Bekijk volle/desktop versie : Damess & heren komeensss



Pagina's : [1] 2

21-12-2010, 16:21
Stel je bent het aan het overwegen om te gaan trouwen, de dame of man met wie je dat overweegt is niet iemand op wie je smoorverliefd bent, maar hij/zij heeft wel een goede achtergrond, goede opleiding genoten ziet er redelijk goed uit gewoon netjes.. 1 probleem, de desbetreffende persoon doet je vrij weinig.

Kortom,

Zou je met iemand eindigen omdat je smoorverliefd bent op hem/haar of gewoon omdat het iemand is met een geode achtergrond. Is het tot iemand aangetrokken voelen hééél erg van belang?

Tell me................

21-12-2010, 16:41


kijken maar niet reageren

Hoppaa

21-12-2010, 16:45
hoe denk je er zelf over?

21-12-2010, 16:58
KFC, ik weet niet ik twijfel aardig, verliefdheiud is wel belangrijks tussen 2 personen maar ja dan denk ik dat gaat toch weg als je met elkaar onder 1 dak woont vind je niet?

21-12-2010, 16:59


Je hoeft niet verliefd te zijn, als je er maar warm van wordt...

21-12-2010, 17:00
Is dit een quiz waar je iets kan winnen dan doe ik mee

21-12-2010, 17:00

Citaat door Msmen:
Je hoeft niet verliefd te zijn, als je er maar warm van wordt...





21-12-2010, 17:04

Citaat door Msmen:
Je hoeft niet verliefd te zijn, als je er maar warm van wordt...

En als je er ook niet warm van wordt.....


Citaat door marokkaan18:
Is dit een quiz waar je iets kan winnen dan doe ik mee


Ja je wint er je eerste relatie mee, meneer vrijgezel

21-12-2010, 17:04

Citaat door dounia86:
KFC, ik weet niet ik twijfel aardig, verliefdheiud is wel belangrijks tussen 2 personen maar ja dan denk ik dat gaat toch weg als je met elkaar onder 1 dak woont vind je niet?




Persoonlijk vind ik dat je wel degelijk verliefd op elkaar moet zijn... Wat heb je nou aan een partner voor de rest van je leven als je er niet eens gevoelens voor hebt of hem niet aantrekkelijk vind?

Verliefdheid kan ook komen nadat hij je om de hand is komen vragen... ELKAAR LEREN KENNEN.

als je hem niks vind doe het dan maar niet.. Trouwen moet je niet onder druk zetten vanwege zijn achtergrond..

21-12-2010, 17:05
Noem me maar marokkaan18 niet iedereen hoeft te weten dat ik vrijgezel ben
je hebt hier rare meisje zitten dus vandaar

21-12-2010, 17:08

Citaat door dounia86:
En als je er ook niet warm van wordt.....


Dan gaat het niet werken, tenzij jullie beide al niet actief zijn...dus 50+ ofzo

21-12-2010, 17:09

Citaat door Msmen:
Dan gaat het niet werken, tenzij jullie beide al niet actief zijn...dus 50+ ofzo



jouw reacties

21-12-2010, 17:11



Citaat door Mevr_KFC:
Persoonlijk vind ik dat je wel degelijk verliefd op elkaar moet zijn... Wat heb je nou aan een partner voor de rest van je leven als je er niet eens gevoelens voor hebt of hem niet aantrekkelijk vind?

Verliefdheid kan ook komen nadat hij je om de hand is komen vragen... ELKAAR LEREN KENNEN.

als je hem niks vind doe het dan maar niet.. Trouwen moet je niet onder druk zetten vanwege zijn achtergrond..


Gelijk heb je maarja meeste meiden denken alleen als hij er maar goed uit ziet, ik vind achtergrond ook belangrijk uit wat voor huize iemand vandaan komt.

Citaat door marokkaan18:
Noem me maar marokkaan18 niet iedereen hoeft te weten dat ik vrijgezel ben
je hebt hier rare meisje zitten dus vandaar


oke is m18 ook goed, want marokkaan18 is weer te vermoeiend om te typen ahahah

21-12-2010, 17:11

Citaat door Mevr_KFC:
jouw reacties




Ja zijn wat lomp, maar ik denk wel dat het belangrijk is...toch??

21-12-2010, 17:13

Citaat door Msmen:


Ja zijn wat lomp, maar ik denk wel dat het belangrijk is...toch??



ik kan er be3da om lachen... is wel belangrijk in huwelijk ja anders moeilijkkk

Pagina's : [1] 2