Bekijk volle/desktop versie : DWVDMV dieet club!

Pagina's : [1] 2

21-12-2010, 19:37
Salaam dames,

Deze topic is voor de afvallers onder ons die heel graag hun ideale gewicht willen bereiken en hun conditie willen verbeteren. Vermeld je huidige en streefgewicht en de reden waarom je graag wilt afvallen. Insha'Allah lukt het ons allemaal. Yes we can!

Mods: willen jullie aub deze topic niet naar gezondheid hoekje verplaatsen. Deze topic is speciaal voor dwvmv dames.

21-12-2010, 19:49

Dan begin ik maar!

Huidige gewicht: 66 kg
Streefgewicht: 55 kg

Reden: Op mijn 9e werd ik erg ziek en moest prednisolon pillen slikken. Daar kan je zwaarder van worden omdat je eetlust krijgt. Dat was bij mij het geval. Ik kwam heel veel kilo's aan. Op mijn 13e begon ik met afvallen en verloor veel kilo's. Totdat ik weer ziek werd en weer die pillen moest slikken. Ik werd weer zwaarder. Nu ben ik gezond alhamdoelilah en wil van die kilo's af. Wil weer mijn oude figuurtje terug en maat 38 dragen.

21-12-2010, 20:00
Hey girly!

Ik begin op 1 januari inshallah.

Reden dat ik wil afvallen is gewoonweg omdat ik tijdens mijn huwelijk beetje ben bijgekomen...

Ik zou heel graag 7 kg willen afvallen. Dit voornamelijk door gezonder te gaan eten, geen frisdranken meer te drinken.
Heb nl geen tijd om naar de sportschool te gaan wegens late werkuren,...

Dus uppie voor allen die willen afvallen!

21-12-2010, 20:13
Ik wil ook beginnen, maar al dat lekkers! Ik wil 5 kg kwijt. Hopelijk lukt het ons

Hoe pakken jullie het aan lady's? Ik wil in ieder geval even alle zoetigheid/vetigheid laten liggen.

21-12-2010, 20:15

Notificatie, voor na mijn zwangerschap.

21-12-2010, 20:17
ahum, notif
Kplaats later alles wel

21-12-2010, 21:15

Citaat door pride_bride:
Hey girly!

Ik begin op 1 januari inshallah.

Reden dat ik wil afvallen is gewoonweg omdat ik tijdens mijn huwelijk beetje ben bijgekomen...

Ik zou heel graag 7 kg willen afvallen. Dit voornamelijk door gezonder te gaan eten, geen frisdranken meer te drinken.
Heb nl geen tijd om naar de sportschool te gaan wegens late werkuren,...

Dus uppie voor allen die willen afvallen!

Hey wijfie,

Welkom bij de groep. 7 kg is niet veel. Gaat je vast en zeker lukken. Waarom begin je niet eerder?

Je kan ook thuis oefeningen doen.

21-12-2010, 21:18

Citaat door bellaswan:
Ik wil ook beginnen, maar al dat lekkers! Ik wil 5 kg kwijt. Hopelijk lukt het ons

Hoe pakken jullie het aan lady's? Ik wil in ieder geval even alle zoetigheid/vetigheid laten liggen.

Welkom!

Wat is je huidige gewicht? Jij hoeft ook niet veel te afvallen.

Ik ga me van de week weer aanmelden bij de sportschool en dan ga ik proberen om elke dag 1 a 2 uur per dag te fitnessen. En gezonder eten\drinken.

21-12-2010, 21:18

Citaat door meryamxx:
ahum, notif
Kplaats later alles wel

Ben benieuwd.

21-12-2010, 22:23
Ik meld mij ook. Wil mijn oude figuurtje terug..dan heb ik het vooral over mijn buik die ooit heel plat was, maar na de zwangerschap is er weinig van over.

Ik begin inshAllah 1 januari en begin dan inshAllah ook met 28 dagen te vasten. Streefgewicht: 65 kilo!

21-12-2010, 22:50
Ik doe ook mee .

Ik ben al begonnen met de auto en de fiets te laten staan en elke werkdag van en naar het werk TE VOET af te leggen ...

Ook al vriest het buiten, ik hou het vol .

21-12-2010, 23:01

Citaat door Classy-:
Ik meld mij ook. Wil mijn oude figuurtje terug..dan heb ik het vooral over mijn buik die ooit heel plat was, maar na de zwangerschap is er weinig van over.

Ik begin inshAllah 1 januari en begin dan inshAllah ook met 28 dagen te vasten. Streefgewicht: 65 kilo!

Nog gefeliciteerd met de geboorte van je kindje!

Hoeveel weeg je nu en ga je ook sporten?

22-12-2010, 21:02

Ik ben ander half week bezig met sonja bakker. Ik ben 1.73 lang en weeg 80 kilo. Ja ik weet het ben flink aangekomen na mijn zwangerschap. Eigenlijk niet zo zeer door mijn zwangerschap, maar doordat ik nu een jaar thuis ben en niks doe. Maar ik hoop dat ik weer net als voor heen 66 ga wegen. Dus ik wil 14 kilo afvallen. Het is mij al eens gelukt om 20 kilo af te vallen. En nu probeer ik het weer.

22-12-2010, 21:21

Citaat door lamia1312:
Ik ben ander half week bezig met sonja bakker. Ik ben 1.73 lang en weeg 80 kilo. Ja ik weet het ben flink aangekomen na mijn zwangerschap. Eigenlijk niet zo zeer door mijn zwangerschap, maar doordat ik nu een jaar thuis ben en niks doe. Maar ik hoop dat ik weer net als voor heen 66 ga wegen. Dus ik wil 14 kilo afvallen. Het is mij al eens gelukt om 20 kilo af te vallen. En nu probeer ik het weer.

Gelukkige verjaardag aan Aya'tje hé

Het kan je wel lukken.
GEwoon veeel zelfdiscipline hebben

En NEEN kunnen zeggen tegen al dat zoets enzo

22-12-2010, 21:24
JA idd. Ik denk als je deze periode kunt volhouden om niet te snoepen, dan lukt het de rest van het jaar ook. hahah aangezien nu allerlei lekkernij in de schappen ligt

Pagina's : [1] 2