Bekijk volle/desktop versie : Dit is pas humor in een relatie :lol:!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

22-12-2010, 23:44
Nummer 1:


Nummer 2:


Nummer 3:


Nummer 4:


Nummer 5:


Nummer 6:



Nummer 7:



Nummer 8:


Nummer 9:


Nummer 10:
http://www.youtube.com/watch?v=UuMOJiYSAHw&hd=1


Ge-wel-dig!!

xplaats ook leuke als jullie die hebben!

22-12-2010, 23:48


Vind het niet grappig.

22-12-2010, 23:51

Citaat door __Nora__:
Vind het niet grappig.


Dan ben je wel eruuug humorloos .
Gelukkig heb ik wel humor, en kan ik er wel om lachen!
Thank God, !!

22-12-2010, 23:53

Citaat door Gwoon_ik:

Die is goeddd!

22-12-2010, 23:59



Citaat door Gwoon_ik:

deze is leukk!!

Humor moet zeker niet ontbreken in een relatie/huwelijk!

22-12-2010, 23:59

Citaat door Gwoon_ik:
Dan ben je wel eruuug humorloos .
Gelukkig heb ik wel humor, en kan ik er wel om lachen!
Thank God, !!



Ehm, niet iedereen heeft dezelfde humor.

Ik vind dit gewoon een beetje onderbroekenlol, hierbij komt dat je met sommige van deze 'grapjes' iemand serieus kunt beschadigen. Zo ken ik een meisje die enorm bang is voor slangen, haar man legde voor de grap een slang neer toen zij binnenkwam. Van de schrik kreeg ze een hartstilstand en het zal nooit meer helemaal goedkomen met haar.

Grappig he.

23-12-2010, 00:08

Citaat door XxTashelhietxX:
deze is leukk!!

Humor moet zeker niet ontbreken in een relatie/huwelijk!
Zo echt!! Sommige mensen trouwen, en denken klaar het leven moet alleeen maar serieus zijn.. Nou mooi niet!!


Citaat door __Nora__:
Ehm, niet iedereen heeft dezelfde humor.

Ik vind dit gewoon een beetje onderbroekenlol, hierbij komt dat je met sommige van deze 'grapjes' iemand serieus kunt beschadigen. Zo ken ik een meisje die enorm bang is voor slangen, haar man legde voor de grap een slang neer toen zij binnenkwam. Van de schrik kreeg ze een hartstilstand en het zal nooit meer helemaal goedkomen met haar.

Grappig he.
Lullig om de man in kwestie de schuld te geven voor iets wat Allah al voor haar had vast gelegd toen ze werd geboren..
Alles is van Allah en gebeurd met een reden, Die man bedoelde het goed.



Citaat door Straffer:
hahahha ga helemaaaaaaaaaal stuk

Goeie he, jammer dat de meeste Marokkanen (niet allemaal) dit niet kunnen waarderen !!

23-12-2010, 00:12

Citaat door Gwoon_ik:
Lullig om de man in kwestie de schuld te geven voor iets wat Allah al voor haar had vast gelegd toen ze werd geboren..
Alles is van Allah en gebeurd met een reden, Die man bedoelde het goed.


Ik heb niet gezegd dat het zijn schuld is, het is niemands' schuld. Feit is wel dat zij hierdoor een hartstilstand heeft gekregen...dus het hoeft niet zo onschuldig te zijn.

Daarbij vind ik een relatie/huwelijk ook erg zwak wanneer je moet uitwijken naar dit soort onzinnige zaken om te lachen...dit heb ik gelukkig nooit gehad. Heb altijd ENORM kunnen lachen met hem, maar dit soort zaken waren niet nodig. Humor op een wat hoger niveau, zegmaar.

Maar nogmaals: iedereen heeft andere humor...gelukkig maar!

23-12-2010, 00:19

Citaat door __Nora__:
Ik heb niet gezegd dat het zijn schuld is, het is niemands' schuld. Feit is wel dat zij hierdoor een hartstilstand heeft gekregen...dus het hoeft niet zo onschuldig te zijn.

Daarbij vind ik een relatie/huwelijk ook erg zwak wanneer je moet uitwijken naar dit soort onzinnige zaken om te lachen...dit heb ik gelukkig nooit gehad. Heb altijd ENORM kunnen lachen met hem, maar dit soort zaken waren niet nodig. Humor op een wat hoger niveau, zegmaar.

Maar nogmaals: iedereen heeft andere humor...gelukkig maar!



Feit is dat zij die hartstilstand heeft moeten krijgen.. Dus als hij haar niet had laten schrikken dan had ze die hartstilstand waarschijnlijk ook gehad.. Mensen krijgen ook gewoon zomaar zonder enige aanleiding een hartstilstand, daar hoef je niet perse voor te schrikken of wat dan ook. Makatieb.. (daar geloof ik heilig in)

Ik vind zulke humor in een relatie helemaal niet niet zwak of iets, ik vind het juist leuk.T is niet zo dat je dagelijks met zulke streken moet komen, want dan is het indd niet meer leuk en erg afgezaagd. Maar gewoon op zn tijd geheel onverwachts..

I luv it!!

Maar indd, iedereen heeft zo haar/zijn eigen humor, Gelukkig maar!!

23-12-2010, 00:45
hahahahaha 3 en 5

23-12-2010, 00:49
Zo grappig

23-12-2010, 01:11
Hij blijft er nog redelijk cool onder. Ik zou echt hysterisch doen.

23-12-2010, 01:20


~~!!!! Ik heb me rot gelachen om 3 en 5!!!!

23-12-2010, 01:33
ik vind nummer 3 geweldig hahahah

23-12-2010, 01:42

Citaat door streetsusa:
~~!!!! Ik heb me rot gelachen om 3 en 5!!!!
Gelukkig nog mensen met humor!!
!


Citaat door Achraf_:
ik vind nummer 3 geweldig hahahah

Ja he!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8