Bekijk volle/desktop versie : problemen met MSN 2011



22-12-2010, 19:13
Ik heb msn 2011 op laptop gedownload. Maar wil m verwijderen om die oude weer te dowloaden. Alleen lukt het niet om die msn te verwijderen en die oude te downloaden.


-zit iemand ook met dit probleem?
-heeft iemand een oplossing?


Dankuu. x

22-12-2010, 19:21


Aubbb weet iemand een oplossinggg??

22-12-2010, 20:48
geen flauw idee,maar stel deze vraag ook ne keer in de rubriek Gadgets,Games & Software.
daar zitten de meeste computernerds.

25-12-2010, 14:54
Is goed, dankjewel xx

25-12-2010, 15:01


dan moet je systeem herstel gebruiken. Terug gaan naar de dag dat je hem nog niet had geïnstalleerd, je bestanden worden niet verwijderd maar wel programma's die je na de dag die je kiest hebt geïnstalleerd.

25-12-2010, 15:17
Ik heb die shit al een jaar.
ik zit nu op vage online msnsites

25-12-2010, 15:21

Citaat door justme87er:
Ik heb die shit al een jaar.
ik zit nu op vage online msnsites


ik had hem toen hij was uitgelekt gedownload, kon hem niet meer verwijderen. Na een paar weken was ik het zat en heb ik gewoon mijn laptop opnieuw geinstalleerd.

25-12-2010, 15:29

Citaat door MisSyySoussia:
ik had hem toen hij was uitgelekt gedownload, kon hem niet meer verwijderen. Na een paar weken was ik het zat en heb ik gewoon mijn laptop opnieuw geinstalleerd.



ik vind msn niet zoveel waard.. ik zeg eerlijk
al is het wel irritant

25-12-2010, 15:39
ik moest hem toch opnieuw installeren, msn heeft het gewoon versneld.

25-12-2010, 20:03

Citaat door Pist_Aches:
geen flauw idee,maar stel deze vraag ook ne keer in de rubriek Gadgets,Games & Software.
daar zitten de meeste computernerds.


De definitie van nerd:
nerd [nu:rd] de; m,v -s iem die graag leert, computert e.d. maar verder opvalt door wereldvreemdheid

http://www.vandale.nl/vandale/zoekService.do?selectedDictionary=nn&selectedDicti onaryName=Nederlands&searchQuery=nerd

Niet iedereen die is weet over computers is wereldvreemd! Hiermee generaliseer jij wel heel erg!

04-01-2011, 22:22

Citaat door MisSyySoussia:
dan moet je systeem herstel gebruiken. Terug gaan naar de dag dat je hem nog niet had geïnstalleerd, je bestanden worden niet verwijderd maar wel programma's die je na de dag die je kiest hebt geïnstalleerd.



Dankjewel dat ga ik proberen(K)

04-01-2011, 23:23

Citaat door Legrax3:
Ik heb msn 2011 op laptop gedownload. Maar wil m verwijderen om die oude weer te dowloaden. Alleen lukt het niet om die msn te verwijderen en die oude te downloaden.


-zit iemand ook met dit probleem?
-heeft iemand een oplossing?


Dankuu. x


Als een programma zich niet wilt verwijderen dan gebruik ik meestal "ccleaner". Tot nu toe heeft het mij altijd geholpen.

09-01-2011, 14:52



Citaat door justme87er:
Ik heb die shit al een jaar.
ik zit nu op vage online msnsites


Een drastische oplossing, maar wel eentje die zeker werkt is een herinstallatie te doen van Windows en dan niet upgraden naar WLM 2011 wanneer deze wordt aangeboden.

LET OP: al je instellingen en bestanden raak je kwijt wanneer je formatteert! Maak daarom een back-up van wat je wilt bewaren.

Succes

14-01-2011, 16:51

Citaat door sak_sahin:
Als een programma zich niet wilt verwijderen dan gebruik ik meestal "ccleaner". Tot nu toe heeft het mij altijd geholpen.


Citaat door marocieboy:
Een drastische oplossing, maar wel eentje die zeker werkt is een herinstallatie te doen van Windows en dan niet upgraden naar WLM 2011 wanneer deze wordt aangeboden.

LET OP: al je instellingen en bestanden raak je kwijt wanneer je formatteert! Maak daarom een back-up van wat je wilt bewaren.

Succes





dankjullie wel.