehuwden. Naast een stabielere relatie zouden de koppels ook 20 procent meer tevreden zijn, hebben ze 15 procent betere seks en 12 procent betere communicatie dan koppels die wel al in het begin van hun relatie seks hadden.

Fysieke aspect
De wetenschappers denken dat dit komt doordat seks voor het huwelijk teveel nadruk op het fysieke aspect van een relatie legt, en niet genoeg op vertrouwen, trouw en toewijding. ''Een relatie is meer dan seks, en wie lang wacht, is gelukkiger met het seksuele aspect van hun relatie. Omdat ze geleerd hebben om met elkaar te praten en problemen uit te werken'', verklaren zij.

Bron: telegraaf.nl


God's woord is waarheid

24-12-2010, 20:27
Ok, nu is het geen geheim meer.
Nah ja, dus dat.

24-12-2010, 20:38
Allaahu akbar!

24-12-2010, 20:47

Citaat door freemale:
Bij wijze van denk ik..


Maar als je het helemaal halal doet heb je je man een maar een paar keer gezien voor de huwelijksnacht. Dus in principe ga je met een onbekende van bil.


Dit slaat nergens op. Als je het goed doet, zorg je voor een huwelijkscontract nadat een man om je hand is komen vragen. En dan is het geheel halal om elkaar te zien en elkaar te leren kennen vóordat de bruiloft plaatsvindt. En het zal voor ieder paar verschillend zijn of een vrouw zich al bij 'hem' op haar gemak voelt en of zij er klaar voor is om al meteen 'all the way' te gaan na de bruiloft.

Maar generaliserende opmerkingen over een dergelijk onderwerp slaan nergens op. En voor je iets zegt over 'op een 'halal' manier, moet je eerst weten waar je over praat.

24-12-2010, 20:55

Citaat door SweetPoison:
Dit slaat nergens op. Als je het goed doet, zorg je voor een huwelijkscontract nadat een man om je hand is komen vragen. En dan is het geheel halal om elkaar te zien en elkaar te leren kennen vóordat de bruiloft plaatsvindt. En het zal voor ieder paar verschillend zijn of een vrouw zich al bij 'hem' op haar gemak voelt en of zij er klaar voor is om al meteen 'all the way' te gaan na de bruiloft.

Maar generaliserende opmerkingen over een dergelijk onderwerp slaan nergens op. En voor je iets zegt over 'op een 'halal' manier, moet je eerst weten waar je over praat.

Wat wil je hiermee zeggen dat je voor de bruiloft gaat wrijven en knuffelen? Zolang er geen fysiek contact is geweest BLIJFT het eng. Fysiek contact bouw je ook op hè. Niet alleen vertrouwen.

24-12-2010, 21:27

Citaat door Redactie:
Volgens Amerikaanse wetenschappers zijn de relaties van koppels die wachten met seks tot de huwelijksnacht 22 procent stabieler.

De wetenschappers hielden een onderzoek onder 2035 gehuwden. Naast een stabielere relatie zouden de koppels ook 20 procent meer tevreden zijn, hebben ze 15 procent betere seks en 12 procent betere communicatie dan koppels die wel al in het begin van hun relatie seks hadden.

Fysieke aspect
De wetenschappers denken dat dit komt doordat seks voor het huwelijk teveel nadruk op het fysieke aspect van een relatie legt, en niet genoeg op vertrouwen, trouw en toewijding. ''Een relatie is meer dan seks, en wie lang wacht, is gelukkiger met het seksuele aspect van hun relatie. Omdat ze geleerd hebben om met elkaar te praten en problemen uit te werken'', verklaren zij.

Bron: telegraaf.nl



de koran kwam hier al meer dan 14 eeuwen geleden al mee

24-12-2010, 21:31



Citaat door asma_92:
de koran kwam hier al meer dan 14 eeuwen geleden al mee

De jodendom 5000 jaar geleden.

24-12-2010, 21:35

Citaat door freemale:
De jodendom 5000 jaar geleden.


Nopes. Dat klopt niet. Het is voor joden toegestaan om misbruik te maken van niet-joden. Ook in het sexuele aspect.

24-12-2010, 21:52

Citaat door SPARKLING_:
Woehoe.






Waarom woehoe?

Pagina's : [1] 2 3