Bekijk volle/desktop versie : Irakees vermoord dochter..nadat ze is gerekruteerd door al qaida

24-12-2010, 16:08
http://www.thejakartapost.com/news/2010/12/24/iraqi-kills-daughter-recruited-alqaida-bomber.html

24-12-2010, 16:13

wow die vader gaat zwaar naar hel!

24-12-2010, 16:35
Ik kan mij voorstellen dat die man niet wilde dat zijn dochter een terroriste zou worden die medemensen zou opblazen.

De gekozen oplossing daartoe was ietwat drastisch, toegegeven, maar het werkte wel!

Overigens zou deze godsdienstwaanzinnige trut toch dood zijn gegaan.

24-12-2010, 16:46

Citaat door Leonidas:
Ik zou nooit van zijn leven mijn medemensen bewust kwaad doen, laat staan opblazen!

Dit zijn dus die knettergekke figuren, die vrijwel dagelijks willekeurige moslimbroeders en zusters opblazen in Irak!

Merkwaardig dat je dat blijkbaar een uitstekende zaak vindt.

Iemand die strijdt voor zijn land vind ik een vrijheidsstrijder, geen monster als jij zal mij anders kunnen overtuigen. De japanners deden ook aan zelfmoord aanslagen toen ze bezet werden en dat waren geen moslims. Maar natuurlijk heeft de zionistische media iedereen zo ver gekregen dat menselijke terecht woede gelinkt wordt met de Islam. Ik steun iedereen die bezet wordt om alle middelen te gebruiken die zij wensen om zich van kolonisten te verdrijven. Merkwaardig dat jij bezetting goed praat.

24-12-2010, 16:56

Citaat door vishaakje:
Iemand die strijdt voor zijn land vind ik een vrijheidsstrijder, geen monster als jij zal mij anders kunnen overtuigen. De japanners deden ook aan zelfmoord aanslagen toen ze bezet werden en dat waren geen moslims. Maar natuurlijk heeft de zionistische media iedereen zo ver gekregen dat menselijke terecht woede gelinkt wordt met de Islam. Ik steun iedereen die bezet wordt om alle middelen te gebruiken die zij wensen om zich van kolonisten te verdrijven. Merkwaardig dat jij bezetting goed praat.

jaja..weet je nog die terroristen oma..vekrachte meisjes..

24-12-2010, 16:57

Citaat door vishaakje:

Kun jij mij uitleggen hoe je strijdt voor je land, door vrijwel dagelijks willekeurige mede moslims, burgers op te blazen?
Moeders die gewoon op de markt boodschappen aan het doen zijn voor hun gezin. Mannen die bij een bushalte staan te wachten om naar hun werk te gaan om hun gezin te onderhouden?

Overigens zit je er volkomen naast. Ik heb in het verleden hier al tig keer geschreven, dat ik het volkomen oneens was met de inval van de VS en GB.
Heb gewezen op het verdraaien van de rapporten van de VN inspecteurs, niets te vinden van massavernietigingswapens!

24-12-2010, 17:00

Citaat door vishaakje:
wow die vader gaat zwaar naar hel!
Inderdaad, deze papa gaat naar de hel.

Deze kamikaze-verzetsstrijdster wilde bezetters opblazen en daarbij haar leven geven.
Zeer nobel.

24-12-2010, 17:07

Citaat door Leonidas:
Kun jij mij uitleggen hoe je strijdt voor je land, door vrijwel dagelijks willekeurige mede moslims, burgers op te blazen?
Moeders die gewoon op de markt boodschappen aan het doen zijn voor hun gezin. Mannen die bij een bushalte staan te wachten om naar hun werk te gaan om hun gezin te onderhouden?

Overigens zit je er volkomen naast. Ik heb in het verleden hier al tig keer geschreven, dat ik het volkomen oneens was met de inval van de VS en GB.
Heb gewezen op het verdraaien van de rapporten van de VN inspecteurs, niets te vinden van massavernietigingswapens!

Dat is jouw voorstelling van de wereld, ik ontken niet dat die dingen gebeuren ik geloof alleen niet dat het ''moslim terroristen'' zijn. Ik geloof dat het in naam van de vrijheidsstrijders wordt gedaan om hun naam te bevlekken.

