Bekijk volle/desktop versie : Cadeau kraamverzorgster



Pagina's : [1] 2

23-12-2010, 18:37
Salaam dames,

Was aan het surfen op een Nlse forum voor zwangeren en las dat kraamvrouwen bijna altijd een cadeau geven aan hun kraamverzorgster op haar laatste dag.
Ik heb er twee gehad, maar heb geen van beide iets gegeven Stond er eerlijk gezegd ook niet bij stil.

Wie van jullie heeft er wel wat geven of is dat van plan?

23-12-2010, 19:26


Niemand zo te zien

23-12-2010, 19:46
ik heb wel de verloskundige en haar assistent een cadeautje gegeven, die waren zo aardig! maar de kraamverzorgster niets, eerlijk gezegd ben ik het vergeten maar heeft ze het ook niet verdient, want ze deed helemaal niets behalve kletsen en koekjes eten

ik zelf ben nl, wij zijn inderdaad gewend om iets te geven. maar ik ben blijd at ik haar niets gegeven heb. de vk en assistent hadden we een dove pakketje gegeven

23-12-2010, 20:07
De vk heb ik ook niets gegeven, die verdient het ook niet. Was een monster tijdens m'n bevalling.

Ja, ik las dat anderen het massaal deden...bij mij was het niet eens opgekomen. De eerste kraamverzorgster deed trouwens ook alleen maar kletsen en thee drinken, was wel heel aardig.

23-12-2010, 20:08


ik had 2 kraamverzorgsters.. 1tje was nog in opleiding..
kheb ze beide een doosje merci gegeven.. vond t raar om niets te geven.. en ze hebben me super goed geholpen!

23-12-2010, 20:47
Ik heb haar een bom als cadeau gegeven, zo leuk was ze.


Ik heb niemand iets gegeven, niet eens aan gedacht

23-12-2010, 21:42
Ik heb de vk een bos bloemen gegeven, maar de kraamverzorgster niets, voor zover ik mij kan herinneren, ik had er 2 en die laatste was eerder een blok aan mijn been dan een hulp.

24-12-2010, 13:36
Ik had dit keer een geweldige kraamhulp

ze kwam smorgens binnen en je hoefde haar niets te zeggen... ze zag zelf wat gedaan moest worden en deed het eigenlijk net zo als ik het doe.. en dan echt keuken, alles opruimen, afwassen, stofzuigen, om de dag dweilen.. badkamer en toilet.. slaapkamers stofzuigen.. was draaien, in de droger en gelijk wegvouwen... de strijk heeft ze ook gedaan

ook zorgde ze heel goed voor mij en de andere kinderen
mijn man vond dat ze ook heel veel deed... het was niet zo'n type waar je last van hebt dat ze in huis is

m'n dochters hebben tekeningen voor haar gemaakt en we hebben een bos bloemen voor haar gekocht

24-12-2010, 14:39
Mijn 1ste kraamverzorgster hebbe we een waardebon gegeven van een schoonheidssalon ze was echt zoo lief en deed alles !!

de 2de een geurtje
de 3de een bosje bloemen maar eigenlijk had ze die niet verdient ze deed mij eznoen was zo een kind van 19 nog in opleiding

24-12-2010, 14:42
:schaam:
Het is dus best gebruikelijk om je kraamverzorgster wat te geven. Weet ik dat voor de volgende keer

24-12-2010, 15:02
Ik schaam me dood nu, ik heb ook echt niks gegeven ! ahum op mijn lijstje
2 merci.

24-12-2010, 15:06

Citaat door Dreft1:
Salaam dames,

Was aan het surfen op een Nlse forum voor zwangeren en las dat kraamvrouwen bijna altijd een cadeau geven aan hun kraamverzorgster op haar laatste dag.
Ik heb er twee gehad, maar heb geen van beide iets gegeven Stond er eerlijk gezegd ook niet bij stil.

Wie van jullie heeft er wel wat geven of is dat van plan?



Wij hebben de kraamhulp merci gegeven en een tajine, ze zag mijn ma tajine maken en heeft het daarna ook geproefd en vond het heerlijk. Ik heb nog een aantal ongebruikte tajines, vandaar dat ik er een had gegeven.
Ik vond het leuk toen ze me een sms stuurde en vertelde hoe haar eerste tajine gesmaakt had

24-12-2010, 17:25


ik geef altijd een doosje chocolaatjes heb er eentje bij gehad die spaarde geboortekaartjes dus heb dr eentje bijgedaan voor haar heb altijd superkraamverzorgsters gehad jmmr dat ze na een week weer moeten gaan....

24-12-2010, 18:22
Ik had haar een bos bloemen en een doosje merci gegeven.

24-12-2010, 18:24
Ik ben volgens mij dan echt één van de weinige die het dan niet heeft gedaan.

Next time, inshallah.

Pagina's : [1] 2