Bekijk volle/desktop versie : Wonen bij je schoonouders



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-12-2010, 19:04
Is er iemand die bij haar schoonouders woont hier? Hoe bevalt dat?

Zo niet, zou je dat doen bij je schoonouders wonen?

23-12-2010, 19:04


nope en zou het ook niet doen.

23-12-2010, 19:05
Nee persoonlijk zou ik het niet kunnen. Maar waarom zou je willen trouwen met een man die geen huis heeft?

23-12-2010, 19:07

Citaat door olily:
Nee persoonlijk zou ik het niet kunnen. Maar waarom zou je willen trouwen met een man die geen huis heeft?


Waarom zou je het niet kunnen?

Stel dat die ouders bij hem inwonen?

23-12-2010, 19:08


beetje afstand is goed voor de relatie.

23-12-2010, 19:11
ik zou dat wel kunnen als ik geen inwonende schoonbroers had
maar wel onder bepaalde voorwaarden en afspraken
-eigen privacy
-kamer alleen betreden met toestemming vooraf, dus ook al zijn we niet op onze kamer, wil toch niet dat iedereen in en uit loopt
-dat ik weg kan wanneer ik wil zonder gevraag van hoe en wat
-en de afspraak met mijn man, fijn we wonen met je ouders samen, maar ik ben nog steeds jouw vrouw en heb het recht om met jou ALLEEN te zijn

23-12-2010, 19:19
Nee, never nooit niet (althans inchallah niet...want je weet nooit wat god voor je in petto heeft) maar bij je schoonmoeder intrekken is indirect vragen om problemen. Een vriendin van mij is meteen na haar bruiloft ingetrokken bij haar schoonmoeder. En na 6 maanden is ze weer gillend naar huis gerend omdat de bemoeizuchtigheid van haar schoonzussen en het gebrek aan privacy haar bijna gek maakte. Nadat haar man een huisje had gevonden heeft ze het huwelijk weer een kans gegeven en het contact met schoonfamilie geleidelijk opgepakt. Nu ze alleen woont en haar schoonfamilie wekelijks een bezoekje brengt blijven ze beide geliefd!

23-12-2010, 19:19
Hello no

23-12-2010, 19:25
NEVER NOOIT!!!!

Yallah yallah datk daar 1x per weer naar toe ga, en als k ga ga k met lood in mij schoenen..
Zou m god niet weten hoe k het zou overleven met haar in 1 huis!

En trouwens Je trouwt om je EIGEN leven op te bouwen samen met de man van je dromen en niet samen met je man en een 3de vrouw dan kan je net zo goed thuis bij je moeder blijven!

23-12-2010, 19:27

Citaat door Umm-Uthmaan:
ik zou dat wel kunnen als ik geen inwonende schoonbroers had
maar wel onder bepaalde voorwaarden en afspraken
-eigen privacy
-kamer alleen betreden met toestemming vooraf, dus ook al zijn we niet op onze kamer, wil toch niet dat iedereen in en uit loopt
-dat ik weg kan wanneer ik wil zonder gevraag van hoe en wat
-en de afspraak met mijn man, fijn we wonen met je ouders samen, maar ik ben nog steeds jouw vrouw en heb het recht om met jou ALLEEN te zijn


Deze voorwaarden zijn mondeling wel haalbaar maar zullen never nooit in de praktijk werken.
- Je zal nooit compleet jezelf kunnen zijn.
- Je moet nu niet alleen verantwoording afleggen aan je man maar aan de hele bing bang family.
- And the biggest issue is toch de privacy. Met de huizen die je in Nl en belgie hebt zal je nooit echt alleen kunnen zijn met je man.

23-12-2010, 19:29
Ieuw hell no!

23-12-2010, 19:32
Nee, het liefst woon ik mijn eigen huis.

23-12-2010, 19:58


No!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23-12-2010, 20:03
Waarom zou ik zo dom genoeg zijn om bij mijn schoonouders te gaan wonen? Een man die nog niet eens notariskosten kan betalen,of een huur kan betalen is geen man die klaar is voor het huwelijk. Hij moet maar eerst gaan werken en sparen,iets te bieden hebben.

Tegenwoordig komen mannen zonder geld,zonder baan om de hand van een meisje vragen,schandalig vind ik dat. Hoe denkt hij dan zijn gezin te onderhouden? Heeft hij wel enig idee hoe duur het is om een huis te huren/kopen/inrichten en dit gecombineerd met trouwfeest.

23-12-2010, 20:13
Zoiets doe je alleen als het echt niet anders kan. Als je nog even kunt wachten met trouwen dan0zou ik. Dat zeker doen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7