Bekijk volle/desktop versie : Liefdesbrief!!



22-12-2010, 16:24
[ salam meiden,

het klinkt heel dom maar het is wel zo.
ik wil inchallah mijn verloofde een brief schrijven een dag voor onze trouwdag inchallah.

ik wil daarin zetten hoe gelukkig ik met hem ben, en dan ik van de daken kan schreeuwen hoe verliefd ik op hem ben.

een emotionele/ vrolijke/ liefdes brief.

waar ik mijn hartje kan uiten.

die brief kan ik dus absoluut neit in elkaar zetten. kan iemand mij daarbij helpen. teminste ik bak er helemaal niets van.

hahah zoals je ziet we hebben nog geen datum geprikt. dat beteken dus gewooon hoe slecht ik daarin ben, jarenplan dus!!!! ]

22-12-2010, 16:36


Wat lief van jou.

22-12-2010, 16:37
Is het niet beter om een brief te schrijven vanuit jouw hart?

22-12-2010, 16:39

Citaat door Afriqiyah.:
Wat lief van jou.



dankje sgat, ik ben nooit lief tegen hem dus dat is dan mijn moment om hem aan tegeven hoeveel ik EIGELIJK van hem hou.

ik kom niet verder dan:

ik hou van je, je bent mijn steun en toeverlaat.?

uhm sorry ik kan geen gedicht schrijven!!!
jij wel

22-12-2010, 16:43



Citaat door Beeldscherm112:
dankje sgat, ik ben nooit lief tegen hem dus dat is dan mijn moment om hem aan tegeven hoeveel ik EIGELIJK van hem hou.

ik kom niet verder dan:

ik hou van je, je bent mijn steun en toeverlaat.?

uhm sorry ik kan geen gedicht schrijven!!!
jij wel



Straks denkt hij dat het een grap is en zegt 'ie; doe even normaal.

Waarom ben je niet altijd lief tegen hem? Dat is toch veel beter.

22-12-2010, 16:44
Eerlijk gezegd , zie ik het nut er niet van in om aan je man een liefdesbrief te schrijven. En buiten dat ...het is geen liefdesbrief meer als je woorden gaat gebruiken die anderen voor jou gaan verzinnen.
Dus vertel m gewoon face to face hoe je je voelt??

22-12-2010, 16:46
Arme man. De vrouw die zijn kinderen moet gaan dragen kan haar gevoelens voor hem niet op papier zetten.


22-12-2010, 16:51
ik kan mijn gevoelens wel uiten. maar ik wil een gedicht maken!!

jullie vatte het denk ik niet.

maar de gene die het vat help!!!

22-12-2010, 17:11

Citaat door Beeldscherm112:
ik kan mijn gevoelens wel uiten. maar ik wil een gedicht maken!!

jullie vatte het denk ik niet.

maar de gene die het vat help!!!

Je kan dan beter gewoon een brief schijven, een gedicht ervan gaan maken vind ik niets, want dan komt als eerste nep over en als 2de kinderachtig.
Gewoon je gevoelens neerpennen, als je echt van hem houdt dan moet dat makkelijk gaan.

22-12-2010, 17:13

Citaat door _DiepOngelukkig:
Je kan dan beter gewoon een brief schijven, een gedicht ervan gaan maken vind ik niets, want dan komt als eerste nep over en als 2de kinderachtig.
Gewoon je gevoelens neerpennen, als je echt van hem houdt dan moet dat makkelijk gaan.



je hebt wel gelijk!!
maar dat doe ik altijd via sms of als ik hem zie weetje wel.
ff wat anders?

toch?

22-12-2010, 17:16
Demo:

Allerliefste (?),

Ik kan je niet uitleggen hoeveel jij voor me betekend, je bent mijn eerste en laatste geworden.
Wist je nog die ene keer toen we (?) en daarna (?) en toen jij viel bij (?). Zoveel mooie herinneringen.

Zoiets moet toch lukken? Je bent toch niet dom.

22-12-2010, 17:20

Citaat door Beeldscherm112:
[ salam meiden,

het klinkt heel dom maar het is wel zo.
ik wil inchallah mijn verloofde een brief schrijven een dag voor onze trouwdag inchallah.

ik wil daarin zetten hoe gelukkig ik met hem ben, en dan ik van de daken kan schreeuwen hoe verliefd ik op hem ben.

een emotionele/ vrolijke/ liefdes brief.

waar ik mijn hartje kan uiten.

die brief kan ik dus absoluut neit in elkaar zetten. kan iemand mij daarbij helpen. teminste ik bak er helemaal niets van.

hahah zoals je ziet we hebben nog geen datum geprikt. dat beteken dus gewooon hoe slecht ik daarin ben, jarenplan dus!!!! ]


Begin gewoon met schrijven en denk aan het onderwerp, wat je erbij voelt en het gaat vanzelf...