Bekijk volle/desktop versie : Help je zuster in nood



Pagina's : [1] 2

23-12-2010, 14:37
Heeft er iemand een profielwerkstukje geschiedenis voor mij?

ASJEBLIEFTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.

24-12-2010, 14:51


Asjeblieft .

24-12-2010, 20:56
Waarom maak je er zelf geen?
Pfff wil je punten, moet je ze verdienen door er zelf voor te zweten vind ik.
En dat gaat niet door lekker te niksen en de avond ervoor een hulpoproep op m.nl te plaatsen en dan te smeken van 'help je ZUSTER'
Ik schat je tussen 15 en 17j, vanwege het feit dat je zoiets durft plaatsen. Moest je ouder zijn, ik zou me diep schamen, dat jij het nut van school en studie nog niet kent.

24-12-2010, 22:32

Citaat door Sarouchee:
Waarom maak je er zelf geen?
Pfff wil je punten, moet je ze verdienen door er zelf voor te zweten vind ik.
En dat gaat niet door lekker te niksen en de avond ervoor een hulpoproep op m.nl te plaatsen en dan te smeken van 'help je ZUSTER'
Ik schat je tussen 15 en 17j, vanwege het feit dat je zoiets durft plaatsen. Moest je ouder zijn, ik zou me diep schamen, dat jij het nut van school en studie nog niet kent.


Is er wat?

Bemoei je eens met je eigen zaken . Wil je niet helpen, verdoe je tijd dan niet.

24-12-2010, 22:50


Ze heeft gelijk.

Flans zelf iets in elkaar ipv. je tijd te verdoen op m.nl

Met wat doorwerken heb je in 2 dagen een profielwerkstuk afgemaakt.

24-12-2010, 22:54

Citaat door APPIE_MOCROO:
Ze heeft gelijk.

Flans zelf iets in elkaar ipv. je tijd te verdoen op m.nl

Met wat doorwerken heb je in 2 dagen een profielwerkstuk afgemaakt.


Ik vroeg jullie niet om jullie advies. Ik vroeg om een profielwerkstuk die af is. Klaar. Heb je die niet, of wil je die niet geven? Oke, ook goed.

Aan zulke reacties heb ik niets.

25-12-2010, 13:48

Citaat door Tabekoyt:
Is er wat?

Bemoei je eens met je eigen zaken . Wil je niet helpen, verdoe je tijd dan niet.


Dat noem ik niet helpen, dat wat jij PROBEERT is 'profiteren'. Ik vond het zeker de moeite om te reageren, maar dan in negatieve zin. En wie ben jij om mij daarvan te weerhouden? Juist, NOBODY

25-12-2010, 14:45
.... Toch ook maar even iets posten.... Een profielwerkstuk is het bewijs dat je begrepen hebt waar leren (en uiteindelijk studeren) om gaat. Als je niet zelf in staat bent dit te doen (of niet de motivatie hebt) vraag ik me af waarom je je überhaupt wil slagen. Veel van de dingen die je in een vervolgopleiding moet doen zijn veel omvangrijker dan een profielwerkstuk. Zie het maar als een oefening daarvoor.
En als je voor die oefening kennis of raad nodig hebt, kun je bij mensen aankloppen (zoals dit forum); mensen zijn wat dat betreft verrassend hulpvaardig. Maar dan moet je wel laten zien dat je er zelf ook moeite in wil steken. Dit kun je allereerst doen door een onderwerp te kiezen....

25-12-2010, 16:32

Citaat door Sarouchee:
Dat noem ik niet helpen, dat wat jij PROBEERT is 'profiteren'. Ik vond het zeker de moeite om te reageren, maar dan in negatieve zin. En wie ben jij om mij daarvan te weerhouden? Juist, NOBODY


Tomato, tomahto. Het kan me geen reet schelen wollah .

