Bekijk volle/desktop versie : Zelfbehoud &liefde.



Pagina's : [1] 2 3

22-12-2010, 23:52
Alleen sterke mensen overleven van alles en nog wat en soms heb je instrumenten die je gebruiken kunt in de naam van survival.
Soms is het wel zo dat men angst(faalangst, afwijzingangst,etc) als reden ziet om zich van liefde te distantiëren maar alleen omdat het tegenovergestelde geldt..hoe sterk is men eigenlijk en waarom is het voor iedereen makkelijker om uit trots, koppigheid, angst,etc te handelen dan gewoon alles los te laten, want als je er dan ongedeerd uit komt, dan ben je toch pas echt een overlever?

22-12-2010, 23:58


daarom weet ik dus dat ik een schijterd ben, ben bang dat wanneer het erop aankomt ik de benen neem wat betreft liefde dat bedoel je toch?, maar aan de andere kant zie ik ook veel die er geen probleem mee hebben.

23-12-2010, 00:04

Citaat door Raindrops.:
Je hebt het nodig tijdens het survivalen.

Angst?

Citaat door Fatiine:
daarom weet ik dus dat ik een schijterd ben, ben bang dat wanneer het erop aankomt ik de benen neem wat betreft liefde dat bedoel je toch?, maar aan de andere kant zie ik ook veel die er geen probleem mee hebben.


Ja, dacht laat ik eens een rubriek-gerelateerde topic openen.
Waarom ben jij een schijterd? Welke instrumenten gebruik jij?

23-12-2010, 00:04
Iedereen overleeft, alleen is het voor de één moeiljker dan voor de ander.

23-12-2010, 00:06



Citaat door Chi-Chi:
Iedereen overleeft, alleen is het voor de één moeiljker dan voor de ander.


Er zijn ook mensen die zich er voor afsluiten, er niet open voor staan maybe en zoveel mogelijk liefde of alles wat er op lijkt proberen uit te sluiten. Dat is een beetje overleven,voor je überhaupt wat hebt meegemaakt of wat het ook mag zijn..

Ben jij een angsthaas of durf je het aan?

23-12-2010, 00:10

Citaat door Momo_F:
Er zijn ook mensen die zich er voor afsluiten, er niet open voor staan maybe en zoveel mogelijk liefde of alles wat er op lijkt proberen uit te sluiten. Dat is een beetje overleven,voor je überhaupt wat hebt meegemaakt of wat het ook mag zijn..

Ben jij een angsthaas of durf je het aan?


Je blijft een overlever. Vallen en opstaan, wil je blijven liggen? Pech, maar je zult moeten doorgaan of je het nu wilt of niet.


Ik, een angsthaas. Het verre daarvan, durver.

23-12-2010, 00:15
Ik vond het heel moeilijk lezen en ben misschien te dom om het te begrijpen, de hele boodschap ging langs mij. Volgens mij is het iets met angst om teleurstelling ofzo. Ik kan zeggen: dont give a fok. Doe wat je wil en ga voor wat je wil, met bijbehorende kansen van falen. Als jij toegeeft aan angsten doe je uiteindelijk niks.

Dit is als ik iets heb begrepen van de boodschap, anders was dit gewoon weer zo een schot in de mist.

23-12-2010, 00:15

Citaat door Momo_F:
Angst?


Ja, dacht laat ik eens een rubriek-gerelateerde topic openen.
Waarom ben jij een schijterd? Welke instrumenten gebruik jij?

ik d8 vroeger altyd dat ik best sterk was maar dat blykt dus niet omdat ik iedere keer als een angsthaas wegren zeg maar
eerst ging het onbewust nog steeds misschien maar nu herken ik de patroon :P drm weet ik gewoon schijterd to the bone.
wat bedoel je precies met instrumenten.

23-12-2010, 00:19

Citaat door Chi-Chi:
Je blijft een overlever. Vallen en opstaan, wil je blijven liggen? Pech, maar je zult moeten doorgaan of je het nu wilt of niet.


Ik, een angsthaas. Het verre daarvan, durver.


Tuurlijk, ik denk dat het enig verschil is, dat je je of afschermt en wellicht afvraagt of het wel zo een goede keuze is geweest of je neemt het risico en je eindigt met een cliché-achtig gebroken hart..

