Bekijk volle/desktop versie : liefde bestaat niet



Pagina's : [1] 2

21-12-2010, 16:37
wat is liefde nou eigenlijk? ze zeggen een vonkje tussen 2 geliefde mensen die om elkaar geven


waar ze natuurlijk eerst compleet vreemde voor elkaar waren ... hebben ze bepaalde gevoelens gekregen voor elkaar...

vind je dat ook geen bullshit? ik vind van wel , ik vind dat zo bullshit, dat het tegenwoordig alleen nog maar om de seks gaat...

alles draait tegenwoordig om sexy en sex, waar is dat echte liefde gebleven waar men naar een persoon verlangd, dat echte vonkjes, dat echte liefde

kortom liefde bestaat niet

Alleen maar sletjes en hoertjes , zoals een slet ooit tegenmij zei , heilige meisjes bestaan niet

dus ik zeg dan , echte liefde bestaat ook niet alleen maar schijnheilige liefde

21-12-2010, 16:42


liefde bestaat gewoon niet klaar punt uit

21-12-2010, 16:42
Liefde bestaat wel, oprechte liefde niet.

21-12-2010, 16:43
Dat vind ik bullshit.
Liefde bestaat wel. Óf je komt de verkeerde personen tegen óf je zoekt de verkeerde personen.
Maar in mijn omgeving heeft liefde nog altijd zijn waarde.

21-12-2010, 16:48



Citaat door Elegantly:
Liefde bestaat wel, oprechte liefde niet.
wat is liefde dan ?

21-12-2010, 16:49

Citaat door Onvoorspelbaar.:
Dat vind ik bullshit.
Liefde bestaat wel. Óf je komt de verkeerde personen tegen óf je zoekt de verkeerde personen.
Maar in mijn omgeving heeft liefde nog altijd zijn waarde.


ik heb liever liefde voor mijn schepper Allah s.w.t. dan liefde hebben voor een schijnheilige meisje/vrouw

21-12-2010, 16:50
Ben je gedumpt? Wat zielig.

21-12-2010, 16:52

Citaat door Mister-EA-Game:
ik heb liever liefde voor mijn schepper Allah s.w.t. dan liefde hebben voor een schijnheilige meisje/vrouw


Dat is goed, dan hou je dat ook zo. Dat is de prachtigste liefde.
Maar jou gedachtengang klopt niet helemaal.
Als je zo gaat blijven denken, inderdaad dan vindt je jou vrouw niet.
Maar ga eens opzoek naar degene die je wel wilt.
En ja die zal je vinden. Je ogen en oren openen en vooral je hart voor zo'n vrouw. Daarbij begint het.
Ga je zo denken ?
Dan zeg ik je al, doe geen moeite. Dan vindt je haar toch niet.

21-12-2010, 16:54

Citaat door Y_2010:
Ben je gedumpt? Wat zielig.



Ja kom virtueel daten

21-12-2010, 16:56

Citaat door Onvoorspelbaar.:
Dat is goed, dan hou je dat ook zo. Dat is de prachtigste liefde.
Maar jou gedachtengang klopt niet helemaal.
Als je zo gaat blijven denken, inderdaad dan vindt je jou vrouw niet.
Maar ga eens opzoek naar degene die je wel wilt.
En ja die zal je vinden. Je ogen en oren openen en vooral je hart voor zo'n vrouw. Daarbij begint het.
Ga je zo denken ?
Dan zeg ik je al, doe geen moeite. Dan vindt je haar toch niet.


ja maar wat nou als ik niet opzoek ben , en ik denk dan ey al mektab heeft ervoor gezorgd dat ik 1tje vind , en dan opeens kom ik erachter dat ze een ho is

en dan wat? niks voor mij , ik begin bijna te denken dat het al mektab is voor mij om single te blijven

21-12-2010, 17:07

Citaat door Mister-EA-Game:
ja maar wat nou als ik niet opzoek ben , en ik denk dan ey al mektab heeft ervoor gezorgd dat ik 1tje vind , en dan opeens kom ik erachter dat ze een ho is

en dan wat? niks voor mij , ik begin bijna te denken dat het al mektab is voor mij om single te blijven


Als je niet opzoek bent zal je niet vinden.
Jou el Mektab gaat jou niet zoeken, zij wacht tot jij komt.
Dat begrijpen vele mannen niet.

