Bekijk volle/desktop versie : Ze noemde me een homo ...



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-12-2010, 18:57
Omdat ik geen seks met haar wou hebben. Waarom zijn vrouwen zo snel met het gebruiken van het woord "homo" als een man ze afwijst. Onbegrijpelijk vind ik dat. Is hun ego zo groot geworden dat ze denken dat geen enkele man hun kan afwijzen?

Nu gaat ze vast tegen al haar vriendinnetjes zeggen dat ik van de andere kant ben. Ik heb echt mijn dag niet, normaal ben ik heel goed in afwijzen ...

21-12-2010, 19:00


Het feit blijft dat 99,99 procent van de mannen veel weg heeft van een loops teefje. Dat meisje heeft gewoon de pech dat ze jou is tegengekomen..

21-12-2010, 19:02
is het een marokkaanse een meisje??
me god waar gaat deze wereld heen!!!

21-12-2010, 19:02

Citaat door moOie_mOkurrr:
Het feit blijft dat 99,99 procent van de mannen veel weg heeft van een loops teefje. Dat meisje heeft gewoon de pech dat ze jou is tegengekomen..



Als iemand zich afgewezen mag voelen dan ben ik dat wel. Ik had haar wat hoger ingeschat. Klasse is duidelijk niet te koop.

21-12-2010, 19:03



Citaat door douae19:
is het een marokkaanse een meisje??
me god waar gaat deze wereld heen!!!



Nee, Cubaans.

21-12-2010, 19:05
je hebt haar onzeker achter gelaten.
en that's killing her.

vrouwen kunnen er niet tegen als ze worden afgewezen.

21-12-2010, 19:05

Citaat door Marvel:
Omdat ik geen seks met haar wou hebben. Waarom zijn vrouwen zo snel met het gebruiken van het woord "homo" als een man ze afwijst. Onbegrijpelijk vind ik dat. Is hun ego zo groot geworden dat ze denken dat geen enkele man hun kan afwijzen?

Nu gaat ze vast tegen al haar vriendinnetjes zeggen dat ik van de andere kant ben. Ik heb echt mijn dag niet, normaal ben ik heel goed in afwijzen ...



En daar lig jij van wakker?

True, vrouwen kunnen niet goed tegen afwijzing. Maar om nou met termen als homo te gooien, da's gemeen.

21-12-2010, 19:06

Citaat door Marvel:
Als iemand zich afgewezen mag voelen dan ben ik dat wel. Ik had haar wat hoger ingeschat. Klasse is duidelijk niet te koop.

Geen zorgen, ze zal er vast niet mee zitten. Genoeg loopse teefjes op deze verdomde aardkloot.

21-12-2010, 19:07

Citaat door Semaj_koSs:
je hebt haar onzeker achter gelaten.
en that's killing her.

vrouwen kunnen er niet tegen als ze worden afgewezen.



Misschien dat ze nu eens een beetje zelf respect heeft kunnen leren.

21-12-2010, 19:08

Citaat door Anoniempje25:
En daar lig jij van wakker?

True, vrouwen kunnen niet goed tegen afwijzing. Maar om nou met termen als homo te gooien, da's gemeen.



Ja, welke man niet? Ontmoet je een leuke dame, en dan zegt ze .. "ow, maar je bent toch homo?"

21-12-2010, 19:09

Citaat door moOie_mOkurrr:
Geen zorgen, ze zal er vast niet mee zitten. Genoeg loopse teefjes op deze verdomde aardkloot.



Hahaha, nou nou.

Jammer, ik vond haar best een leuke dame. xzuchtx, de juiste partner tegen komen is zo zwaar.

21-12-2010, 19:10

Citaat door Marvel:
Ja, welke man niet? Ontmoet je een leuke dame, en dan zegt ze .. "ow, maar je bent toch homo?"



Hoe lang ken je haar al?

21-12-2010, 19:11



Citaat door Marvel:
Misschien dat ze nu eens een beetje zelf respect heeft kunnen leren.


juist ja.

mag ik trouwens vragen waarom je haar hebt afgewezen.
was ze niet aantrekklijk genoeg of lag het aan iets anders ?

21-12-2010, 19:11

Citaat door Anoniempje25:
Hoe lang ken je haar al?



Bijna een maand? Ik vond seks veelte vroeg?

21-12-2010, 19:12

Citaat door Marvel:
Hahaha, nou nou.

Jammer, ik vond haar best een leuke dame. xzuchtx, de juiste partner tegen komen is zo zwaar.

De juiste partner? Ik begin toch echt te twijfelen of wij die niet zelf moeten vormen. Men kan een mens dingen afleren en aanleren, toch? Misschien moeten we met de harde hand "regeren" over onze partner, en moeten we de slechte eigenschappen verdrijven door stokslagen.

De juiste partner bestaat namelijk niet. De hoop is allang vergaan.

Pagina's : [1] 2 3 4 5