Rain: uncalled for..het zou betekenen dat ik mezelf onderschat, maar ik ben sterk! xduwt wat spinazie door er keelx

23-12-2010, 00:21

Citaat door Momo_F:
Tuurlijk, ik denk dat het enig verschil is, dat je je of afschermt en wellicht afvraagt of het wel zo een goede keuze is geweest of je neemt het risico en je eindigt met een cliché-achtig gebroken hart..

Rain: uncalled for..het zou betekenen dat ik mezelf onderschat, maar ik ben sterk! xduwt wat spinazie door er keelx


Ik begrijp je.

23-12-2010, 00:26

Citaat door Kosmonaut:
Ik vond het heel moeilijk lezen en ben misschien te dom om het te begrijpen, de hele boodschap ging langs mij. Volgens mij is het iets met angst om teleurstelling ofzo. Ik kan zeggen: dont give a fok. Doe wat je wil en ga voor wat je wil, met bijbehorende kansen van falen. Als jij toegeeft aan angsten doe je uiteindelijk niks.

Dit is als ik iets heb begrepen van de boodschap, anders was dit gewoon weer zo een schot in de mist.


Nee, ben vaak een beetje vreemd in het in elkaar zetten van verhaaltjes. Het is meer een vraag aan mijn publiek today maar het heeft er wel deels mee te maken.
Het punt is dat mensen zichzelf verbergen achter hordes aan emoties en eigenschappen uit angst. Mensen die er vaak composed uitzien zijn degene die vaak als sterk gezien worden maar dat is toch raar, je bent pas sterk als je het gewoon laat gaan en de risico's neemt en ook als je een klap incasseert, dat je die dan overleeft en dan weer doorgaat met leven..
Ik hoop dat het wat duidelijker is.
Aan jou de vraag, ben je een angsthaas of een daredevil in de liefde?

Citaat door Fatiine:
ik d8 vroeger altyd dat ik best sterk was maar dat blykt dus niet omdat ik iedere keer als een angsthaas wegren zeg maar
eerst ging het onbewust nog steeds misschien maar nu herken ik de patroon :P drm weet ik gewoon schijterd to the bone.
wat bedoel je precies met instrumenten.


Instrumenten: alles wat je inzet om je scared you van de liefde te weerhouden.

Hoe komt dat? Vindt je niet dat je jezelf benadeeld? Wellicht ben je wel sterk maar doe je jezelf onrecht aan door te denken dat je zwak bent

23-12-2010, 00:31

Citaat door Momo_F:
Nee, ben vaak een beetje vreemd in het in elkaar zetten van verhaaltjes. Het is meer een vraag aan mijn publiek today maar het heeft er wel deels mee te maken.
Het punt is dat mensen zichzelf verbergen achter hordes aan emoties en eigenschappen uit angst. Mensen die er vaak composed uitzien zijn degene die vaak als sterk gezien worden maar dat is toch raar, je bent pas sterk als je het gewoon laat gaan en de risico's neemt en ook als je een klap incasseert, dat je die dan overleeft en dan weer doorgaat met leven..
Ik hoop dat het wat duidelijker is.
Aan jou de vraag, ben je een angsthaas of een daredevil in de liefde?


Instrumenten: alles wat je inzet om je scared you van de liefde te weerhouden.

Hoe komt dat? Vindt je niet dat je jezelf benadeeld? Wellicht ben je wel sterk maar doe je jezelf onrecht aan door te denken dat je zwak bent
Haha, ik denk niet veel na. Ben allang gestopt met dat. Als ik iets wil dan ga ik voor die shit.

23-12-2010, 00:32



Citaat door Chi-Chi:
Ik begrijp je.


Okido.
Goed van je dat je durft.

23-12-2010, 00:34

Citaat door Kosmonaut:
Haha, ik denk niet veel na. Ben allang gestopt met dat. Als ik iets wil dan ga ik voor die shit.


Ja, niet nadenken maakt dat makkelijk

23-12-2010, 00:45

Citaat door Momo_F:
Okido.
Goed van je dat je durft.


Durf jij of eerder een angsthaasje

Pagina's : [1] 2 3