Dat betekent dat dat jou el Mektab niet is en dat je dus verder moet zoeken.
Jullie mannen moeten eens meer weten wat wij vrouwen willen.
El Mektab zeg je niet tegen de eerste beste, maar tegen iemand waar je misschien bijna een jaar goed contact mee hebt en de gevoelens er na een jaar nog zijn. Dat kan je misschien el Mektab noemen.
Dat weet je nooit of je single moet blijven.

21-12-2010, 17:24

Citaat door Onvoorspelbaar.:
Als je niet opzoek bent zal je niet vinden.
Jou el Mektab gaat jou niet zoeken, zij wacht tot jij komt.
Dat begrijpen vele mannen niet.

Dat betekent dat dat jou el Mektab niet is en dat je dus verder moet zoeken.
Jullie mannen moeten eens meer weten wat wij vrouwen willen.
El Mektab zeg je niet tegen de eerste beste, maar tegen iemand waar je misschien bijna een jaar goed contact mee hebt en de gevoelens er na een jaar nog zijn. Dat kan je misschien el Mektab noemen.
Dat weet je nooit of je single moet blijven.


maar vrouwen verschillen van soorten toch? ik bedoel , zoveel meisjes die ik heb ontmoet verschillen van elkaar

ze denken echt niet het zelfde, de 1 wil alleen maar seks met je hebben omdat ze een goed verhaal heeft gehoord , en de ander wil alleen maar dat je haar een liefdelijk gevoel kunt geven

dus wat willen vrouwen nou eigenlijk precies als jij het zo goed weet ...

21-12-2010, 17:28



Citaat door Mister-EA-Game:
maar vrouwen verschillen van soorten toch? ik bedoel , zoveel meisjes die ik heb ontmoet verschillen van elkaar

ze denken echt niet het zelfde, de 1 wil alleen maar seks met je hebben omdat ze een goed verhaal heeft gehoord , en de ander wil alleen maar dat je haar een liefdelijk gevoel kunt geven

dus wat willen vrouwen nou eigenlijk precies als jij het zo goed weet ...


Ja, we verschillen allemaal van soort maar wat we gemeen hebben is dat we alleen maar liefde en respect van een man willen. We willen dat onze man voor ons klaar staat wanneer het nodig is, dat hij je stevig vasthoudt als je het moeilijk hebt en dat zonder dat je het vraagt. En dat hij je doet lachen als geen ander. Die een glimlach op je gezicht doet verschijnen zelfs als hij niet in de buurt is. En dat de gedachten alleen maar aan hem ons kriebels in de buik doet voelen.

Het is niet veel gevraagd, alleen hetgene dat we vragen is liefde.

21-12-2010, 17:32

Citaat door Onvoorspelbaar.:
Ja, we verschillen allemaal van soort maar wat we gemeen hebben is dat we alleen maar liefde en respect van een man willen. We willen dat onze man voor ons klaar staat wanneer het nodig is, dat hij je stevig vasthoudt als je het moeilijk hebt en dat zonder dat je het vraagt. En dat hij je doet lachen als geen ander. Die een glimlach op je gezicht doet verschijnen zelfs als hij niet in de buurt is. En dat de gedachten alleen maar aan hem ons kriebels in de buik doet voelen.

Het is niet veel gevraagd, alleen hetgene dat we vragen is liefde.



zo dat is best simpel dan zijn vrouwen echte simpele wezens want uhm meeste vrouwen gaan toch vaak voor de seks ,


dus seks heeft er helemaal niks mee te maken?

21-12-2010, 17:35
als jij ne xxxx/slet bent wil dat niet betekenen dat WIJ allemaal zoals jij bent hee. ahja Liefde draait niet alleen maar door SEX, tenzij jij gebruikt wordt door je "vriendje/s" wel ahaahaha

Pagina's : [1] 2