Bekijk volle/desktop versie : wat te doen voor de verjaardag van je vriendin?



22-12-2010, 05:46
heeyy mensen
ik had een vraag?
wat is het leukst om te doen op de verjaardag van je vriendin?
14 feb hebben we samen een relatie van 2 jaar en op 15 feb is ze jarig wordt ze 18 jaar.

hebben jullie mischien leuke ideeen voor mij wat we samen kunnen doen die 1 of2 dagen? ik heb rijbewijs + auto

alvast bedanktt
koes xx

22-12-2010, 09:44


Verwissel snel het woord vriendin in mijn vrouw, je krijgt zometeen alle virtuele thughadjat en cyberimams op je dak alsof het Yawm Al-Qi'jaamah is.

22-12-2010, 09:47

Citaat door Yassin-:
Verwissel snel het woord vriendin in mijn vrouw, je krijgt zometeen alle virtuele thughadjat en cyberimams op je dak alsof het Yawm Al-Qi'jaamah is.


spreek je uit eigen ervaringen?

22-12-2010, 09:49

Citaat door ewachallaz:
heeyy mensen
ik had een vraag?
wat is het leukst om te doen op de verjaardag van je vriendin?
14 feb hebben we samen een relatie van 2 jaar en op 15 feb is ze jarig wordt ze 18 jaar.

hebben jullie mischien leuke ideeen voor mij wat we samen kunnen doen die 1 of2 dagen? ik heb rijbewijs + auto
alvast bedanktt
koes xx



een beurt geven op ene comfortabel bed in een hotel geven, ipv standaard op de achterbank

22-12-2010, 11:16



Citaat door Effe_serieus:
een beurt geven op ene comfortabel bed in een hotel geven, ipv standaard op de achterbank



Met auto bedoeld hij vast een zeker dat ze ergens heen kunnen gaan met eigen vervoer! Jou ervaringen in een auto waren zeker heel anders

22-12-2010, 11:19
Haha
Als het zo sirieus is het je vrouw en geen vriendin(sarcastich)
ga met haar naar pretpark voor jullie twee jaar lange relatie en dan op haar verjaardag naar een +euk rerstaurant
daarna een leuk parkje lopen of langs het strand ofsoo
ik zeg maar wat hoor......
xxxxxxxx:P

22-12-2010, 11:24

Citaat door ewachallaz:
heeyy mensen
ik had een vraag?
wat is het leukst om te doen op de verjaardag van je vriendin?
14 feb hebben we samen een relatie van 2 jaar en op 15 feb is ze jarig wordt ze 18 jaar.

hebben jullie mischien leuke ideeen voor mij wat we samen kunnen doen die 1 of2 dagen? ik heb rijbewijs + auto

alvast bedanktt
koes xx



Parijs!!!!!