Bekijk volle/desktop versie : Jullie jongens gaan zelf opzoek naar die goedkope dames & daarna gaan jullie klagen.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-12-2010, 17:56
Haha weet je wat ik merk , ik heb een paar meisjes in mn buurt eh , machallah ze zien er verzorgd uit , kleden zich niet lang maar ook niet net als die make-up doosjes van tegenwoordig.Geen make-up. lekker bezig met school & ze kennen schaamte , ze praten met een jonge echter alleen als het moet , gewoon kort om machallah zoals het hoort. maar wat ik zie geen enkel jonge doet bij hun het moeite om der nummer tekrijgen of even langs die ouders gaan

maar wanneer ik door de stad loop , en ik zie van die enge make-up doosjes zie je die jongens letterlijk hun hielen likken voor die ene lyca-nummer.


Nou ik zal jullie zeggen boys he , Jullie klagen wel dat jullie een tbarkelah meid willen maar als we diep in jullie hart zouden kijken dan zouden jullie dat niet willen.


[ kom niet zeggen dat ik heilig wil doen , want ik heb het niet over mezelf

23-12-2010, 17:58


Heb je een lyca-nummer??

23-12-2010, 18:00
wollah je hebt gesproken !!!!!

23-12-2010, 18:03
klopt eigelijk helemaal

23-12-2010, 18:04


klopt heelmaaaaaaaaaaaal

23-12-2010, 18:04

Citaat door Maroccia.DeLuXx:
wollah je hebt gesproken !!!!!


Citaat door sexyolifant:
klopt eigelijk helemaal





Kijk die sukkels die durfen nu niet te reageren

23-12-2010, 18:05
Gelijk heb je. Ik zie het ook.
Ze lopen alleen die meisjes achterna waarvan ze zeggen dat ze hun niet willen.

23-12-2010, 18:06

Citaat door Mother_Scarface:
klopt heelmaaaaaaaaaaaal


Citaat door Chickaas:
Gelijk heb je. Ik zie het ook.
Ze lopen alleen die meisjes achterna waarvan ze zeggen dat ze hun niet willen.



Sukkels die ze zijn.

23-12-2010, 18:06

Citaat door ArabiiertJ:



Kijk die sukkels die durfen nu niet te reageren


vraag me af waar ze blijven

23-12-2010, 18:09
Uhhu omgekeerde psychologie..

idioten

23-12-2010, 18:21
Ja indd, maar waarom denk je dat ze naar die mak-up doosjes gaan..omdat ze goedkoop zijn en makkelijk

23-12-2010, 18:31
Zoveel moeite hoeven ze voor die wijfen niet te doen hoor. Even aanspreken in de stad en nummers worden meteen uitgewisseld. Zulke jongens willen niks serieus beginnen, ze willen gewoon hun kwakje kwijt.

Als een jongen een meisje echt wil, dan doet hij zeker wel moeite voor haar.

23-12-2010, 18:35


TS, gelijk heb je. Kijk ook maar om je heen. De mannen met de grootste praatjes eindigen uiteindelijk met een goedkope make-up doos.

23-12-2010, 19:08

Citaat door ArabiiertJ:
Haha weet je wat ik merk , ik heb een paar meisjes in mn buurt eh , machallah ze zien er verzorgd uit , kleden zich niet lang maar ook niet net als die make-up doosjes van tegenwoordig.Geen make-up. lekker bezig met school & ze kennen schaamte , ze praten met een jonge echter alleen als het moet , gewoon kort om machallah zoals het hoort. maar wat ik zie geen enkel jonge doet bij hun het moeite om der nummer tekrijgen of even langs die ouders gaan

maar wanneer ik door de stad loop , en ik zie van die enge make-up doosjes zie je die jongens letterlijk hun hielen likken voor die ene lyca-nummer.


Nou ik zal jullie zeggen boys he , Jullie klagen wel dat jullie een tbarkelah meid willen maar als we diep in jullie hart zouden kijken dan zouden jullie dat niet willen.


[ kom niet zeggen dat ik heilig wil doen , want ik heb het niet over mezelf



je hebt meisjes waar je van wil genieten(heey gooi lyca 1 a 2 keer chillen in lounge sorry jullie vragen er zelf om), meestal duurt dit tot je een jaar of 24 bent volgends neem je serieuze meid waar je van houd en je leven mee wil delen

sluit topic

23-12-2010, 19:10

Citaat door ArabiiertJ:
Haha weet je wat ik merk , ik heb een paar meisjes in mn buurt eh , machallah ze zien er verzorgd uit , kleden zich niet lang maar ook niet net als die make-up doosjes van tegenwoordig.Geen make-up. lekker bezig met school & ze kennen schaamte , ze praten met een jonge echter alleen als het moet , gewoon kort om machallah zoals het hoort. maar wat ik zie geen enkel jonge doet bij hun het moeite om der nummer tekrijgen of even langs die ouders gaan

maar wanneer ik door de stad loop , en ik zie van die enge make-up doosjes zie je die jongens letterlijk hun hielen likken voor die ene lyca-nummer.


Nou ik zal jullie zeggen boys he , Jullie klagen wel dat jullie een tbarkelah meid willen maar als we diep in jullie hart zouden kijken dan zouden jullie dat niet willen.


[ kom niet zeggen dat ik heilig wil doen , want ik heb het niet over mezelf



Klopt idd

Meeste komen met stoere praatjes en geven het in eerste instantie niet toe, maar de meeste jongens/mannen willen toch wel een sexy aantrekkelijke meid.... soms wetende dat ze niet de eerste zijn of de laatste zullen wezen maar dat nemen ze dan blijkbaar voor lief

Pagina's : [1] 2 3 4 5