Bekijk volle/desktop versie : Loveeeeeeeeeeee.



24-12-2010, 00:41
[ Word je stront ziek van, liefde dit en liefde dat. Stelletje hier en stelletje daar. Getverdurie..

Wake up, real love doesn't exist! ]


Daag.

24-12-2010, 00:43


Dat jij niet weet wat ware liefde is... betekent niet dat het niet bestaat... dat mensen de term liefde misbruiken en te pas en on te pas gebruiken... betekent niet dat ware liefde niet bestaat... als je God vreest dan zal je ware liefde treffen, hoe meer zondes verricht hoe meer "ware" liefde je van de duivel zal treffen.

24-12-2010, 00:43

Citaat door mvrtje-me:
[ Word je stront ziek van, liefde dit en liefde dat. Stelletje hier en stelletje daar. Getverdurie..

Wake up, real love doesn't exist! ]


Daag.


echte liefde bestaat wel. trouw met iemand en je ziet wel, geen haram relaties aangaan zina plegen

24-12-2010, 00:45

Citaat door Slaz:
Dat jij niet weet wat ware liefde is... betekent niet dat het niet bestaat... dat mensen de term liefde misbruiken en te pas en on te pas gebruiken... betekent niet dat ware liefde niet bestaat... als je God vreest dan zal je ware liefde treffen, hoe meer zondes verricht hoe meer "ware" liefde je van de duivel zal treffen.


Gelijk heb je.
Dank.


Citaat door redouan200:
echte liefde bestaat wel. trouw met iemand en je ziet wel, geen haram relaties aangaan zina plegen


Doe ik ook niet.

24-12-2010, 00:46



Citaat door mvrtje-me:
Gelijk heb je.
Dank.



Doe ik ook niet.


beter

24-12-2010, 00:48

Citaat door redouan200:
beter




24-12-2010, 00:57
Aaaagh hbibaaaa, real love does exist

24-12-2010, 01:19
liefde is prachtig alleen met de juiste persoon

24-12-2010, 11:46

Citaat door Bouayach_Inoe:
Aaaagh hbibaaaa, real love does exist


Ik gelooffdeeeee erin, maar nu niee meerr


Citaat door fuck-you:
liefde is prachtig alleen met de juiste persoon



De juiste personen zijn er niet meer!

24-12-2010, 12:03
Ik hoef die shit echt niet, Uiteindelijk je leert een persoon pas kennen wanneer je ermee samen woont dus ik wacht liever tot er een serieuze jongen men hand komt vragen & zijn liefde toont. Die shit van vriendjes/vriendinnetjes trekken op niets.

24-12-2010, 12:39

Citaat door AnversGirl_:
Ik hoef die shit echt niet, Uiteindelijk je leert een persoon pas kennen wanneer je ermee samen woont dus ik wacht liever tot er een serieuze jongen men hand komt vragen & zijn liefde toont. Die shit van vriendjes/vriendinnetjes trekken op niets.



Preciessssssssssssssssss!

Eindelijk iemand die mij snapt.