Bekijk volle/desktop versie : * Catering Arabia!



23-12-2010, 22:09
-

Citaat:
[I]Ik wil ze Incha'Aallah nemen.

Maar wil toch jullie meningen over hun weten.

[/I]

23-12-2010, 22:16


Ze zijn wel goed hoor! eten vind ik niet echt denderend lekker ofso. maar ze zijn wel netjes en beleefd op een enkele na, maarja die heb je overal!

24-12-2010, 13:29
Dankjjj ,,


Up-

24-12-2010, 13:51
vroeger waren ze PERFECT !

maar nu... pff de bruiloft van me nicht liepen ze de kantjes van af !

x te oude serveersters
x onbeleefd
x eten is niet heeerlijk maar wel oke ( vooral voor die prijs verwacht je natuurlijk wel wat )
x en ze doen vet gierig om drinken ! als je ze om drinken vraagt zeggen ze gewoon je moet wachten tot dat we weer rondje lopen

je kan afspraken van hier tot china maar ze hebben er toch geen omkijken naar !

suc 6 meid en dit zijn mijn ervaringen met hun heb ze al 4 keer meegemaakt. ik wil niet zeggen dat ze slecht zijn maar voor het geld wat je bij hun kwijt bent verwacht je wel top service en dat is vaak niet wat je er voor terug krijgt.

xx

24-12-2010, 13:55


Serieus ,, ?

Ik dachtt juist as ze zo duuur zijn, dan moete se wel goed zijn ,,, !

24-12-2010, 14:19
Met Arabia zit je altijd goed

24-12-2010, 15:18
Ik denk er ook aan om ze te nemen voor mijn bruiloft , maar als ik deze verhalen hoor dan denk ik hmmm

24-12-2010, 17:07
dat ze duur zijn hoeft niet te betekenen dat ze goed zijn.

24-12-2010, 18:36
Ze zijn echt goed meid.
Op de bruiloft van mijn zus ging alles goed met ze.

24-12-2010, 18:50

Citaat door fallosa:
dat ze duur zijn hoeft niet te betekenen dat ze goed zijn.


Wollahila.
Ze waren vroeger veel beter dan nu. Nu hebben zeg maar "naam" gemaakt, dus ze denken dat ze al binnen zijn en niet meer zoveel moeite hoeven te doen. Ze zijn belachelijk duur voor de service die ze nu bieden. Chagerijnige serveersters (soms) en zoals een lid hier zei; inderdaad erg gierig over de drank. Ze serveren alles zelf en houden de drank echt dicht tegen zich aan, alsof het van goud is. En als je weer een glas wilt krijg je eerst een vragenlijst en dan nog maar ff afwachten of je die 2 glas krijgt...