Bekijk volle/desktop versie : Adel Taarabt mogelijk naar Arsenal! Waarde: £8m-£14m



Pagina's : [1] 2

22-12-2010, 17:00
Despite claims that Arsene Wenger is refusing to sign any players in January, rumours suggest he could be in for Moroccan international Adel Taraabt.

The former Tottenham midfielder, 21, is now playing in the championship for league leaders Queens Park Rangers where he has become a revelation over the past year and a half. He is now the club captain and he is held in high regard by the QPR board. He is valued at between £8m-£14m, money which Arsenal have at their disposal.

Taarabt was once described as the “most skillful player I have ever seen” by former boss Harry Redknapp but a lack of discipline and no final ball in particular, saw him shipped out on loan to The Hoops. He signed at the beginning of the season and his reputation has since gone sky high after some outstanding displays and some great goals.

He is close with Abou Diaby at Arsenal and he is very good friends with his Moroccan team-mate Marouane Chamakh. His style of play will suit Arsenal so he will fit in well at the club but has his final ball improved dramatically? Surely it must be better than Theo Walcott’s? Does Taraabt actually pass it now?

Spurs fans will all tell you the talent his possesses is as good as anyone, the skills he has is incredible and he gets the fans on their feet but he can certainly be very frustrating to watch.

22-12-2010, 17:12


ik vrees dat Arsenal nooit zoveel gaat betalen.
ze hebben ook gewacht tot Chamakh gratis kon vertrekken.
Laten we hopen dat ik ongelijk heb want een tweede Marokkaan bij Arsenal zou geweldig zijn.
als hij die transfer realiseert staat hij ook in de basis bij de Mountakhab.

22-12-2010, 17:13
Als ik Wenger was, zou ik Benatia ook halen

22-12-2010, 17:18

Citaat door snorro91:
Als ik Wenger was, zou ik Benatia ook halen



Arsenal heeft een goeie verdediger nodig met zijn mentaliteit.


Maar om eerlijk te zijn blijft Benatia beter in Italie.
Daar worden goeie verdedigers gemaakt
ze leren daar alle truukjes die je nodig hebt om topaanvallers af te stoppen.
Italie is gewoon de beste leerschool voor hem,al is de competitie daar nu wat minder dan voorheen.
Wel zou ik hem graag naar de top in Italie zien gaan.

22-12-2010, 17:20


anyway,als taarabt nu naar arsenal zou gaan,zien we hem mss tegen barca
stel je voor

22-12-2010, 17:23

Citaat door brownie74:
Arsenal heeft een goeie verdediger nodig met zijn mentaliteit.


Maar om eerlijk te zijn blijft Benatia beter in Italie.
Daar worden goeie verdedigers gemaakt
ze leren daar alle truukjes die je nodig hebt om topaanvallers af te stoppen.
Italie is gewoon de beste leerschool voor hem,al is de competitie daar nu wat minder dan voorheen.
Wel zou ik hem graag naar de top in Italie zien gaan.
Die man is al Top, hij behoort zwaar tot de beste en je kan alleen beter worden als je veel speelt en tegen grote clubs speelt.

Citaat door brownie74:
anyway,als taarabt nu naar arsenal zou gaan,zien we hem mss tegen barca
stel je voor


Hij gaat die backs ruineren

22-12-2010, 17:24
Stel je toch eens voor. Taarabt die Dani Alves uitspeelt, passt op Chamakh en Chamakh in de 90e minuut de winnende erin kopt.


22-12-2010, 17:27

Citaat door MounEB:
Stel je toch eens voor. Taarabt die Dani Alves uitspeelt, passt op Chamakh en Chamakh in de 90e minuut de winnende erin kopt.


Moroccan magic

22-12-2010, 17:28
Ik las laatst in een interview dat hij en Chamakh goede vrienden zijn geworden, Chamakh zou een goed woordje kunnen doen aan Wenger (aan de andere kant heeft hij dat niet nodig, zijn prestaties op het veld spreekt boekdelen). Enige smet zou kunnen zijn dat bij Arsenal de balcirculatie hoog moet zijn en het één keer raken belangrijk is, Taarabt is in tegenstelling tot Chamakh een individualist, dat is de enige obstakel voor de jonge Marokkaan om de absolute top te halen.



Mocht Fabregas vertrekken dan zou het een goede opvolger kunnen zijn.

22-12-2010, 17:31

Citaat door brownie74:
ik vrees dat Arsenal nooit zoveel gaat betalen.
ze hebben ook gewacht tot Chamakh gratis kon vertrekken.
Laten we hopen dat ik ongelijk heb want een tweede Marokkaan bij Arsenal zou geweldig zijn.
als hij die transfer realiseert staat hij ook in de basis bij de Mountakhab.



Heeft daar helemaal niks mee te maken... zijn trainer heeft de vorige week uitstekend verwoord... hij kan wedstrijden voor je winnen maar ook verliezen. verdedigend doet hij zijn werk amper en als je dan een belangrijke uitwedstrijd speelt in ver afrika waar je geen punten mag verspelen... moet iedereen verdedigend zijn werk doen.

