Bekijk volle/desktop versie : ik hou van hem, maar ik weet dat ons liefde onmogelijk is



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

22-12-2010, 22:48
voor ik wil beginnen hou jullie haat reactie voor jullie zelf

oke ik ben echt hopeloos verliefd op mijn ex ik hou echt heel veel van hem, ons liefde is onmoglelijk. omdat hij een neger is maar ik hou echt ziels veel van hem en hij ook van mij. de laatste tijd belt/ sms me zo vaak.ik kan hem onmogelijk negeren. hij zegt dat hij me mist en dat hij nog gevoelens heeft voor me. ik weet echt niet wat ik moet doen? ik wil hem en mezelf niet kwetsen

heeft iemand advies damens graag

22-12-2010, 22:51


Hmm.. what can i say..

22-12-2010, 22:53
idd lastige situatie, heb je al geprobeerd om wat afstand te nemen? of lukt dat ook niet?

Want meid het is allemaal niet zo simpel, als je moslima bent moet je uiteraard rekening houden met de voorwaarde van het geloof over dit onderwerp.


Gair Inshallah

22-12-2010, 22:54
ik weet het ook niet. ik weet dat ik enorm veel van hem hou en dat ons liefde onmogelijk is probeer is ik wil hem graag horen en zien

22-12-2010, 22:56



Citaat door timake:
idd lastige situatie, heb je al geprobeerd om wat afstand te nemen? of lukt dat ook niet?

Want meid het is allemaal niet zo simpel, als je moslima bent moet je uiteraard rekening houden met de voorwaarde van het geloof over dit onderwerp.


Gair Inshallah

het is idd een heel lastige situatie, ik heb geprobeerd om afstand te nemen maar het lukt me niet hij belt en sms me telkens ik heb nieuwe nummer gehaald toch hij doet er echt alles voor om bij mij te komen

ja ik ben een moslim ik weet dat het niet mag daarom ik weet het echt niet

22-12-2010, 22:56
Ex means exit.

Focus je op iets wat meer trouw-waardig is & denk aan je familie.
Hij is geen Moslim toch? zo ja; dan toch think twice.

22-12-2010, 22:58

Citaat door 123456789anisa:
voor ik wil beginnen hou jullie haat reactie voor jullie zelf

oke ik ben echt hopeloos verliefd op mijn ex ik hou echt heel veel van hem, ons liefde is onmoglelijk. omdat hij een neger is maar ik hou echt ziels veel van hem en hij ook van mij. de laatste tijd belt/ sms me zo vaak.ik kan hem onmogelijk negeren. hij zegt dat hij me mist en dat hij nog gevoelens heeft voor me. ik weet echt niet wat ik moet doen? ik wil hem en mezelf niet kwetsen

heeft iemand advies damens graag





WOW WOW WOW...we got here a NiggerHO


De grootste truc die de duivel ooit heeft uitgehaald is de mens te laten denken dat hij niet bestaat. Leg me uit in welke hoedanigheid die "gevoelens"van jou echt zijn en wat is nou ik hou veel van hem. Ik hou enorm veel van mijn autootje, turkse pizza etc....


Dus grow up of anders just be a dumbass NiggerHO

22-12-2010, 22:59
Als jy dat bent op de avatar kan je gerust met hem verder gaan, je ziet er niet bepaald uit als een vrome moslima kyk alleen hoe je erby staat

22-12-2010, 23:00

Citaat door 123456789anisa:
het is idd een heel lastige situatie, ik heb geprobeerd om afstand te nemen maar het lukt me niet hij belt en sms me telkens ik heb nieuwe nummer gehaald toch hij doet er echt alles voor om bij mij te komen

ja ik ben een moslim ik weet dat het niet mag daarom ik weet het echt niet





MOslim en Haramrelatie wejou ben je nou echt zo dom of gewoon dom geboren...Subhanallah wat ben jij echt verdoemd

22-12-2010, 23:02

Citaat door 123456789anisa:
het is idd een heel lastige situatie, ik heb geprobeerd om afstand te nemen maar het lukt me niet hij belt en sms me telkens ik heb nieuwe nummer gehaald toch hij doet er echt alles voor om bij mij te komen

ja ik ben een moslim ik weet dat het niet mag daarom ik weet het echt niet



Dan zal hij als hij echt van je houdt, zich moeten bekeren en ook echt van het geloof willen leren.

22-12-2010, 23:09

Citaat door Mister_Charisma:





WOW WOW WOW...we got here a NiggerHO


De grootste truc die de duivel ooit heeft uitgehaald is de mens te laten denken dat hij niet bestaat. Leg me uit in welke hoedanigheid die "gevoelens"van jou echt zijn en wat is nou ik hou veel van hem. Ik hou enorm veel van mijn autootje, turkse pizza etc....


Dus grow up of anders just be a dumbass NiggerHO

fuck you ja ik heb advies aan de meiden gevraagd niet aan de heren

22-12-2010, 23:11

Citaat door Mvr_Samir:
Als jy dat bent op de avatar kan je gerust met hem verder gaan, je ziet er niet bepaald uit als een vrome moslima kyk alleen hoe je erby staat

wat een voordeel ség je kent me niet dus let op je woorden schijnheilige achterbakse xxxx.

22-12-2010, 23:11



Citaat door 123456789anisa:
fuck you ja ik heb advies aan de meiden gevraagd niet aan de heren






WOW echt een reactie van een ware moslima



22-12-2010, 23:11


Moge Allah ta'ala jou hierbij helpen!

22-12-2010, 23:12

Citaat door Mister_Charisma:





MOslim en Haramrelatie wejou ben je nou echt zo dom of gewoon dom geboren...Subhanallah wat ben jij echt verdoemd

hou je fucking bek dicht jij doet zeker niet aan haramrelatie fucking mongool jij bent zeker heilig fuck

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8