Bekijk volle/desktop versie : Elhamdaoui is echt een awayagher



Pagina's : [1] 2

23-12-2010, 13:26
lekker bijdehand en koppig!

gelijk heeft ie!

een club topscorer hoor je met respect te behandelen! niet passeren en daarna geen basisplaats verzekeren! zo verziek je alleen de boel en vraag je om problemen!

Kijk maar naar tevez en eto'ó em ronaldinho! geen respect? bedreigen met vertrek KLAAAR

hetzelfde geldt voor messi en C.ronalda! geen respect binnen de club dan maar vertrekken

23-12-2010, 13:42


el hamdaoui , eto, ronaldo??? yek lebes?

23-12-2010, 13:43

Citaat door Camulet:
el hamdaoui , eto, ronaldo??? yek lebes?

ik geef je voorbeeld van het niet geven van respect!

23-12-2010, 13:48
hij had nooit naar die club moeten gaan past niet bij die cultuur (adammers zijn rare mensen)

23-12-2010, 13:52



Citaat door Shaffar:
hij had nooit naar die club moeten gaan past niet bij die cultuur (adammers zijn rare mensen)

ewa topclubs shoppen graag bij ajax! ajax staat bekend om goede spelers leveren, elhamdaoui dacht vast wel via ajax kom ik aan de top! nu hij niet zeker is van basisplaats, denkt alweer ik kwam hier om aan de top te komen, als ze zo gaan doen met me! dan doe ik ook dit


groot gelijk heeft tie
ik hoop dat Jol hem meeneemt naar wolfsborg, of sevilla had al interesse in hem, ik hoop dat hij zen contact afkoopt bij ajax en naar sevilla verkassen

23-12-2010, 14:04

Citaat door wetenschapperr_:
ik geef je voorbeeld van het niet geven van respect!



ow scho. iwa ik vind dat hij gewoon op de bank plaats had moeten nemen en opgegeven moment gaat het publiek vanzelf om hem scanderen.

23-12-2010, 14:06

Citaat door Camulet:
ow scho. iwa ik vind dat hij gewoon op de bank plaats had moeten nemen en opgegeven moment gaat het publiek vanzelf om hem scanderen.

Nee Gast, frank de h0er zei dat elhamdaoui niet geschikt is voor de punt positie! en dat hij het op de flanken moet bewijzen en daarmee moet hij met suarez concurreren! elhamdaoui dacht! oke geen basisplaats en plus ik moet concurreren met suarez op de flanken mooi niet

23-12-2010, 14:09

Citaat door wetenschapperr_:
Nee Gast, frank de h0er zei dat elhamdaoui niet geschikt is voor de punt positie! en dat hij het op de flanken moet bewijzen en daarmee moet hij met suarez concurreren! elhamdaoui dacht! oke geen basisplaats en plus ik moet concurreren met suarez op de flanken mooi niet



dan nog plaats nemen op de bank.

23-12-2010, 14:11

Citaat door Camulet:
dan nog plaats nemen op de bank.

alleen anita en aras ozbiliz zijn geschikt voor de bank

elhamdaoui is een top spits dat valt niet te ontkennen!

jij gaat je messi toch niet op de bank zetten

23-12-2010, 14:18

Citaat door wetenschapperr_:
alleen anita en aras ozbiliz zijn geschikt voor de bank

elhamdaoui is een top spits dat valt niet te ontkennen!

jij gaat je messi toch niet op de bank zetten



echte ajax voetbal is op de flanken en een spits met de rug naar het doel. dat is het beleid die nu cruijff terug wil hebben en daar hebben ze zelfs de trainer voor weg gestuurd. daar kan de boer niks aandoen. zwaar in protest gaan helpt niet maar in goed gesprek duidelijk maken dat je 26 bent en beste tijd van carriere hebt en dus wil voetballen. een ander club staat zo voor de deur.

23-12-2010, 14:20

Citaat door Camulet:
echte ajax voetbal is op de flanken en een spits met de rug naar het doel. dat is het beleid die nu cruijff terug wil hebben en daar hebben ze zelfs de trainer voor weg gestuurd. daar kan de boer niks aandoen. zwaar in protest gaan helpt niet maar in goed gesprek duidelijk maken dat je 26 bent en beste tijd van carriere hebt en dus wil voetballen. een ander club staat zo voor de deur.

het beste is gwn vertrekken! en elhamdaoui is een rotterdammer en een marokkaan! 2 redenen om ajax te haten

joden en viand

23-12-2010, 14:23
Ze wisten wat voor type elhamdaoui was (geen echte diepe spits). Dan moet je hem ook niet kopen PUNT. Gewoon fout geweest van ajax.

Ik zou ook gek gereageerd hebben als ik opeens van baste basisspeler en topscoorder naar bankzitter ga en moet concurreren voor een hele andere positie dan waarvoor ik werd gehaald. De manier waarop hij het aanpakt is misschien niet de beste maar ik begrijp echt wel waar hij vandaan komt.

23-12-2010, 14:28



Citaat door Shaffar:
Ze wisten wat voor type elhamdaoui was (geen echte diepe spits). Dan moet je hem ook niet kopen PUNT. Gewoon fout geweest van ajax.

Ik zou ook gek gereageerd hebben als ik opeens van baste basisspeler en topscoorder naar bankzitter ga en moet concurreren voor een hele andere positie dan waarvoor ik werd gehaald. De manier waarop hij het aanpakt is misschien niet de beste maar ik begrijp echt wel waar hij vandaan komt.

precies zo bedoelde ik het ook!

en zowiezo al speelt hij beter als suarez! ajax laat suarez echt niet banken! elhamdaoui heeft het al zoiets gedacht! hmmm ze willen me naaien? ewa wollah ma ik kom opdagen

23-12-2010, 14:30
Jol heeft hem gekocht. die heeft ander visie

23-12-2010, 14:38
yeh mening heb jij weer

Pagina's : [1] 2