22-12-2010, 17:41

Citaat door Tangerino:
Heeft daar helemaal niks mee te maken... zijn trainer heeft de vorige week uitstekend verwoord... hij kan wedstrijden voor je winnen maar ook verliezen. verdedigend doet hij zijn werk amper en als je dan een belangrijke uitwedstrijd speelt in ver afrika waar je geen punten mag verspelen... moet iedereen verdedigend zijn werk doen.



Bij Arsenal zou hij gedwongen worden om in 1 tijd te spelen of op zijn minst zijn acties te doseren.
Indien hij dat leert (en Wenger kan hem dat leren) dan zie ik niet in wie een basisspeler van Arsenal uit de ploeg kan spelen.
Hij is nu al verbeterd t.o.v zijn tijd bij Tottenham
een topcoach als Wenger die ook nog eens zijn taal spreekt kan hem helpen om die knop helemaal om te draaien.

Christiano ronaldo had net dezelfde "ziekte" als hij bij sporting en bij de nationale jeugdploeg
ik heb hem ooit op de olympische spelen (volgens mij tegen iran) door iemand aangetrapt zien worden omdat hij die verdediger belachelijk wou maken

22-12-2010, 18:20

Citaat door brownie74:
Bij Arsenal zou hij gedwongen worden om in 1 tijd te spelen of op zijn minst zijn acties te doseren.
Indien hij dat leert (en Wenger kan hem dat leren) dan zie ik niet in wie een basisspeler van Arsenal uit de ploeg kan spelen.
Hij is nu al verbeterd t.o.v zijn tijd bij Tottenham
een topcoach als Wenger die ook nog eens zijn taal spreekt kan hem helpen om die knop helemaal om te draaien.

Christiano ronaldo had net dezelfde "ziekte" als hij bij sporting en bij de nationale jeugdploeg
ik heb hem ooit op de olympische spelen (volgens mij tegen iran) door iemand aangetrapt zien worden omdat hij die verdediger belachelijk wou maken


Als hij dat zou leren zou hij de top aankunnen, maar het zal denk ik wel altijd een speler zijn waar de team om hem draait, anders werkt het niet. Ronaldo was ook zo een type, velen hadden hun twijfels omdat het een mooie-weer-voetballer zou zijn, maar hij heeft met dank aan Fergusson het één en ander geleerd. Als Taarabt zou doen, zou niks in de weg kunnen staan voor de absolute top, die gare Van Persie zou hij mee kunnen concurreren en ook van Arshavin zou hij het wel kunnen winnen

22-12-2010, 18:25



Citaat door elTahar:
Als hij dat zou leren zou hij de top aankunnen, maar het zal denk ik wel altijd een speler zijn waar de team om hem draait, anders werkt het niet. Ronaldo was ook zo een type, velen hadden hun twijfels omdat het een mooie-weer-voetballer zou zijn, maar hij heeft met dank aan Fergusson het één en ander geleerd. Als Taarabt zou doen, zou niks in de weg kunnen staan voor de absolute top, die gare Van Persie zou hij mee kunnen concurreren en ook van Arshavin zou hij het wel kunnen winnen



Van Persie is een geweldige voetballer maar hij is van porselein.
Arshavin is een rare voetballer
hij kan geweldig voetballen maar volgens mij presteert hij beter in een russische omgeving zoals velen van die russen.

22-12-2010, 18:36

Citaat door brownie74:
ik vrees dat Arsenal nooit zoveel gaat betalen.
ze hebben ook gewacht tot Chamakh gratis kon vertrekken.
Laten we hopen dat ik ongelijk heb want een tweede Marokkaan bij Arsenal zou geweldig zijn.
als hij die transfer realiseert staat hij ook in de basis bij de Mountakhab.



niet geheel waar. wenger wou m in zomer van 2009 voor best hoog bedrag ophalen (ik geloof iets van 7/8 voor een speler met nog een jaar contract) en zelfs nog vorig jaar in winterstop. blanc had toen de directie gevraagd/gesmeekt of ze chamakh konden behouden omdat hy een sleutelspeler was in blancs elftal. dus voorzitter kwam met een belachelijk bedrag en toen zei wenger bekijk t maar.

wenger bracht dat ooknaar buiten en hy zei zelfs dat wat ie had geboden heel veel vond maar arsensl verkeerde in spitsennood. arshavin speelde als diepste man, says it all.

maar idd dat gaat arsenal never nooit niet betalen voor taarabt (tenzij
hy deze lijn doortrekt tot einde vd zomer) koscielny hebben ze ook veel voor betaald.

22-12-2010, 19:59

Citaat door MounEB:
Stel je toch eens voor. Taarabt die Dani Alves uitspeelt, passt op Chamakh en Chamakh in de 90e minuut de winnende erin kopt.




dat zou magisch zijn dan ben ik voor 1 jaar blij, niet dat ik tegen barca ben maar ben ook voor arsenal en ja die marokkanen gun ik al het succes

Pagina's : [1] 2