Bekijk volle/desktop versie : Nachtmerries.



22-12-2010, 13:36
Wil graag even me verhaal kwijt. Ik heb een relatie van 3,5 jaar gehad en was super serieus met me ex, Ik wou om haar hand gaan alleen vanwege priveomstandigheden van haar kant werd het steeds uitgesteld. In ons laatste jaar ging het steeds slechter en slechter, en ik deed zo me best om alles nog een kans te geven, omdat ik superveel van haar hield en alles voor haar over had. Op een gegeven moment merkte ik van haar kant dat ze helemaal geen moeite meer deed en mij nooit wou zien enz, en toch bleef ik het steeds proberen. Ze heeft toen de knoop doorgehakt en mij verteld dat haar gevoelens voor mij weg zij gegaan. Me wereld stortte in en was zo verdrietig, alleen ik deed alsof het me niets deed. Ik zie haar af en toe nog wel is en ik heb via via vernomen dat ze gaat verloven, me hart was toen in miljoen stukjes gebroken, en ik doe zegma altijd dat het me niks doet enz omdat ik met niemand echt kan praten over dit. Ik wil zo graag doorgaan en haar vergeten alleen ik krijg nu al maandenlang bijna elke dag nachtmerries enz over haar. Het is nu 8 maanden uit en ik ga nog steeds kapot terwijl iedereen denkt dat ik ook ben doorgegaan, ik wil zo graag doorgaan en haar vergeten alleen hoe?? Ze was me eerste liefde daarom doet het pijn denk ik. Alles wat ik doe dan komt zij naar boven en alle plekjes waar we samen kwamen dat zie ik haar weer, en dat maakt me kapot. Ik kan met niemand erover praten vandaar dat ik het zo doe, ben blij dat ik me hart kan luchten en sorry voor me lange tekst.

22-12-2010, 13:50


Pff..

Weetje, als ze je kon laten en na zo'n lange tijd geen gevoelens meer voor je heeft.. wat ga je dan in een huwelijk doen met haar?
Beter nu de pijn dan, toch?

En ookal doet het pijn dat ze met een ander verloofd is, dat zegt alleen maar meer over HAAR.
Ze zal hem na een paar jaar ook wel beu zijn, en wat dan? En geloof me, als zij ongelukkig getrouwd is, of haar toekomstige behandelt haar slecht..
zal ze zéker aan je terugdenken & tranen laten vallen. Want dan pas gaat ze beseffen dat JIJ degene moest zijn die naast haar stond.

Mohiem, kortom.. Als ze je zoiets kon aandoen, moet je eigenlijk gewoon verdergaan met je leven. Werken/studeren, aan Allah denken, goed zijn met je gezinnetje & alles komt op z'n pootjes terecht.

Sterkte !

22-12-2010, 13:55
Realiseer je dat een persoon die je toekomst niet heeft gehaald, een zegen is. Waarom, namelijk omdat er iets veel beters op je pad gaat komen.

Ik kende een jongen die zo hoteldebotel was op een meisje iedereen probeerde hem duidelijk te maken dat hij te hard van stapel liep maar hij zag het niet in en had werkelijk waar alles voor haar over.
Toen zij hem dumpte voor een ander (zijn beste vriend), was hij een wrak en echt verdrietig om haar. Binnen een jaar ontmoette hij een engel die alleen naar zijn liefde en imaan hunkerde.

Ze trouwde en zijn nu de gelukkige ouders van twee kinderen.
Hij is Allah elke dag dankbaar dat zijn eerste liefde hem is afgenomen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

22-12-2010, 13:57
Soukran zuster, ik wil ook zeker doorgaan en doe zo me best alleen soms is een menselijk geest zwak snap je? Ik heb gevochten om ons relatie staande te houden en zoveel opgegeven daarom doet het pijn. Ik wil haar ook niet terug of wat dan ook, ik wil gewoon af van de verdriet en pijn, en ik weet dat de tijd de beste middel is. Vaak was ik degene die tegen me vrienden zei van tazz leven gaat door man vergeet haar, zat meiden enz, en nu overkomt het mij en nu pas snap en voel ik hun pijn. hoop inchalah dat ik in de toekomst een leuke meid vind, want iedereen verschilt en zal never alle marokkaanse meiden over 1 kam scheren dat zeker niet.

22-12-2010, 14:00


Oh sweetheart, put the bottle down. You have too much talent.

22-12-2010, 14:00
Wat het ook zo erg maakt, is dat ik haar ook vaak tegenkom dan komt alles weer terug, we negeren me mekaar ook altijd maar daarna als ik thuis ben of zo dan ga ik stuk, ik haat dat!!!. soukran trouwens voor jullie reacties.

22-12-2010, 14:15

Citaat door jeezy:
Wat het ook zo erg maakt, is dat ik haar ook vaak tegenkom dan komt alles weer terug, we negeren me mekaar ook altijd maar daarna als ik thuis ben of zo dan ga ik stuk, ik haat dat!!!. soukran trouwens voor jullie reacties.

Je moet proberen een leuker meisje te vinden..

22-12-2010, 14:22
Ik weet dat het vanzelf moet gaan. Alleen juist wanneer ik zo graag door wil gaan dan komt ze in me op, en dat irriteert me. Het doet pijn dat zij al door is gegaan en gelukkig is terwijl ik stiekem nog aan haar denk en dat wil ik echt niet, ben 8 maanden verder en nog steeds denk ik eraan. Ik hoop echt dat ik een leuke meid leer kennen ooit die me liefde en aand8 wel verdient. en soukran lieve zusters voor al jullie reacties en steun geeft me een beter gevoel.

22-12-2010, 14:28
8 maanden, gun het nog een paar maandjes, je moet die trut gewoon gaan haten. Helpt ook wel.

22-12-2010, 14:45
moest een man zoveel van zijn vrouw houden als zij deden met hun vriendinnen ,dan was er weinig scheidingen,en minder verdriet.
zoveel moeite om iemand die je een paar keer ziet en haram is,hoe wil jij dat allah je helpt,en de chaitaan maakt je dat je erger om haar treurt alsof er niemand anders op de wereld is dan zij.
herpak je en ga door met je leven en doe het op een normaal halal manier,en misschien dat allah jouw geluk je toelacht.

22-12-2010, 14:53
Ik wou ons relatie ook halal maken omdat ik weet dat het dan juist slecht zal gaan, alleen het kon helaas niet en was toen al te laat. Me intenties waren goed en zuiver. Ik speelde niet met haar en zal dat ook nooit met iemand anders ze dochter doen. Ik heb zelf ook een zus enz en zou er ook niet van houden wanneer iemand met hun speelt en dan hun hart breekt. Ik wil graag doorgaan alleen het lijkt alsof het jaren gaat duren en dat maakt me kapot. enige wat ik kan hopen dat ik ooit inchalah een andere liefde vind en daar geloof ik ook zeker in.

22-12-2010, 18:36
Incha'allah, stertke.. Komt zeker goed Inchallah

Vergeet niet, je staat BOVEN haar. Zij is degene die laag gevallen is, al beseft ze het zelf nog niet.