Bekijk volle/desktop versie : Dit kwam ik tegen ** .



21-12-2010, 21:14
Dit kwam ik tegen op 't net.


Citaat:
Beste mannen..

Er is een nieuwe winkel geopend in de stad. In die winkel kan je een vrouw kopen.

Bij de deur staan de regels. De regels zijn als volgt:

- Je mag de winkel maar 1 keer bezoeken
- Je mag maar 1 vrouw kopen
- Als je een verdieping hoger gaat, mag je niet terug

Er zijn 6 verdiepingen met vrouwen.
Zo, gaat er een man de winkel binnen om een nieuwe echtgenote te vinden.

Hij ziet een bord waarop staat: Vloer 1, deze vrouwen hebben een baan en houden van Allah. Hij gaat door naar de 2e verdieping waar een bord staat met: Vloer 2, deze vrouwen hebben een baan, houden van Allah en houden van kinderen. De man gaat door naar de 3e verdieping waar hij op het bord leest: Vloer 3, deze vrouwen hebben een baan, houden van Allah, houden van kinderen en zijn uiterst knap.

'WOW', denkt de man, maar voelt zich gedwongen om toch nog een verdieping hoger te gaan. Hij gaat naar de 4e verdieping waar hij het volgende bord tegenkomt: Vloer 4, deze vrouwen hebben een baan, houden van Allah, houden van kinderen, zijn onwijs knap en helpen bij het huishouden. De man schreeuwt: 'Goeie genade, ik kan het me hier nauwelijks bevinden !' en gaat toch door naar de 5e verdieping.

Daar komt hij het bord tegen waarop staat: Vloer 5, Deze vrouwen hebben een baan, houden van Allah, houden van kinderen, helpen bij het huishouden en zijn heel erg romantisch. De man wordt verleid om op deze verdieping een vrouw uit te kiezen, maar besluit toch naar de laatste verdieping te gaan. Daar staat het laatste bord, waar het volgende op staat: Vloer 6;

U bent bezoeker nummer 6.663.467 op deze vloer. Op deze vloer zijn er geen vrouwen. Deze vloer bestaat alleen uit bewijs dat mannen altijd ontevreden zijn, met hetgeen wat zij kunnen krijgen. Zij willen altijd maar meer en meer.

Bedankt voor het bezoeken van onze winkel, let op waar u loopt als u dit gebouw verlaat en nog een fijne dag verder !

21-12-2010, 21:30


Leuk