Bekijk volle/desktop versie : Stel dat je een leuk meisje leer kennen en je vraagt naar haar verleden.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

23-12-2010, 01:32
Je leer een leuk meisje kennen en op een gegeven moment ben je benieuwd naar haar verleden. Wanneer je er over begint wilt ze daarop niet antwoorden.

Ze reageert als volg: "Mijn verleden is tussen Allah en ik. Islamitisch gezien hoef ik jou niks te verantwoorden. Je leert me kennen zoals ik nu ben, het verleden doet er niet toe." en ze gaat maar door blablablablablablabla en blijft dat soort onzin uitkramen.

Kan jij hiermee vrede hebben?

23-12-2010, 01:34


beetje verdacht he


gelukkig hoef ik niet te trouwen met een marokkaans meisje

23-12-2010, 01:34
Is dit ook gericht op de dames? Maar dan in geval van het ander geslacht?

23-12-2010, 01:34
Als vrouw wel. Maar mannen moeten natuurlijk weer overdrijven.

23-12-2010, 01:35


Vrouwen mogen uiteraard ook reageren.

23-12-2010, 01:36
Ik was net met een meisje, ze noemde mij een typische utrechter. Dat vertelt al dat zij meerdere utrechters heeft gedate, kon mij niks schelen. Heb niks gevraagd, ze zal ongetwijfeld een verleden hebben maar het kan me niks schelen. Moet ik hulp zoeken denk je?

23-12-2010, 01:37

Citaat door Kosmonaut:
Ik was net met een meisje, ze noemde mij een typische utrechter. Dat vertelt al dat zij meerdere utrechters heeft gedate, kon mij niks schelen. Heb niks gevraagd, ze zal ongetwijfeld een verleden hebben maar het kan me niks schelen. Moet ik hulp zoeken denk je?


Je gevoel zag haar gelijk als troep, omdat je haar alleen maar wilt pompen boeide je het niet.

23-12-2010, 01:37

Citaat door Kosmonaut:
Ik was net met een meisje, ze noemde mij een typische utrechter. Dat vertelt al dat zij meerdere utrechters heeft gedate, kon mij niks schelen. Heb niks gevraagd, ze zal ongetwijfeld een verleden hebben maar het kan me niks schelen. Moet ik hulp zoeken denk je?



inspector Columbo

zo, jij bent slim!

23-12-2010, 01:38

Citaat door ElPresidente:
Je leer een leuk meisje kennen en op een gegeven moment ben je benieuwd naar haar verleden. Wanneer je er over begint wilt ze daarop niet antwoorden.

Ze reageert als volg: "Mijn verleden is tussen Allah en ik. Islamitisch gezien hoef ik jou niks te verantwoorden. Je leert me kennen zoals ik nu ben, het verleden doet er niet toe." en ze gaat maar door blablablablablablabla en blijft dat soort onzin uitkramen.

Kan jij hiermee vrede hebben?


Ik weet niet, misschien is ze wel echt veranderd en heeft ze daar oprecht spijt van , of misschien helemaal niet!

23-12-2010, 01:38
Als ik trouw met een man moet ik alles weten. Zo simpel ligt het.

Ik vertel hem alles, hij mij. Eerlijk spel. Het huwelijk is gebaseerd op liefde, eerlijkheid en vooral vertrouwen. Als je diens verleden niet accepteert? Game over.

23-12-2010, 01:41

Citaat door ElPresidente:
Je gevoel zag haar gelijk als troep, omdat je haar alleen maar wilt pompen boeide je het niet.
Haha, hoor deze, ik zou mezelf eerst hebben uitgelachen: Ze is lief.

Ben tevreden man, al komt een mattie zo met 'kheb dr geprikt'. Er is een jongen hier in de buurt, zijn verloofde hebben 3 4 vrienden van hem gebald. Misschien word ik hem. Iemand, stop mij.

23-12-2010, 01:43
Is het werkelijk zo triest gesteld met Marokkanen.. wat een crap hier.

23-12-2010, 01:47


Ik heb Tangaouia nog nooit wat zinnigs zien typen. Ze gebruikt altijd cliches. Misschien is ze voorgeprogrammeerd door marokko.nl zodat het forum actief lijkt.

23-12-2010, 01:50
Dat kan best dat jij dat vind. Maar wollah deze topic vind ik om te huilen inclusief de reacties.

23-12-2010, 01:50
ze heeft gelijk die meid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7