Bekijk volle/desktop versie : WAT is liefde?



21-12-2010, 16:06
Wat is liefde? Wat betekend dat? Hoe kun je het worden? Welke dame heeft het ooit meegemaakt of juist niet? En welke dame wil er over praten?

Hier me ping: 21ea62fc

21-12-2010, 18:34


wat liefde betreft liefde is makkelijk te krijgen maar moeilijk te behouden wat betekent liefde liefde is dat je iemand aanspreekt naar zijn gevoelens je behandelt die persoon met liefde de manier van doen is liefde als je gelukkig bent en je voelt je goed bij een persoon dat is liefde want dan ontstaan er gevoelens vlinders in je buik maar tegenwoordig weet ik niet meer of dat nog bestaat schein bedrieg.

21-12-2010, 18:40

Citaat door lange_snoopy:
Wat is liefde? Wat betekend dat? Hoe kun je het worden? Welke dame heeft het ooit meegemaakt of juist niet? En welke dame wil er over praten?

Hier me ping: 21ea62fc

Allah oe a3lem.

Dat vraag ik mezelf ook altijd af.
Juist van die mensen waarvan je hou, of mensen die zeggen dat ze van je houden.
zij zijn juist diegene die jou het meest pijn doen.

21-12-2010, 18:42
Wat een goedkope truc.

21-12-2010, 18:42



Citaat door verlorenjongen:
wat liefde betreft liefde is makkelijk te krijgen maar moeilijk te behouden wat betekent liefde liefde is dat je iemand aanspreekt naar zijn gevoelens je behandelt die persoon met liefde de manier van doen is liefde als je gelukkig bent en je voelt je goed bij een persoon dat is liefde want dan ontstaan er gevoelens vlinders in je buik maar tegenwoordig weet ik niet meer of dat nog bestaat schein bedrieg.

Ah ja dat is het!!

Iets wat niet meer bestaat dus.

21-12-2010, 18:43

Citaat door __Nora__:
Wat een goedkope truc.

Alsof dat hier niet kan.

21-12-2010, 18:44

Citaat door XxTashelhietxX:
Alsof dat hier niet kan.



Hoe bedoel je?

21-12-2010, 18:46
Liefde is lastig man tegenwoordig doet iedereen alsof ze geen liefde nosig hebben, maar diep van binnen gaan ze kapot, of je nou sexy bent breed getint minder mooi lelijk iedereen zoekt het maar hoe wat waar!

21-12-2010, 18:47

Citaat door lange_snoopy:
Wat is liefde? Wat betekend dat? Hoe kun je het worden? Welke dame heeft het ooit meegemaakt of juist niet? En welke dame wil er over praten?

Hier me ping: 21ea62fc


Citaat door __Nora__:
Wat een goedkope truc.


Citaat door XxTashelhietxX:
Alsof dat hier niet kan.


Begrijp je het nu.

21-12-2010, 18:47

Citaat door __Nora__:
Wat een goedkope truc.


Hou je smoel bitch! Kom ij dan met een duure als je de mijne goedkoop vind

21-12-2010, 18:49
Ugh.

Ik wou nog serieus gaan reageren.

21-12-2010, 18:54

Citaat door __Nora__:
Hoe bedoel je?


Ze bedoelt : "alsof hij er hier niet over kan discusseren"

21-12-2010, 18:55


Aghh hou tog op ik hoef jou verhaal al helemaal niet te horen tfoeee als zulke mensen als ij voor me stonden dan zou je wat meemaken, iets wat helemaal niet lief is....

Mensen denken ik heb me ping daar gezet om meiden te scoren..... Nou....NEE ik heb m daar gezet om dat je via ping of msn makkelijker kan communiceren met elkaar duss onzin mensen eruit! En laat andere hun hartje luchten! sorry voor me taal gebruik

21-12-2010, 18:55
Aghh hou tog op ik hoef jou verhaal al helemaal niet te horen tfoeee als zulke mensen als ij voor me stonden dan zou je wat meemaken, iets wat helemaal niet lief is....

Mensen denken ik heb me ping daar gezet om meiden te scoren..... Nou....NEE ik heb m daar gezet om dat je via ping of msn makkelijker kan communiceren met elkaar duss onzin mensen eruit! En laat andere hun hartje luchten! sorry voor me taal gebruik

21-12-2010, 19:03
Tuurlijk bestaat liefde! Maar tegenwoordig is het zéér zeldzaam, aan liefde worden alleen de goede, makkelijke en mooie aspecten toegeschreven maar liefde betekent ook voor elkaar dingen opofferen, elkaar bijstaan in moeilijke tijden, elkaar respecteren en accepteren en af en toe de ruzies die in de liefde uitgepraat worden en niet meteen tot een scheiding/relatiebreuk leiden omdat de beide partyen het te rap opgeve.. Liefde is dus kortom een mooie roos die hier en daar wel wat doornen heeft..