Citaat door belbeat:
.... Toch ook maar even iets posten.... Een profielwerkstuk is het bewijs dat je begrepen hebt waar leren (en uiteindelijk studeren) om gaat. Als je niet zelf in staat bent dit te doen (of niet de motivatie hebt) vraag ik me af waarom je je überhaupt wil slagen. Veel van de dingen die je in een vervolgopleiding moet doen zijn veel omvangrijker dan een profielwerkstuk. Zie het maar als een oefening daarvoor.
En als je voor die oefening kennis of raad nodig hebt, kun je bij mensen aankloppen (zoals dit forum); mensen zijn wat dat betreft verrassend hulpvaardig. Maar dan moet je wel laten zien dat je er zelf ook moeite in wil steken. Dit kun je allereerst doen door een onderwerp te kiezen....


Blabla, wat zijn jullie raar hier zeg . Te geïntegreerd jullie.

Ik kan mijn profielwerkstuk zeker zelf maken, als ik dat niet kon zat ik nu niet in mijn examenklas. Ik heb geen zin, punt. En ik zeg het maar nog een x, willen jullie niet helpen, of mij laten profiteren, doe dan geen moeite met deze nutteloze reacties.

25-12-2010, 16:39

Citaat door Tabekoyt:
Tomato, tomahto. Het kan me geen reet schelen wollah .


Blabla, wat zijn jullie raar hier zeg . Te geïntegreerd jullie.

Ik kan mijn profielwerkstuk zeker zelf maken, als ik dat niet kon zat ik nu niet in mijn examenklas. Ik heb geen zin, punt. En ik zeg het maar nog een x, willen jullie niet helpen, of mij laten profiteren, doe dan geen moeite met deze nutteloze reacties.



Zie je?! Door types zoals jij worden Marokkanen als luieriken en incompetente mensen beschouwd. Dat terwijl er wel hardwerkende mensen/ leerlingen zijn, die optimaal hun best doen om dat beeld wat te laten vervagen bij Belgen/Hollanders.
TYpes als jij verzieken onze generatie en gemeenschap.

25-12-2010, 16:40
En damn, ik hoop zo hard dat je niet op een ezel stuit die jou z'n werkstuk geeft

25-12-2010, 16:42

Citaat door APPIE_MOCROO:
Ze heeft gelijk.

Flans zelf iets in elkaar ipv. je tijd te verdoen op m.nl

Met wat doorwerken heb je in 2 dagen een profielwerkstuk afgemaakt.


Het ergste van al is dat ze dan pissed off is... Kids van tegenwoordig =p

25-12-2010, 16:48


Ik ga er niet teveel woorden meer aan vuil maken

Oja bij deze; Alle werkstukken worden ingevoerd in een programma als Ephorus. (Plagiaatcheck)

Jouw stuk mag 10 a 15% max overeenkomen met andere stukken dacht ik.

Dan moet je alsnog 85% zelf veranderen

Veel succes, met deze attitude kom je er sowieso niet

25-12-2010, 16:55

Citaat door Sarouchee:
Zie je?! Door types zoals jij worden Marokkanen als luieriken en incompetente mensen beschouwd. Dat terwijl er wel hardwerkende mensen/ leerlingen zijn, die optimaal hun best doen om dat beeld wat te laten vervagen bij Belgen/Hollanders.
TYpes als jij verzieken onze generatie en gemeenschap.


Boeiend? Het kan me nogmaals geen ene reet schelen.

Citaat door Sarouchee:
En damn, ik hoop zo hard dat je niet op een ezel stuit die jou z'n werkstuk geeft


Ini amien.

Citaat door Sarouchee:
Het ergste van al is dat ze dan pissed off is... Kids van tegenwoordig =p


Grote meid, ga es koken.



Citaat door APPIE_MOCROO:
Ik ga er niet teveel woorden meer aan vuil maken

Oja bij deze; Alle werkstukken worden ingevoerd in een programma als Ephorus. (Plagiaatcheck)

Jouw stuk mag 10 a 15% max overeenkomen met andere stukken dacht ik.

Dan moet je alsnog 85% zelf veranderen

Veel succes, met deze attitude kom je er sowieso niet
Dat weet ik allemaal .

Wat een gierige mensen hier, echt gek. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Ik kom heel ver, wacht maar af .

25-12-2010, 23:17
Up, het liefst over Che Guevara, maar andere onderwerpen zijn ook goed ter vergelijking .

Pagina's : [1] 2