Ik weet dat jij de media betrouwbaar acht.. maar stel je gewoon eens voor dat het allemaal een toneelstukje is - zoals veel zaken in deze wereld - om landen legitiem te kunnen bezetten. Nu staat de media, de politiek en eigenlijk alles zo' n beetje wat macht heeft achter die bezetter. Wat blijft er nog over? Hoe in godsnaam moeten die mensen voor zichzelf opkomen als alle machthebbers alle middelen die ze hebben gebruiken om hun doel te bereiken en inclusief de publieke opinie - lees volk volop gebrainwashed - voor zich hebben gewonnen. Er blijft niets anders over dan geweld. Want moslims hebben zoveel pogingen gedaan om op een diplomatieke manier hun rechten te krijgen. Zie bv Israel die elke keer met leugens de boel heeft verloochend. Sorry maar ik vertrouw de wereldleiders voor geen meter, laat ze de meerderheid van de wereldbevolking maar brainwashen maar ik weet wel beter.

24-12-2010, 17:45

Citaat door vishaakje:
Dat is jouw voorstelling van de wereld, ik ontken niet dat die dingen gebeuren ik geloof alleen niet dat het ''moslim terroristen'' zijn. Ik geloof dat het in naam van de vrijheidsstrijders wordt gedaan om hun naam te bevlekken.

Ik weet dat jij de media betrouwbaar acht.. maar stel je gewoon eens voor dat het allemaal een toneelstukje is - zoals veel zaken in deze wereld - om landen legitiem te kunnen bezetten. Nu staat de media, de politiek en eigenlijk alles zo' n beetje wat macht heeft achter die bezetter. Wat blijft er nog over? Hoe in godsnaam moeten die mensen voor zichzelf opkomen als alle machthebbers alle middelen die ze hebben gebruiken om hun doel te bereiken en inclusief de publieke opinie - lees volk volop gebrainwashed - voor zich hebben gewonnen. Er blijft niets anders over dan geweld. Want moslims hebben zoveel pogingen gedaan om op een diplomatieke manier hun rechten te krijgen. Zie bv Israel die elke keer met leugens de boel heeft verloochend. Sorry maar ik vertrouw de wereldleiders voor geen meter, laat ze de meerderheid van de wereldbevolking maar brainwashen maar ik weet wel beter.

Waarom geef je geen antwoord op mijn vraag:

"Kun jij mij uitleggen hoe je strijdt voor je land, door vrijwel dagelijks willekeurige mede moslims, burgers op te blazen?
Moeders die gewoon op de markt boodschappen aan het doen zijn voor hun gezin. Mannen die bij een bushalte staan te wachten om naar hun werk te gaan om hun gezin te onderhouden?"

Er worden niet dagelijks Amerikanen opgeblazen! Wel willekeurige mede burgers, moslims!

Laat je niets wijs maken door de propaganda van Al-Qaida!
Ze geven geen bal om de Irakezen!
Zij hebben een heel ander doel! Als ultra-orthodoxe terrreurgroep, willen zij koste wat kost voorkomen dat in een moslimland - in casu Irak - een goed werkende democratie zou ontstaan! Dat is een nachtmerrie voor hen.
Een democratie geeft het volk macht, geeft het volk vrijheden, dat willen deze ultra-orthodoxe moslims helemaal niet! Wat zij willen is overal in moslimlanden de islamitische dictatuur. Zoals je ziet in Iran en zag in Afghanistan onder de Taliban. Religieuze politie op straat. Is je haar wel geknipt volgens de koran? Is je kleding wel bedekkend genoeg? Is de man waar een moslima mee op straat loopt of staat te praten wel een familielid? Kortom waar heel weinig mag en alles moet! Waar tot op alle punten in het dagelijks van de mensen strikt is voorgeschreven wat men verplicht is om te doen.

Het is voor deze groep een nachtmerrie dat moslims zelf zouden mogen kiezen, of ze liberaal moslim zouden willen zijn of ultra-orthodox.

Dat is de reden voor het vrijwel dagelijk opblazen van willekeurige burgers. Chaos creeren, angst zoals terroristen altijd doen, om een maatschappij te ontwrichten!

24-12-2010, 17:48

Citaat door Rongo:
Inderdaad, deze papa gaat naar de hel.

Deze kamikaze-verzetsstrijdster wilde bezetters opblazen en daarbij haar leven geven.
Zeer nobel.

Je weet maar nooit! Misschien is God wel heel blij dat iemand heeft voorkomen dat die trut een aantal willekeurige burgers - zijn schepsels - de dood heeft ingejaagd.

Kijk maar goed naar de tv beelden van de aanslagen, willekeurige burgers op drukke openbare plekken, beslist geen bezettende militairen!

Misschien heeft God wel die vader als instrument gebruikt om dat te voorkomen.

25-12-2010, 17:48
http://arabnews.com/middleeast/article222348.ece

25-12-2010, 18:19

Citaat door Saida_21:
pollewopje, waarom zit jij nieuws te lezen op arabnews.com?

Die komt voor sommige hier meer waarheidsgetrouw over dan de Nederlandse kranten.zulk volk bedienen we op hun wenken.